Page 1 of 1

166 3.0 V6 käivitub raskelt.

Posted: 06 Dec 2011, 22:49
by Toivo
Tervist!

Sai nädalavahetusel autoga tegeletud ja muude tegemiste käigus avastatud, et pihusti juurest susiseb ja pihustit liigutades hakkas kütust ka lekkima. Võtsin kogu pihustite kollektori maha, kütusevooliku andsin kollektori otsast ja tulemüüri juurest lahti. Pihustid maha, puhastasin tihendid ja tegin silikoonõliga üle, panin kõik asjad tagasi ja mootor käima. Kuskilt enam midagi ei susise ega leki. Aga nüüd läheb raskelt käima (5 sekundit läheb enne, kui korraks lubab ja siis üks-kaks sekundit hiljem käivitub) kuigi mitu korda juba pihustite kollektori otsast olevast klapist õhku välja lasknud ja sadu kilomeetreid maha sõitnud. Kui auto seisab vähem, siis seda probleemi pole aga natukese pikema seismise korral üldjuhul alati. Muid anomaaliaid ei ole täheldanud, minek on sama, mingeid veateateid ette ei löö jne. Proovin veel õhutada aga kellegil võib-olla endal sama probleem olnud ja oskab aidata. :)

166 3.0 V6 käivitub raskelt.

Posted: 06 Dec 2011, 23:14
by ts
On kokku puutunud- probleem on selles, et kütus vajub ära

vajuda saab kolme koha peale- kas mootorisse, paaki või ümbritsevasse keskkonda

mina panustaks sellele, et Sul lahtivõetud vooliku teine ots jäi veidi pahasti (peale seda, kui oled auto välja suretanud, siis umbes 10 min pärast tee kapott lahti ja tõmba ninaga vooliku juurest- ma arvan, et sealt saab bensiinilõhna kätte) :wink:

166 3.0 V6 käivitub raskelt.

Posted: 07 Dec 2011, 14:22
by zakalwe
Sõbra fordil on sama teema (küll diislil).
Tasuks vaadata üle kogu torundus/voolikundus paagist pihustiteni. Eriti hea oleks see veel asendada läbipaistva voolikuga. Kohe siis näha, kudamoodi kütus jookseb ja kuhu ta ära vajub.

166 3.0 V6 käivitub raskelt.

Posted: 07 Dec 2011, 18:43
by Toivo
Eks mul on endal ka minevikus eelmise autoga sarnane probleem olnud, üks voolik oli paagi juurest katki ja siis vajus kütus välja. Aga praegus kahtlen, et kuskil mujal, kui mootoriruumis saab vea põhjus olla, sest vahepeal masinat ei liigutanud ning probleem tekkis peale tööde tegemist. Pole nagu metallist torusi eriti väänanud ka ja igaksjuhuks sai need üle vaadatud, ei tundunud küll mingit leket olevat.

Kontrollisin ühendused ka ära, klambrid olid küll kõvasti kinni, ei hakanud neid hetkel lahti võtma. Hommikul igastahes läks laksust käima ja siis hiljem ta seisis veel tunnikese ning samamoodi koheselt käivitus. Võib-olla tõesti oli lihtsalt veel kuskil õhk süsteemis ja nüüd viimase õhutamisega sai välja. Hiljem käin proovin uuesti ja vaatan mis teeb. Loodan, et asi nüüd korras, eile naaber muigas kui nägi kuidas auto käima läks, mõtles endamisi vist, et esimesed külmad ja Itaalia tehnika juba jamab.. :)

166 3.0 V6 käivitub raskelt.

Posted: 07 Dec 2011, 19:18
by zakalwe
Toivo wrote: Loodan, et asi nüüd korras, eile naaber muigas kui nägi kuidas auto käima läks, mõtles endamisi vist, et esimesed külmad ja Itaalia tehnika juba jamab.. :)
:)
Eks ole 'itaalia tehnikaga' siin tarku japse ja igavesti kestvaid/mitte kunagi probleeme omavaid sakslasi küll ja küll käima tiritud ja neile särtsu antud. 33 oli ses suhtes kohe eriti pommi/külmakindel, ka 8 aastat vana akuga. 155 eelmine talv ei jätnud mind ka kordagi hätta. Kuigi, eks ma tegin sohki ja hoidsin teda öösiti tihtipeale garaažis kah...

166 3.0 V6 käivitub raskelt.

Posted: 21 Dec 2011, 04:22
by Toivo
Nüüd juba nõks aega möödas ja võib-õelda, et viga oli siis ikka selles, et õhk ei tahtnud kohe välja tulla. Mõned üksikud korrad veel alguses jamas aga siis sai veel õhutatud ja praegus käivitub ideaalselt. :)