Page 1 of 1

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 02 Dec 2006, 22:58
by ar2r/33

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 11:25
by alfanatico
...autodelta ruulib,

maksad teise tutika 156 hinna juurde ja saabki siukse :wink:

kift

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 12:09
by ar2r/33
Mees sõidab träkil kiiremini kui M3ed. Ja püss maksas kokku vähem kui uus M3 :)

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 12:11
by ar2r/33
alfanatico wrote:...autodelta ruulib,
maksad teise tutika 156 hinna juurde ja saabki siukse :wink:
kift


Hind nii õudne pole - koos transportiga mootori modimine maksas ca 9K euro. Ja 330 heppa kapoti all :)

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 13:09
by E.T.
mõtleks sealt siis edasi...



q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt



ja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole



500 hp kargaks kapoti alla naks



ressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 19:02
by ar2r/33

mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
Võimsuse kiirenduseks transformeerimiseks pole autol mingit probleemi. Träkil tõestab autor, et esiveoline võib olla kiireim kui sama klassist tagaveoline auto (sel juhul M3).
ja noh, kui veel kõvemaks ajada siis lisaks ka puhuri motole
500 hp kargaks kapoti alla naks
Auto omanik ei kannata föön-mootoreid :) Ütles, et kui järgmine GTA tuleb Alfalt turbo esiveoline, siis ilmselt tuleb midagi teist endale soetada.
ressursi kaost siinjuures poelsk enam kohane rääkida ilmselt
Stroker kit ei mõjuta ressursi kuidagi :) Pigem mootori ekspluateeriise viis :lol:

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 20:06
by E.T.
ar2r/33 wrote:

mõtleks sealt siis edasi...
q4 alusvanker ? saaks kuidagi selle jõu ka teepinnale kanda objektiivselt
Võimsuse kiirenduseks transformeerimiseks pole autol mingit probleemi. Träkil tõestab autor, et esiveoline võib olla kiireim kui sama klassist tagaveoline auto (sel juhul M3).


iga ratas mis ei vea pidurdab... 4 veoline auto ei ole sugugi halvem kui esi või tagaveoline... eriti kui veel teepind ei ole maks haarduvusega )vihm jne). loomulikult igat ratast mida mootor ringi keerab neelab võimsust... aga 3,7 liitri juures... ??? :lol:



ja kui oleks võimalus katsuda 3,2 liitrist 156 GTA mudelit siis ma naerataks nagu meeletu...

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 04 Dec 2006, 23:46
by bnd
E.T - kannatust :D

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 05 Dec 2006, 10:51
by E.T.
ah, noh... jah, sai ju just 3,2 brerat taltsutatud... meel alles ärev... silm särab ja püksisäär väriseb



intelligentsed eufooriamolekulid vms voolavad soontes ringi...





:twisted:

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 27 Jan 2008, 14:49
by alfaman
3.2 kompressor. Dali. ehitati seda autot juba ammu, aga akki kegi meie omadest ei ole nainud.
Image
Image
Image
Image


http://www.zr.ru/articles/50222/

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 27 Jan 2008, 14:52
by Luman
Vell.... see nüüd küll minu arusaamaga ilusast autost päris täpselt ei ühti :roll:

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 27 Jan 2008, 16:52
by E.T.
:lol:



no... mõistmaks mis juhtus 156 iluga eeltoodud pildilinkidel peame süüvima õigesse kulturipärandisse.

(soovitan täispikkasid emir kusturica filme http://en.wikipedia.org/wiki/Emir_Kusturica - must kass, valge kass, lubadus jms)



http://www.youtube.com/watch?v=Qg44qKSb ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=i1gaOPOt ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=dpO93jR4kL4

156 GTA Autodelta 3,7 Venemaal

Posted: 27 Jan 2008, 20:35
by ts
:shock: