AR 166 2,5 v6 24v
#76Seda küll..hetkel tundub et asi juba töötab aga möned lisa vidinad ei toimi nii nagu vaja. Kui löpuks siiber saab siis ostan ära sinu käest
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
Rääkides sihipärasest kasutamisest, siis märgiks ära, et miskipärast ma usun, et itaalia insenerid ei ragistanud pead selle üle kuidas 166'ga kuumaastikul liigelda või et sinna 2m torujupp ära mahukssupp kirjutas:no nii, see liikur on nüüd siis jälle minu igapäevases kasutuses (ksf lamp on mu lähisugulane ja seoses sellega vöin auto tegemisi siin teemas edasi kajastada), ning kuna mu töökohustuste hulka kuulub pidev rallimine laki tn ümbruses (tallinna inimesed teavad millist pommiauku see endast kujutab), siis võin kinnitada, et v6 166 on suht hea tööautoks ja kaubaveoks, olen sõitund sealsel kuumaastikul juba ca 1500-2000km ja suht eko kaubik on(tööandja pakkus küll kaasaegset diisel opelit koos tasuta küttega asjaajamiseks aga sellise liikuriga ei luba liikuda minu põhimõtted), natuke on hakkas eila hakkas raksuma juhipoolse uksepiiraja (olen avatud pakkumisele milles seal jama võib olla, ei viitsi veel polstrit ära kiskuda) ja mõningaid kolinaid on kosta sildades, muidugi tööautoks ja rallitamiseks on ar116 asendamatu aga ka 166 ajab asja ära, täitsa hea auto on. Itaalia kvaliteet ruulib, lihtsalt autot tuleb kasutada sihipäraselt ega need itaalia mendid ilmaasjata alfasid ei kasuta
PS just eila vedasin 2m toru sellega
Kuidas hooratas ja sidur diisliga seotud on?lamp kirjutas:... ilmselt ootab ees ka hooratta ja siduri vahetus (diisli röömud)...
lamp kirjutas:väga lihtsalt, kahemassiline hooratas ja diisel käivad käsikäes. Bensukatel sellist lahendust eriti leia.