Aitäh heade soovituste eest :icon_thumbup:
Aga öeldakse, et alustada tuleb sealt, kust jõud veel üle käib.
Autost kah- täna oli päev kaubanduses, sain riiuli tööriistadeks, torx 60 ja 70 võtmed kaane mahavõtmiseks
Ja terve kilekotitäie muid vajalikke võtmeid/pudinaid.
AR 155, 2,0 16V
#33:icon_shocked:
334,0 326,5
205,0 202,0
põmm... 200kg läinud :icon_thumbup:
tubli tibi
334,0 326,5
205,0 202,0
põmm... 200kg läinud :icon_thumbup:
tubli tibi
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155, 2,0 16V
#35see 61,midagi ole kaalujaotus esisillale -tuhat midagi on kogukaal (ratta peale siis kolmsada kopikatega ees ja kakssada natuke taga)
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155, 2,0 16V
#36Help
Krt, ei saa kaant maha
St on lahti ja tõuseb u 3cm, aga miski tagant hoiab veel kinni ja no ei näe
kõik juba alt lahti, voolikud juhtmed jne, aga midagi on veel.
Võtan koos sisselaskega maha, aga tagant keskelt miski hoiab, st saab kiigutada ja üht ja teist otsa kõrgemale tõsta. Kas mõni jahutuse voolik.
Hrtkel garaažis ja tahaks täna pilti selgeks saada
Abilistele kiirliin 53445561
Krt, ei saa kaant maha
St on lahti ja tõuseb u 3cm, aga miski tagant hoiab veel kinni ja no ei näe
kõik juba alt lahti, voolikud juhtmed jne, aga midagi on veel.
Võtan koos sisselaskega maha, aga tagant keskelt miski hoiab, st saab kiigutada ja üht ja teist otsa kõrgemale tõsta. Kas mõni jahutuse voolik.
Hrtkel garaažis ja tahaks täna pilti selgeks saada
Abilistele kiirliin 53445561
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#37sisselaskekollel on all keskel tugivarras, kinnitub tagant ploki külge.
pildil numero 8
pildil numero 8
AR 155, 2,0 16V
#38Äge
Selle lahti keeramiseks on vaja kindlasti pikki peenikesi näppe?
Ostan hommikul kandelambi, siis näeb paremini, mis ja kus.
Ja et mitte asjata närvi minna, siis kakkusin laiali eest nii palju, kui on kakkuda ja ka tagapidurid kõigega ja nüüd ootavad asjad ekspertiisi, kas tasub midagi tagasi panna või peab ostma hakkama Masinat kohe ilus vaadata ilma lapakateta
edit: liiga palju kirjavigu
Selle lahti keeramiseks on vaja kindlasti pikki peenikesi näppe?
Ostan hommikul kandelambi, siis näeb paremini, mis ja kus.
Ja et mitte asjata närvi minna, siis kakkusin laiali eest nii palju, kui on kakkuda ja ka tagapidurid kõigega ja nüüd ootavad asjad ekspertiisi, kas tasub midagi tagasi panna või peab ostma hakkama Masinat kohe ilus vaadata ilma lapakateta
edit: liiga palju kirjavigu
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#39Kui sul on poole meetrised näpud siis küllbnd kirjutas:Äge
Selle lahti keeramiseks on vaja kindlasti pikki peenikesi näppe?
Ostan hommikul kandelambi, siis näeb paremini, mis ja kus.
Lahti saad sa selle kõige lihtsamalt altpoolt. Selleks on sul vaja vähemalt 50 cm pikendust padrunile.
AR 155, 2,0 16V
#41Lähevad müüki. Oled huvitatudrizto kirjutas:uuuh lapakad lännu
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#42Puhand pea on ikka puhand pea
paistab, et 10 klappi
paistab, et 10 klappi
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
AR 155, 2,0 16V
#43Paistab, et pole peale viimast kaane tegemist palju sõitnud. Ilusad B varuosa klapid juba siis pandud. Tsentri aukude järgi tunneb ära. Muidugi pidi seal ikka pöördeid ( mitte valgusfoori taga tühikäigul) olema, sest klappe omajagu kõveraks löönud.
AR 155, 2,0 16V
#44bnd kirjutas:Lähevad müüki. Oled huvitatudrizto kirjutas:uuuh lapakad lännu
ei aitäh ... tänan pakkumast
AR 155, 2,0 16V
#45Selline pilt jääb paariks nädalaks
Kaas läks täna ühe kogemustega kodaniku kätte, kes on 25a võistlusmasinatele igasugu hookus-pookust teinud.
Eks näis, kuidas õnnestub tal see.
Eks näis, kuidas õnnestub tal see.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar