AR 155, 2,0 16V

#48
Slicer kirjutas:Kas nägin õigesti, see 61,87% oli palju on raskus esimesel auto poolel?
justnimelt 61.78% esisillale. kogukaal 1067.5 ja esiratastele kokku 660.5
ts kirjutas:see 61,midagi ole kaalujaotus esisillale -tuhat midagi on kogukaal (ratta peale siis kolmsada kopikatega ees ja kakssada natuke taga)
ee, mis te nüüd öelda tahtsite selle lausega? On või pole või ?..:)
Eesti Saabiklubi ja foorum

AR 155, 2,0 16V

#49
tohoo kirjutas:Samas kui kaas juba maas siis soovitaks ka kolbidel klappide õnarused suuremaks ja sügavamaks freesida.Enda omal tehtud ja tulemus 5+,klapid sirged kuis rihm läks.
Kui õnarusi suuremaks freesida, muutub surveaste kohe väiksemaks = kadu jõus
Anthrax kirjutas:Alumist otsa ei võta lahti?
Võtab vist ikka, kardan, et kaane maha võtmisega läks ka vett karterisse, st põhi alt ära, ära pesta ja siis peaks üle vaatama ka saaled ja vända.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#50
Katsusin täna vedrusid kätte saada

Ei õnnestunud

On ju sama, nagu kõigil - silmusega keerad mutrit ja kuuskandiga sees hoiab kinni?

Aga ei ole seda rammu kätes, millega keerata :grandpa:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#54
Pidurite puhastus lõppes täna.
Nüüd vaja 2x esikolvid, 2x tagakolvid
kõikidele kolbidele tihendeid ja kaitsekumme
esimestele sadulatele neid "liugureid" - või kuidas neid kutsuda- st pea nii ära roostetanud, et ei ole enam kohta kuhu kaitsekummi panna
Ja neid kõiki 8x kaitsekummi sadula liuguritele

hr Supp? on piisavalt vana masin huvi äratamiseks?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#55
noh, ikkagi suht kaasaegne plastikust auto aga võib vast leida neid juppe(ei tohiks probleeme olla, liugur poldid on võibolla keerulisem teema), saada mulle PS, vaatan homme, igaks juhuks võid kolvi diam ka ära mööta - mine neid kaasaegseid alfasid tea, äkki on mingeid varjante ka veel, kuigi mälu järgi polnud vist

AR 155, 2,0 16V

#56
liugtapid sain mina näiteks autoosad.ee-st :icon_wave: nagu ka tihendikomplektid

kolvid võta välja ja puhasta ära- niikaua kuni hambaid peal ei ole käravad väga hästi veel
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#59
ts kirjutas: kolvid võta välja ja puhasta ära- niikaua kuni hambaid peal ei ole käravad väga hästi veel
Kõik, mis jäi kolvil tihendist väljapoole, on vääääga sügavat roostet täis. Ei hakka katsetama, kas uute klotsidega jääb nüüd rooste väljapoole või äkki hakkab kohe tihendit järama.

Täna hommikul üks kodanik helistas - kaas on tegemises, õhtuks saab vist teada vigastuse suuruse, ehk mitu klappi ja palju juhtpukse jne....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#60
:roll:

sõltub muidugi sellest, kas kolvid leiad või mitte-> kui mingi aeg "huvi pärast" otsisin, siis oli küll täielik tühjus :thinking:

tegelikult korralikult ujutades-pühkides-ujutades-lihvides-ujutades peaks saama pinna väga ilusti siledaks
Tegelikult ma olen normaalne....