AR 155, 2,0 16V

#62
ts kirjutas::roll:

sõltub muidugi sellest, kas kolvid leiad või mitte-> kui mingi aeg "huvi pärast" otsisin, siis oli küll täielik tühjus :thinking:

tegelikult korralikult ujutades-pühkides-ujutades-lihvides-ujutades peaks saama pinna väga ilusti siledaks
Pühkides, ujutades ja lihvides saab pinna kindlasti ilusaks aga kui kauaks.
Pakun et aasta pärast pead selle töö uuesti ette võtma.
Kui vähegi võimalik vaheta uute vastu välja.

AR 155, 2,0 16V

#63
ts, kust sa juppe otsid? Epartsis on ilusti kolvid olemas.

Siduri peasilindri kohta oled sa ka öelnud, et pole saada, aga tegelt antakse neid puhta muidu ära. 16V 155-le saab kõike peale keredetailide.

edit: mõtlesin, et räägiks pisut OT juttu renoorindelt, et oleks aru saada, miks ma arvan, et 30 eurot sidurijupi eest on nohu:
1) minu rappel on sidur trossiga, mis purunes. Tellisin uue, aga andmete järgi otsitu tuli 20 cm lühike. Tellisin vähe pikema: 36 eurot. Esinduses maksaks see (I shit you not) 304 eurot. 1,3 meetrise trossi eest.
2) Otsides infot selle kohta, mis koodiga mu tross on, sattusin lugema Espace III sidurisüsteemi kohta. Tuleb välja, et see on hüdrauliline süsteem, mis on esimeses lähenduses tehtud plastikust ning on vahetatav ainult ühes tükis. Mingis Inglismaa foorumis oli selle hinnaks öeldud 800 naela, keskmiseks vahetusvälbaks üks aasta. (Jätkuvalt, I shit you not).

AR 155, 2,0 16V

#64
::itpnt::

mina tegelesin pidurimajandusega kaks aastat tagasi- sellepärast ütlesingi, et KUI leiad

Just praegu avastasin, et teatud kohtadest on võimalik ka TS Nordile ülemist ketti leida :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#66
bnd kirjutas:Katsusin täna vedrusid kätte saada
Ei õnnestunud
On ju sama, nagu kõigil - silmusega keerad mutrit ja kuuskandiga sees hoiab kinni?
Aga ei ole seda rammu kätes, millega keerata :grandpa:
Oot said sa need lahti?
Ma isegi viskasin pildi oma 'special toolist' selle kohta, vist DIY rubriiki.
HINT: Seda on PALJU lihtsam lahti (vähemalt natuke lahti) keerata, kui amort on ALL. Siis saab ka hellalt toru kasutada. Soliidsed inimesed teevad seda muidugi pneumovõtmega...

EDIT: piduritest veel: kettad (nii esimesed kui tagumised) on keskmiselt 17-18 eur paar. Kõige kallimad epartsis on 88. Nii et seda 'keskmist' 65 küll kuskil pole näha.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 2,0 16V

#67
Need sain lahti jah, aitas öö naftas

Kettad ok, st suht uued, olid aind natuke roostes, kartsin hullemat (voyageril viskas peale 8kuud seismist ikka sellised tükke välja, mis tekitasid u 3mm sügavusi auke kettasse)

Kettad esialgu jäävad
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#68
OT algab
zakalwe kirjutas: EDIT: piduritest veel: kettad (nii esimesed kui tagumised) on keskmiselt 17-18 eur paar. Kõige kallimad epartsis on 88. Nii et seda 'keskmist' 65 küll kuskil pole näha.
esisillale kõige odavamad kettad on 32, LPR 38; bosch 55 ja sealt edasi (per tükk)

veel aasta-poolteist tagasi noname kettaid 39,5 kõrgusega ei liikunud (44 oli küll olemas aga neid saadanaid rida 4 bensumootoriga esiveolisele eriti hästi alla ei paiguta :wink: - nimelt viib see ketta keskme pea 5mm sissepoole, mis tähendab, et pidurid ei ole enam eriti hästi funktsioneerivad)

infoks- tagasillal on kõigil 155-tel kettad sama 240 (ja ei maksa tõepoolest mitte midagi), esisillal on erinevused:
kõik TS-id peale 2,0 16V kasutavad 257 ventileeritavaid kettaid;
2,0 16V TS kasutab 284 kettaid kõrgusega 39mm;
V6, Q4 ja TD kasutavad 284 kettaid kõrgusega 44mm
ja 1,9TD kasutab 257 mm ventilatsioonita kettaid

OT lõppeb

::itpnt::
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155, 2,0 16V

#69
155 ketaid pole uurind aga jällegi võib euroopa suuri ladusid kiigata, et kas on mingeid jääke seal (tavainimesel muidugi seda võimalust pole, aga ma võin kiigata) vahest trehvab sealt igasugu soodukaid( ma sain ju oma 116 esiketta alla 2.- tk) ,
ps no name 257 ketta saan sulle kohe eestist 16.- tk

AR 155, 2,0 16V

#72
Krt, ajaga nii kitsas, aga üks õhtu sai vähemalt amordid puhtaks tehtud.
Muidu suht rooste ja värvi laigulised, aga töötav osa, ehk silinder kuiv ja vigastusteta. Ja kui sisse/välja liigutada, käib see ikka suht raskelt. Seega võib vist alla tagasi panna.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#73
bnd kirjutas:Krt, ajaga nii kitsas, aga üks õhtu sai vähemalt amordid puhtaks tehtud.
Muidu suht rooste ja värvi laigulised, aga töötav osa, ehk silinder kuiv ja vigastusteta. Ja kui sisse/välja liigutada, käib see ikka suht raskelt. Seega võib vist alla tagasi panna.
Välja peaks korras amort ikka ise tulema?
Täiesti standardsed amordid on üsna hapu väljaminek, amort+padi jääb kopikas alla 150 euri. Kui hinnad mingi kolmveerand aastaga oluliselt muutunud pole. Siis üks pool.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

AR 155, 2,0 16V

#74
Info kaane tegijalt:
Probleem, et ei saa klappe kätte, klapid ju umbes 1cm jagu väljas ja vedru kokku surudes, ei saa poolkuusid kätte. Kui nüüd koputada klappe natuke sirgemaks, et klapp läheks kasvõi mõni mm kinni tagasi, kas sellega vigastab juhtpuksi? Kas on seal midagi, mida ta võib nii tehes veel ära lõhkuda?

Muidu tubli mees, aga esimene selline mootor talle ja ei julge väga jõuga läheneda.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 155, 2,0 16V

#75
kui ma õigesti mäletan, siis juhtpuksid maksavad 1,5 kuni 2€ tükk :mrgreen:

ja rohkem ei tohiks suurt midagi juhtuda (ka juhtpuksi vigastamine ettevaatliku koputamisega on ebatõenäoline... arvestades, et neid on korra juba kõvemini koputatud :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....