Re: AR 155, 2,0 16V

#167
bnd kirjutas:Samas on küsimus, et kas mul tasub FIA tingimustele vastavat puuri ehitada?
Mis sarja ma sõitma hakkaks? Võidusõita täna veel ei taha, pigem nagu oma lõbuks autokakskendneliringil, võib olla ka mõni väljasõit mingite kodanikega soome jne...

FIA puuri saaksin vast kõikse soodsamalt RS motospordi garaažist, kuna ikkagi omaküla/lapsepõlve poisid.
Teisalt võttes paari lisatoru lisamine nn tavapuurile ei mõjuta enam oluliselt hinda, vist? Samas mine hullu tea, sõidan aastakese rajal ära, hakkab meeldima ja kuna FIA puur juba sees, siis kustutid, akud, paak ka järele aidata ja võibki "miskisse" klassi minna :D , statistiks :mrgreen:

Hetkel tundub rajamasina ehitamine lihtsama vastupanu teed minek. Pole seda kuradi ÜV-d.
Kui puuri ehitama hakkad, siis ikka selline et oleks FIA. Vastasel juhul võid kaaluda turvakaare tegemist ja tänavalegaalseks jätmist.
FIA puur ei maksa nii palju rohkem, kui puur, milles on paar toru vähem.
Ilmselt mahuksid esialgu küll ainult Baltic Openisse aga hilisema müügihuvi korral või kui üleüldse mõelda rohkem, kui päev ette, siis kas korralik puur või üldse mitte.
a.k.a Anthrax

Re: AR 155, 2,0 16V

#168
MA ühe puurimehega rääkisin- ega vahet ei ole si**agi, kas nn tavapuur või FIA. Paar toru ei muuda hinda. Põhilaks ikka kerekinnitused jne, mis tuleb teha olenemata puuri "kanguse" astmest.

Ootan kodaniku ülevaatuse ära, tegeleb hetel, siis parem ülevaade ja mõtlemiseks rohkem infi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: AR 155, 2,0 16V

#169
Noh, ma siis tunnistan üles, et ma juhin veidike.

Must on täpselt samas seisus, kui sinu punane. Sama probleem, mis teha puuriga. Pmst otsustasin sinna selle sisse ikkagi ise keevitada aga kui läheb tegemiseks siis on kindlasti odavam korraga 2 teha - anna teada kui sinu rahvas on midagi välja mõelnud haagiks sappa.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Re: AR 155, 2,0 16V

#170
Nii

Halvad uudised

Kere, ehk siis uksest tahapoole pidi olema lootusetult läbi. Remondimees pole eriti optimistlik, et sellest asja saaks.
Aga oleks vaja kellelgi keretööde tegijal üle vaadata.

Seega küsimus- kas meie seal on kedagi, kes oskaks hinnata keretööde mahtu, ja viitsiks auto juurest läbi käia? Auto Tallinnas Kotka tn kandis.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: AR 155, 2,0 16V

#171
Ega keegi ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kellel oleks taastamiskõlbulik 155 kere.

Hetkel juba mõtlen Leedust tooma minna. 300 eur eest 1,6 masin ja siis jupid ümber visata.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: AR 155, 2,0 16V

#172
bnd kirjutas:Ega keegi ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kellel oleks taastamiskõlbulik 155 kere.

Hetkel juba mõtlen Leedust tooma minna. 300 eur eest 1,6 masin ja siis jupid ümber visata.

auto24 olev must 155 mine vaata see üle mina küll 2 aastat pole selle auto omanik enam olnud aga auto on heades kätes
ja lisaks leiad sealt auto küljest veel huvitavaid jubinaid mis sul just vaja.

Re: AR 155, 2,0 16V

#173
Selle auto hetkeomanik on kodanik,kes hakkas mu masina mootorit kokku panema :D

Samas on selle masina sisu liiga hea, et laiali lõhkuda. On jah see variant hetkel kaalumises, et tõsta minu auto pidurid, mootor jm kasulik sellele peale.
Loodaks aga leida mõnd tehn rikkega seisma jäänut, et saaks odavalt kätte :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: AR 155, 2,0 16V

#174
bnd kirjutas:Selle auto hetkeomanik on kodanik,kes hakkas mu masina mootorit kokku panema :D

Samas on selle masina sisu liiga hea, et laiali lõhkuda. On jah see variant hetkel kaalumises, et tõsta minu auto pidurid, mootor jm kasulik sellele peale.
Loodaks aga leida mõnd tehn rikkega seisma jäänut, et saaks odavalt kätte :)

Päris hea :)

Vedrustust vaatasid mustal.

Re: AR 155, 2,0 16V

#176
Täna tundub, et olemasolev masin läheb juppideks, oleks osanud seda kere probleemi varem ette näha, oleks palju kulutusi täna tegemata.

Seega kellel huvi millegi vastu, andke teada

On variant tõesti osta see korralik 1,8 ja lapata jupid ümber, aga hind läheb sel juhul taevasse.
On variant tuua teine kere, kere odav, toomine maksab midagi ja jällegi ümberlappamine.
Kolmas variant, kere puhtaks ja Tõrva RS Motosporti, keevitus ja puur sisse- maksab jällegi PALJU raha.

Seepärast olen jõudnud arvutustega 2 tulemuseni:
1. On olemas 2,5l 156, millel keretööd tehtud, vaja ainult rihmavahetus ja istmed sisse ja olengi rajal. Muud ümberehitust on aega teha talvel, nt pidurid paremaks, kergemaks jne.
2. See rahahulk, mis hetkel läheks 155-l nn teenuse sisse ostmisele (uue masina ost ja siis ümberlappamine), selle eest on pakkuda päris pädevaid raja masinaid (155 pean silmas)

155 meeldib aga välimiselt rohkem, st madaldus ja korralik värv jne, on masin ilusam kui 156.

Juhe koos ja mot maas hetkel
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: AR 155, 2,0 16V

#177
Pakun lahendust :hi:

Tee esialgu 156 kord, et saaksid esmase sõiduhimu rahuldatud.
ja 155 tee korda (2014...2015...) kevadeks.

Aga kui mäda 155 kere on?
Kas plekki välja lõigata ja torudega asendada ei saa, kui sa teda nagunii rajal kasutama hakkad.
Puuri sa tahtsid talle vist nagunii teha.
Seitsekümmend Viis

Re: AR 155, 2,0 16V

#178
Kõige suurem häda ongi, et keegi päris keremees pole vaatamas käinud
Aga kes on käinud, need on kohkunud saba alla vaadates.
Tagasilla kinnitused jm pidi suht läbi olema
treila peale tõmmates tõmbasime tagumise konksu kere küljest ära.

Võimalus on muidugi veel 155 maale viia ja keevitamine ise meelde tuletada (põhjakeevitus) :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: AR 155, 2,0 16V

#179
Mh... mu punane pole ka enam esimeses nooruses, muidu pakuks sulle seda. Samas kardan et see võib samas seisukorras tänaseks olla. + Veits pilvi vaatav lansekas.

Kui tagasilla kinnitused juba õhtul on, siis on asi jutu järgi juba päris jama.
155, 2x166, 159 ja 75?

Re: AR 155, 2,0 16V

#180
:think:

tunnistan ausalt üles, et ma ei tahtnud väga auto all roomata (viisakad riided ja puha) :roll: aga midagi väga roosilist sealt ei paistnud.

Üldiselt võiks soovitada sama, mis spark juba soovitas-> osta Busso 156 JA tee aegamööda 155 korda (tegelikult kõik, mis on metallist roostetab ja tegelikult on kõik ka vahetatav). Ja Alfasid ei ole kunagi liiga palju :mrgreen:

Tegelikult ei ole uue põhja ehitamine üldse keeruline (155 kere konstruktsiooniline eripära on selles, et tegelikult ei pruugi olla sillatala kinnitus tuksis-> kui ma nüüd väga ei eksi, siis tegelikult koosneb selle "komplektne" kere 15-st detailist, mis on eraldi vahetatavad/remonditavad-> kõige lihtsam on vahetada põhjapaneele ja külgi-> tagumine konks istub eraldi tagumise paneeli küljes... see on asi, mis kipub koos rattakoobastega kiirelt looja karja minema. Sild istub tegelikult "raami" küljes, millele pandi ülejäänud lihtsalt külge.)

Kui Sul on olemas mingi ajalooline mälestus keevitamisest ja on olemas ka koht kus keevitada ning keevitus, siis võiksid proovida (kaotada pole ju suurt midagi ;) )

mõtlemiseks ja moti taastamiseks selline dokument http://www.tvc.se/AR/Workshop_Manual/Bo ... mplete.pdf

P.S. Kui nüüd kunagi tagasi juhtud jõudma, siis puhtalt moti pärast võiksid ehk korra ära käia Paikusel ühe sellise koha peal, kus on kah paar Alfat (Sa kunagi vist käisid seal) ja vaadata sinise 155 tagaosa-> anti lootust, et see on taastatav
Tegelikult ma olen normaalne....
cron