Page 1 of 1
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 13:53
by Macnoob
Tervitused,
sai pisut augulisel teel kannatada, nagu meil siin kevadeti kombeks. Juhtus siis selline lugu, et tagavedru taldrik hakkas käima vastu rehvi, panin tagavara ratta asjutiselt alla ja sain minema sõidetud.
Tegemist on sprtowagon kerega 156
Oskab keegi ehk näpuga näidata mis seda põhjustada võiks? Midagi murdus ära või paindus ära? Vedru ise paistab terve, muud detailid samuti. On kellegil kokkupuuteid sellise asjaga?
Tervitades
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 14:04
by ts
::itpnt::
kui vedrutaldrik käib vastu rehvi, siis on ainult kaks võimalikku varianti-> kas taldrik ise on saba andnud ja allapoole vajunud või on andnud saba alumine amordikinnitus/rattakese-> igal juhul mina edasi ei sõidaks enne, kui on selge, mis juhtus
Muidugi on ka veel variant, et rehv ise kasvas löögi tulemusel palju suuremaks (lopergusemaks)- see peaks olema visuaalselt tuvastatav (IMHO ei ole tagumine taldrik rehvist meeletult kõrgel)
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 14:09
by Macnoob
rehv ja ratas terve. tõstan õhtupoole üles, saab selgust kumb. taldrik, siis tuleb ilmselt koos amordiga vahetada?
palju ruumi seal just jah ei ole, vajuski ca 1,5 cm allapoole.
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 15:41
by Macnoob
viga leitud, lasin tõstuki peal eüles ja vedrutaldrik oli lahti tulnud amordi küljest. Seega uus amort alla ja veereme edasi

Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 17:07
by ts
:icon_thumbup:
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 20:15
by zakalwe
Puhh...kohalik omavalitsus, kindlustus, muud asjapulgad? See on ju kuradi eluohtlik (ja ka kallis) viga...
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 21:01
by ts
zakalwe wrote:Puhh...kohalik omavalitsus, kindlustus, muud asjapulgad? See on ju kuradi eluohtlik (ja ka kallis) viga...
Kui patrulli :coplights: õnnetust fikseerima ei kutsu, siis ei saa ussigi (äsja läbikäidud teema)

Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 21:14
by Macnoob
oma aeg on kallim kui see 4-5h sellele kulutada

amort on ca 75.- ja vahetus imelihtne.
ikka tuleb ette

Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 21:24
by zakalwe
Macnoob wrote:oma aeg on kallim kui see 4-5h sellele kulutada

amort on ca 75.- ja vahetus imelihtne.
ikka tuleb ette

Buu...156 amort on odavam kui 155 oma. Niuks:(
ts wrote:Kui patrulli õnnetust fikseerima ei kutsu, siis ei saa ussigi (äsja läbikäidud teema)
Mnjah. Mis meenutab mulle, et oleks võinud tee peale seisma jääda, kui mu kojamehe hoob lahti põrus tee peal ja patrulli kutsuda. Ahja-Vastse-Kuuste vahelisel kruusateel. Huvitav, mis nad selle hinnaks oleks määranud? See plastikplönn ei maksa muidugi seaduse silmis midagi, nii neli senti ehk. Aga hoovastiku parandamine/ vahetamine...Teinekord võiks täitsa proovida patrulliteemat. Huvi pärast.
Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 30 Mar 2012, 21:28
by Macnoob
lähemal süvenemisel on sportwagoni amort lootust saada ca 120.- / Tagumine, juhipoolne
tavalise saaks 80-90 vahel.
parandus, leidsin siiski ka 85.- pakkumise sachs amordile sportwagonile

Re: Vedrutaldrik käib vastu rehvi
Posted: 12 Oct 2013, 07:12
by ooberst
156 1999, vahetasin tagumised amordid paarikuise vahega, olid lihtsalt taldrikud lahti ussitanud amordi küljest, ilmselt sai aeg täis keevisliitel
