Teen ka oma "esimese" postituse siia foorumisse
Täna hommikul ärkasin teadmisega, et lõpuks ometi "tulen kapist välja" ja hakkan korralikuks alfistiks. Nimelt oli plaan minna Võrru, lüüa musta omanik rahapakiga oimetuks ning masuudipress endale koju ära toimetada.
Teades masina ajalugu Eestis, oli see ka kindla peale minek. Masin oli tõesti ideaalses korras, kivitäkkeid esistangel ja kapotil, klaasil, mõnes kohas veel kerel värvikahjustus, kuid ei mingit roostet. Telefonis sai juba räägitud, et suverehvid said eelmine suvi otsa ning hetkel talverehvidega, millest üks purunennud ning varurattaga. Lisaks ülevaatus vaja teostada pooleteise kuu jooksul. Tüüpvead likvideeritud (turbo vahetatud, käigukastiaju vahetuatud koos salongiradiaatoriga, hammasrihm tehtud Pilotis jne). Minek autol hea, veermik tipp-topp ja kõikide täislisadega MY05 masin. Paraku ei jäänud ma rahule teps automaatkasti tööga, mis kohapeal käiku sisse pannes lülitus suure raksatusega. Lisaks sõite ühtlase kiirusega, gaasi maha lastes või kiirendades käis ka mõnus laksatus. IMO korras kast nii ei tohiks toimetada ja tehing jäi paraku minu poolt katki...
mW90 wrote:Käisin siis MVS eile. Autot näitas mulle noor armeenia päritoluga vend. Vend oli väga ülbe, temaga suhtlemine aias mind närvi. Vaatasin kiirelt auto üle umbes 15 min. ja lahkusin. Oleks vist kauem olnud oleks vennal näo ilusaks :duh:

, aga see selleks.
Välimuselt AR on heas seisukorras. Märkasin ainult seda, et tuleks vahetada mõlemat tagumist tuld, mõrad sees. Muidugi sõitmist see ei sega. Mõned värvi vead. Seest ilus puhas. Ei töötanud nupp, mis asub juhiuksel, mille ülesandeks on lasta alla tagumist vasakut akent. Ei tea kas töötab istme soendus kõrval istmel, juhi oma funkas. Autoga sõita ei antud ütles sellise lause "kas sa tulid autot vaatama või sõitma", "kui oled kindel auto ostmises siis saad sõita"

Küsisin kasti kohta siis hakkas pauguma, et auto tip-top kõik korras õlid filtrid vahetatud, kastis õli ka vahetatud. Kuid pärast selgus, et pingutus rullik viliseb ja mees ei tea millal autol rihma vahetati. Siis küsisin, kas ksenon on. Hakkas ülbitsema, et kas paperil on kirjas, et kas ma lugeda ei näe. Siis selgus, et mees ise ei tednudki, et autol on lähituledes ksenon, muidugi eri värvi üks valge teine kollaksa.
Andsin natuke gaasi mootor oli nagu korras, aga sõber sellel hetkel oli auto taga ja ütles, et kui lapatsi vajutasin lõi suure musta tahmapilve välja.
Huvi pärast sai käidud ka hõbedast vaatamas.Selsamal armeenia kutil läksid silmad krõlli, et jälle tuldi seda 166 vaatama, alles reedel tuli treileri pealt maha ja juba 4 inimest käinud. Küsis, et kas ma tulin vaatama ainult või tahan ka osta. Kinnitasin, et kui sul masin 100% tipp-topp, siis muidugi ostma

Okei, oli nõus siis võtmed tooma. Külma mootoriga, andis eelsüüte ära ja siis käivitus väga pikalt, ca 5 sek käias enne kui käima läks. Kuna kerged piisad olid esiklaasil, siis pani kojamehed tööle - kriiks-kriiks - juhi kojameest ei olnud raatsitud vahetada ja selle ots oli kummist eraldunud ja vedas korraliku kaare esiklaasile. Kui näitasin talle seda auto eespoolt, siis silmad läksid veel rohkem krõlli. Musta tossu ajas ka korralikult välja ja kui Võru must lõhnas tagant summutist nagu lill, siis selle sabas ei saanud kohe mitte seista. Kriime ja muuid kahjustusi oli ka kerel, mõlemad parempoolsed uksepiirajad raksusid. Mõlema esitiival oleva suunatule alt immitses roostenire. Klaasitihendid ustel olid kuidagi kummaliselt lahti ja uksi kinni lüües ei kostunud kvaliteetset tumma prantsatust vaid pigem metalsed kõlakad. Sisu oli üllatavalt heas korras keritud masina kohta (hooldusraamat oli, kuid raamat oli ilmselt mõni kuud tagasi trükikojast välja tulnud, liiga värske tundus). ICS kood oli kirjutatud ICS kasutamisjuhendisse, kas ka õige oli ei tea. Navi koodi polnud ja samuti võtmete koodi kohta oli oma versioon poisil valmis, et kaks võtit olemas, mis sa selle koodikaardiga ikka teed. Salongis ja pagasiruumis oli igasugu pisemaid tükke lõhutud ja puudu.
Aga lubati platsil siiski ring teha. Rooliotstes või latis on lõtk sees, keerates kohe tunda. Rooli keerata raske ja undab, eks esmalt tuleb roolivõimu õli ära vahetada ja siis juba pump. Üllataval kombel kast toimetas hästi, käiku sisse pannes oli kerge vibratsioon olemas kuid ei mingit raksatust ega muid anomaaliaid mis mustal olid. Esimesel proovitiirul sai ASR tule põlema, müüjal jälle silmad krõllis, mis siis nüüd. Ütles, et ta ise sõitis selle masinaga Eestisse ja ei mingeid probleeme ei olnud (alguses väitis, et treileriga toodi

). Peale uuesti käivitamist enam tuld ei süttinud.
Ahjaa, parempoolne Xenon oli ka veidi sinakamat tooni alguses, kuid vilkuma ei jäänud hetkel.
Minust jäi ka see masin platsile. Hetkel on lootus veel punase peal, et saada korralikuks alfistiks. Omanikuga on veidi suheldud, hammasrihma vahetus tuleb koheselt ära teha ja ICS koodi vaja masinal. Lähen varsti seda vaatama, eks siis saab juurde pajatada. Või on kellelgi 98-00 aasta kolmest veekuus GTV'd pakkuda, see paneks ka südame kiiremini põksuma, eriti kuna GTV'de suvesõit kohe varsti tulemas.
terv, teager