Page 1 of 1

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 14 Apr 2012, 00:10
by mW90
Tere,

Huvitavad siis need all toodud linkidel olevad masinad. Aga kõige suurem küsimus on selles, kui hea kast on see automaat "Sporttronic"?


http://www.auto24.ee/used/1008766
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=488283
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1005925

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 14 Apr 2012, 12:10
by ts
"sporttronic" on kõige tavalisem viiene planetaarkast (bensiinimootorilt tahaks midagi "enamat" aga diislile kärab väga hästi)

peamised probleemid on seotud kasti ajuga, mis ka FL variandil on suht ebaõnnestunult paigutatud

:icon_hi:

924 on müügis juba ... oi ma ei teagi, kui kaua (muidugi on nüüd ka Autol tehtud 130000 hooldus, mootori- ja käikugastiõli vahetatud. Samuti on vahetatud esipiduri kettad ja on teostatud esisilla remont. - märge lisandunud). Kui selle töö kohta mingi pädev tšekk olemas on ja auto ise kuskil kontroolivõimaluse lähedal asub, siis oleks see kõige asjalikum vist
, 975 on samast partiist tõenäoliselt- mõlemad on Eestis olnud suht lühikest aega... ma kahtlustan, et see punane ei ole just eriti palju hoolt näinud
sellest mvs-i omast vaataks kaarega mööda ... selles on midagi, mis kohe mitte usaldust ei ärata

AGA võta kodanike müüjatega ühendust ja vaata, kas nad on nõus minema esindusse kontrolli :wink: Kui ei ole, siis ... noh tead isegi (argumendina võid tuua selle, et kui Pilot annab autole paberi kaasa, siis on seda jube palju parem müüa :wink: )

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 14 Apr 2012, 13:31
by mW90
Pilotisse vist ei jõua nende masinatega. Punane on Pärnus ja must asub Võrus.

Mis see FL on ? :icon_roll:

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 14 Apr 2012, 14:07
by horza
Facelift. Sul ju need kõik uue ninaga.

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 15 Apr 2012, 20:01
by mW90
Käisin siis MVS eile. Autot näitas mulle noor armeenia päritoluga vend. Vend oli väga ülbe, temaga suhtlemine aias mind närvi. Vaatasin kiirelt auto üle umbes 15 min. ja lahkusin. Oleks vist kauem olnud oleks vennal näo ilusaks :duh: :D, aga see selleks.

Välimuselt AR on heas seisukorras. Märkasin ainult seda, et tuleks vahetada mõlemat tagumist tuld, mõrad sees. Muidugi sõitmist see ei sega. Mõned värvi vead. Seest ilus puhas. Ei töötanud nupp, mis asub juhiuksel, mille ülesandeks on lasta alla tagumist vasakut akent. Ei tea kas töötab istme soendus kõrval istmel, juhi oma funkas. Autoga sõita ei antud ütles sellise lause "kas sa tulid autot vaatama või sõitma", "kui oled kindel auto ostmises siis saad sõita" :D Küsisin kasti kohta siis hakkas pauguma, et auto tip-top kõik korras õlid filtrid vahetatud, kastis õli ka vahetatud. Kuid pärast selgus, et pingutus rullik viliseb ja mees ei tea millal autol rihma vahetati. Siis küsisin, kas ksenon on. Hakkas ülbitsema, et kas paperil on kirjas, et kas ma lugeda ei näe. Siis selgus, et mees ise ei tednudki, et autol on lähituledes ksenon, muidugi eri värvi üks valge teine kollaksa.

Andsin natuke gaasi mootor oli nagu korras, aga sõber sellel hetkel oli auto taga ja ütles, et kui lapatsi vajutasin lõi suure musta tahmapilve välja.

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 16 Apr 2012, 12:04
by ts
:icon_roll:

njah- kokkuvõte... "nagu platsidel ikka" :mrgreen:

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 18 Apr 2012, 01:21
by teager
Teen ka oma "esimese" postituse siia foorumisse :)

Täna hommikul ärkasin teadmisega, et lõpuks ometi "tulen kapist välja" ja hakkan korralikuks alfistiks. Nimelt oli plaan minna Võrru, lüüa musta omanik rahapakiga oimetuks ning masuudipress endale koju ära toimetada.
Teades masina ajalugu Eestis, oli see ka kindla peale minek. Masin oli tõesti ideaalses korras, kivitäkkeid esistangel ja kapotil, klaasil, mõnes kohas veel kerel värvikahjustus, kuid ei mingit roostet. Telefonis sai juba räägitud, et suverehvid said eelmine suvi otsa ning hetkel talverehvidega, millest üks purunennud ning varurattaga. Lisaks ülevaatus vaja teostada pooleteise kuu jooksul. Tüüpvead likvideeritud (turbo vahetatud, käigukastiaju vahetuatud koos salongiradiaatoriga, hammasrihm tehtud Pilotis jne). Minek autol hea, veermik tipp-topp ja kõikide täislisadega MY05 masin. Paraku ei jäänud ma rahule teps automaatkasti tööga, mis kohapeal käiku sisse pannes lülitus suure raksatusega. Lisaks sõite ühtlase kiirusega, gaasi maha lastes või kiirendades käis ka mõnus laksatus. IMO korras kast nii ei tohiks toimetada ja tehing jäi paraku minu poolt katki...
mW90 wrote:Käisin siis MVS eile. Autot näitas mulle noor armeenia päritoluga vend. Vend oli väga ülbe, temaga suhtlemine aias mind närvi. Vaatasin kiirelt auto üle umbes 15 min. ja lahkusin. Oleks vist kauem olnud oleks vennal näo ilusaks :duh: :D, aga see selleks.

Välimuselt AR on heas seisukorras. Märkasin ainult seda, et tuleks vahetada mõlemat tagumist tuld, mõrad sees. Muidugi sõitmist see ei sega. Mõned värvi vead. Seest ilus puhas. Ei töötanud nupp, mis asub juhiuksel, mille ülesandeks on lasta alla tagumist vasakut akent. Ei tea kas töötab istme soendus kõrval istmel, juhi oma funkas. Autoga sõita ei antud ütles sellise lause "kas sa tulid autot vaatama või sõitma", "kui oled kindel auto ostmises siis saad sõita" :D Küsisin kasti kohta siis hakkas pauguma, et auto tip-top kõik korras õlid filtrid vahetatud, kastis õli ka vahetatud. Kuid pärast selgus, et pingutus rullik viliseb ja mees ei tea millal autol rihma vahetati. Siis küsisin, kas ksenon on. Hakkas ülbitsema, et kas paperil on kirjas, et kas ma lugeda ei näe. Siis selgus, et mees ise ei tednudki, et autol on lähituledes ksenon, muidugi eri värvi üks valge teine kollaksa.

Andsin natuke gaasi mootor oli nagu korras, aga sõber sellel hetkel oli auto taga ja ütles, et kui lapatsi vajutasin lõi suure musta tahmapilve välja.
Huvi pärast sai käidud ka hõbedast vaatamas.Selsamal armeenia kutil läksid silmad krõlli, et jälle tuldi seda 166 vaatama, alles reedel tuli treileri pealt maha ja juba 4 inimest käinud. Küsis, et kas ma tulin vaatama ainult või tahan ka osta. Kinnitasin, et kui sul masin 100% tipp-topp, siis muidugi ostma :)
Okei, oli nõus siis võtmed tooma. Külma mootoriga, andis eelsüüte ära ja siis käivitus väga pikalt, ca 5 sek käias enne kui käima läks. Kuna kerged piisad olid esiklaasil, siis pani kojamehed tööle - kriiks-kriiks - juhi kojameest ei olnud raatsitud vahetada ja selle ots oli kummist eraldunud ja vedas korraliku kaare esiklaasile. Kui näitasin talle seda auto eespoolt, siis silmad läksid veel rohkem krõlli. Musta tossu ajas ka korralikult välja ja kui Võru must lõhnas tagant summutist nagu lill, siis selle sabas ei saanud kohe mitte seista. Kriime ja muuid kahjustusi oli ka kerel, mõlemad parempoolsed uksepiirajad raksusid. Mõlema esitiival oleva suunatule alt immitses roostenire. Klaasitihendid ustel olid kuidagi kummaliselt lahti ja uksi kinni lüües ei kostunud kvaliteetset tumma prantsatust vaid pigem metalsed kõlakad. Sisu oli üllatavalt heas korras keritud masina kohta (hooldusraamat oli, kuid raamat oli ilmselt mõni kuud tagasi trükikojast välja tulnud, liiga värske tundus). ICS kood oli kirjutatud ICS kasutamisjuhendisse, kas ka õige oli ei tea. Navi koodi polnud ja samuti võtmete koodi kohta oli oma versioon poisil valmis, et kaks võtit olemas, mis sa selle koodikaardiga ikka teed. Salongis ja pagasiruumis oli igasugu pisemaid tükke lõhutud ja puudu.
Aga lubati platsil siiski ring teha. Rooliotstes või latis on lõtk sees, keerates kohe tunda. Rooli keerata raske ja undab, eks esmalt tuleb roolivõimu õli ära vahetada ja siis juba pump. Üllataval kombel kast toimetas hästi, käiku sisse pannes oli kerge vibratsioon olemas kuid ei mingit raksatust ega muid anomaaliaid mis mustal olid. Esimesel proovitiirul sai ASR tule põlema, müüjal jälle silmad krõllis, mis siis nüüd. Ütles, et ta ise sõitis selle masinaga Eestisse ja ei mingeid probleeme ei olnud (alguses väitis, et treileriga toodi :) ). Peale uuesti käivitamist enam tuld ei süttinud.
Ahjaa, parempoolne Xenon oli ka veidi sinakamat tooni alguses, kuid vilkuma ei jäänud hetkel.

Minust jäi ka see masin platsile. Hetkel on lootus veel punase peal, et saada korralikuks alfistiks. Omanikuga on veidi suheldud, hammasrihma vahetus tuleb koheselt ära teha ja ICS koodi vaja masinal. Lähen varsti seda vaatama, eks siis saab juurde pajatada. Või on kellelgi 98-00 aasta kolmest veekuus GTV'd pakkuda, see paneks ka südame kiiremini põksuma, eriti kuna GTV'de suvesõit kohe varsti tulemas.

terv, teager

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 18 Apr 2012, 10:07
by janart
Andis ikka oodata, ma hakkasin juba lootust kaotama :mrgreen:

Oled sa üldse kindel, et mustal oli probleem kastis? Ehk on mingi rida mootoripatjade või sisemiste pooltelje otste või millegi muuga selles kategoorias?

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 19 Apr 2012, 09:54
by mrt
see pidi olema mingi tüüpviga nendel kastidel

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 19 Apr 2012, 19:48
by 166
No hei-hei. Olen Võru musta Alfa omanik. Täna sai autol viga tuvastatud - pooltelje sisemine ots on läbi, mis põhjustaski seda kolksu.

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 21 Apr 2012, 20:54
by teager
Punane Pärnus ka ülevaadatud. Kere poolest vast kõige kobedam, nt. pagasiruumi põhi oli nagu tutikal masinal. See-eest nina veidi lömmis, ilmselt vastu seina toetatud. Seest vajab koledasti keemilist, no nii kole oli. Hooldusraamat olemas, viimane hooldus koos hammasrihma vahetusega oli 103.000 peale aastal 2006 (nüüd läbisõit 198.000 ning 6 aastat möödunud) - edasi raamatus valitseb tühjus. ICS koodi polnud veel saabunud, mootorituli põles aga häireid mootori töös ei tundnud. Uksepiirajad raksusid, õõtsad kääksusid kuid ei kolisenud, tagapidurid on kinni, jahutusvedelik miinimumi peal (ja ka pagasiruumis olev jahtusvedeliku potsku miinimumi peal). Mootoriruum kohati ära lagastatud kütusefiltri vahetusega, ei saa aru kas lekib ka kuskilt või mitte.
Omanikud iseenesest väga kenad lahked inimesed, hind ei pidavat ka kivist olema. Nokitsemist vajab see masin kindlasti.
166 wrote:No hei-hei. Olen Võru musta Alfa omanik. Täna sai autol viga tuvastatud - pooltelje sisemine ots on läbi, mis põhjustaski seda kolksu.
Aga vaheta see ära ja ma nõus tulema Võrru teisele raundile, kui kinnitad, et kõik värinad on kadunud peale vahetamist.

Hetkel pole siis midagi ära otsustatud. Igal masinal omad head ja vead. Üks võimalus on muidgui tellida korralik masin Saksast; hooldusraamatuga ja väga heas korras esindusest; ma nõus ootama kui selline isend tekib. Sellise isendi eest nõus ka turuhinnast kallimat raha välja käima.

terv, teager

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 22 Apr 2012, 16:32
by 166
teager wrote:
166 wrote:No hei-hei. Olen Võru musta Alfa omanik. Täna sai autol viga tuvastatud - pooltelje sisemine ots on läbi, mis põhjustaski seda kolksu.
Aga vaheta see ära ja ma nõus tulema Võrru teisele raundile, kui kinnitad, et kõik värinad on kadunud peale vahetamist.
Eile vahetasin ära, kõik tip-top aga auto ei ole enam müügis, otsustasin aasta veel ise sõita

Ostuabi: AR 166 2.4 JTD 2004

Posted: 24 Apr 2012, 11:54
by teager
166 wrote:
teager wrote:
166 wrote:No hei-hei. Olen Võru musta Alfa omanik. Täna sai autol viga tuvastatud - pooltelje sisemine ots on läbi, mis põhjustaski seda kolksu.
Aga vaheta see ära ja ma nõus tulema Võrru teisele raundile, kui kinnitad, et kõik värinad on kadunud peale vahetamist.
Eile vahetasin ära, kõik tip-top aga auto ei ole enam müügis, otsustasin aasta veel ise sõita
Suurepärane, et mu Võrru sõidust mingi kasu tekkis :icon_thumbup:

Auto24 andmetel siiski masin müügis veel... Mida nüüd uskuda :P

terv, teager