Probleemid 166 3.0 käivitamisega
Posted: 30 Apr 2012, 17:48
:icon_hi:
Paar päeva tagasi siis juhtus umbes niimoodi nagu siin videos:
http://www.youtube.com/watch?v=wUcRX5Wz ... e=youtu.be
:icon_shocked: Okei, proovisin käik sees autot liigutada natuke ning uuesti käivitada, ikka samamoodi tõmbab kinni starteri. Mulje nagu hüdrolukk. Võtsin esimesed 3 küünalt maha, bensiini hais üleval, üks küünaldest oli ikka üsna märg, liigutasin autot tükk aega, lasin tal seista veidi. Panin küünlad tagasi ja proovisin käivitada, paar sekundit läks aega enne, kui läks. Natuke puterdas, bensiini lõhn üleval, hiljem kadus puterdamine ära. Kontrollisin kõik vedelikud üle, jahutusvedelik ja õli pole segunenud, õlikork puhas, paisupaagis ei mullita, lõdvikud on pehmed. :thanksspin: Seega vist pole karta, et jahutusvedelik silindris. Sai siis sõitmas käidud, sõidab ilusti, probleeme ei ole. Vahepeal seisis auto paar tundi, siis juba ei läinud kohe esimese pöördega käima, kuid sellist kinni jäämise probleemi polnud. Järgmine hommik käivitades esimene kord tõmbas starteri kinni aga teise korraga hakkas ringi käima ja siis 3-5 sekundiga läks käima. Samamoodi bensiinilõhn üleval.
See on video on täna tehtud kuskil paar minutit peale esimest videot, vahepeal sai autot oma jõuga käik sees liigutatud, siin isegi läheb üsna kiiresti käima:
http://www.youtube.com/watch?v=xGWpVx7i ... e=youtu.be
Enne esimese video tegemist sai pihustite kollektori pealt ventiil lahti tehtud, mingit survet ei olnud sees. Ei ole küll ottomootorite spetsialist, kuid jääb mulje, et kütusepihusti ei sulgu korralikult, seismise ajal lekib süsteemis olev kütus silindrisse, mille tõttu mootor käivitub halvasti (kütust pole kollektoris) ja alguses puterdab. Pikema seismise jooksul lekib silindrisse nii palju kütust, et tekitab piisava hüdroluku, mille tõttu osadel juhtudel starter ei jaksa teda käima vedada. Ühtegi tulukest armatuuris põlema ei viska.
Kusjuures mõlemad korrad millal mul on olnud auto käivitamisega probleeme on olnud just järgneval päeval peale paagi täis võtmist. Esimene kord sellist kinni poomist ei olnud, kuid käivitus väga raskelt ja, et tühikäiku hoidma hakkaks pidi korraks 2-2.5 tuhande pöörde peale laskma. Tookord aitas kütuselisand ja sai kohe uuesti peale lastud Nestes 98-t. Seekord ei ole sellest kasu olnud.
Kellegil mingeid mõtteid või sarnaseid kogemusi? :icon_crazy:
Paar päeva tagasi siis juhtus umbes niimoodi nagu siin videos:
http://www.youtube.com/watch?v=wUcRX5Wz ... e=youtu.be
:icon_shocked: Okei, proovisin käik sees autot liigutada natuke ning uuesti käivitada, ikka samamoodi tõmbab kinni starteri. Mulje nagu hüdrolukk. Võtsin esimesed 3 küünalt maha, bensiini hais üleval, üks küünaldest oli ikka üsna märg, liigutasin autot tükk aega, lasin tal seista veidi. Panin küünlad tagasi ja proovisin käivitada, paar sekundit läks aega enne, kui läks. Natuke puterdas, bensiini lõhn üleval, hiljem kadus puterdamine ära. Kontrollisin kõik vedelikud üle, jahutusvedelik ja õli pole segunenud, õlikork puhas, paisupaagis ei mullita, lõdvikud on pehmed. :thanksspin: Seega vist pole karta, et jahutusvedelik silindris. Sai siis sõitmas käidud, sõidab ilusti, probleeme ei ole. Vahepeal seisis auto paar tundi, siis juba ei läinud kohe esimese pöördega käima, kuid sellist kinni jäämise probleemi polnud. Järgmine hommik käivitades esimene kord tõmbas starteri kinni aga teise korraga hakkas ringi käima ja siis 3-5 sekundiga läks käima. Samamoodi bensiinilõhn üleval.
See on video on täna tehtud kuskil paar minutit peale esimest videot, vahepeal sai autot oma jõuga käik sees liigutatud, siin isegi läheb üsna kiiresti käima:
http://www.youtube.com/watch?v=xGWpVx7i ... e=youtu.be
Enne esimese video tegemist sai pihustite kollektori pealt ventiil lahti tehtud, mingit survet ei olnud sees. Ei ole küll ottomootorite spetsialist, kuid jääb mulje, et kütusepihusti ei sulgu korralikult, seismise ajal lekib süsteemis olev kütus silindrisse, mille tõttu mootor käivitub halvasti (kütust pole kollektoris) ja alguses puterdab. Pikema seismise jooksul lekib silindrisse nii palju kütust, et tekitab piisava hüdroluku, mille tõttu osadel juhtudel starter ei jaksa teda käima vedada. Ühtegi tulukest armatuuris põlema ei viska.
Kusjuures mõlemad korrad millal mul on olnud auto käivitamisega probleeme on olnud just järgneval päeval peale paagi täis võtmist. Esimene kord sellist kinni poomist ei olnud, kuid käivitus väga raskelt ja, et tühikäiku hoidma hakkaks pidi korraks 2-2.5 tuhande pöörde peale laskma. Tookord aitas kütuselisand ja sai kohe uuesti peale lastud Nestes 98-t. Seekord ei ole sellest kasu olnud.
Kellegil mingeid mõtteid või sarnaseid kogemusi? :icon_crazy: