Auto seisnud siis üle 10 aasta kuivas garaazis.
Kere seisukord rahuldav.
Keevitustöid vaja teha kõikide amordi püstakute juures, kuid mitte midagi ulmelist.
Küljekarpide ja põhjaühendused vaja üle käija. Mõlemad ääred.
Mootoriruumis vaja pisut keevitustöid teha.
Ees mootori all käiv tala ja õõtsad vajavad keevitust. Talasi isegi olemas 2 tk.
Kütusepaak vajab lõpuni puhastamist ja üle värvimist (paak ise peaks terve olema)
Kindlasti vajaks auto üleni värvimist.
Keredetailid: tuled, peeglid, stanged kõik olemas. Puudu ainult antitiib.
plekkveljed 5 tk.
Sisu seisukord hea.
Auto algne mootor oli 1.3/63kw kahjuks antud mootorit tänaseks enam ei ole.
Mootor mis hetkel 1.5/70 kw ja karpad peal Dellortto DHLA 40, (samad mis keegi siin foorumis otsis), hooratast treitud kergemaks, aga ei mäleta kui palju

Väljalaske püksid (kollektor) nii 1.7 oma, olemas ka 1.3 mootori oma.Käigukast pärit 1.7/84kw mootori küljest.
Lisaks mõned uued andurid, uued küünlajuhtmed, uued Golden Lodge 25 HL küünlad 4 tk.
Uus õhufilter K&N matt originaalfiltri kasti.
Veermik: esimesed supportid ja kettad pärit 905 seeria 33 pealt. Kõik amordid 4tk uued, uus piduritorustik, välja vahetatud nii vask torud, kui ka kummist vollad.
Viimaste asemel Goodridge metallrüüga vollad.
Lisaks kaasa ka uusi pukse.
Kuna teemast käib läbi 1.7 mootoriga 905 seeria 33, siis kunagi sai selline isend ostetud varuosade saamise eesmärgil. Kahjuks olen selle 1.7 84 kw mootori maha müünud ja ka kere läks vanarauda. Aga päris palju juppe jäi ka alles, mis tuleks kõik kaasa.
Paar küsimust on ka tänaseni veel lahendamatta.
Kas 1.5 mootorile sobib 1.7 mootori käigukast ja sama lugu on ka jagaja -ga.
Puudu olevad asjad:
sidurikomplekt (ketas, korv, laager)
puudu ka esisilla esimeste õõtsade puksid.
Põhjus miks üldse pakun seda autot.
Kuna ma ei ole jõudnud seda autot korda teha rohkem kui 10 aasta jooksul, siis hetkel usu et seda juhtuks ka lähima 5-10 aasta jooksul.
Auto toodud Eesti 1997 aastal Hollandist
Lähiajal panen ka pisut pilte.
Auto asub muidu Pärnumaal.






