Lancia Kappa säde puudub
Posted: 06 May 2012, 01:24
Tervist.
Suur mure ühe Itaalia neiuga, nimelt Lancia Kappa 20v turbo 99a
Motronic 2.10.4
Valemist kütus, õhk, säde puudub viimane.
Samas süütepoolidele vool peale tuleb.
Kas eraldi süütepoolidega süsteemi puhul antakse igale poolile õigel hetkel signaal ja selle tagajärjel siis genereeritakse piisav laeng süüteküünla jaoks?
Vända ja nuka andurid asendatud uutega.
Ise kahtlustan, et ajus on immo peal, põhjuse selleks annab see VAF interfacei pilt:
Rohelises kastis on siis kahtlusalune.
Kas Engine start permission - Not allowed tähendabki seda mida ta otsetõlkes tähendab?
Siinkohal pean mainima, et mul on ainult üks võti ja koodikaart puudub samuti.
On kellegil häid mõtteid kuidas olukorda lahendada.
Progeaju ja lihtsalt aju vahetuse võimalust mõistan isegi.
Igaks juhuks panen ühe pildi veel kus on ka veakoodid peal:
Samas need ei tohiks olla takistuseks auto käivitamisel.
Siinkohal küsimus, et kuidas neid koode siis tegelikult ikkagi lugema peaks?
Suurimad tänud kõigile kes viitsivad kaasa mõelda.
Suur mure ühe Itaalia neiuga, nimelt Lancia Kappa 20v turbo 99a
Motronic 2.10.4
Valemist kütus, õhk, säde puudub viimane.
Samas süütepoolidele vool peale tuleb.
Kas eraldi süütepoolidega süsteemi puhul antakse igale poolile õigel hetkel signaal ja selle tagajärjel siis genereeritakse piisav laeng süüteküünla jaoks?
Vända ja nuka andurid asendatud uutega.
Ise kahtlustan, et ajus on immo peal, põhjuse selleks annab see VAF interfacei pilt:

Kas Engine start permission - Not allowed tähendabki seda mida ta otsetõlkes tähendab?
Siinkohal pean mainima, et mul on ainult üks võti ja koodikaart puudub samuti.
On kellegil häid mõtteid kuidas olukorda lahendada.
Progeaju ja lihtsalt aju vahetuse võimalust mõistan isegi.
Igaks juhuks panen ühe pildi veel kus on ka veakoodid peal:

Siinkohal küsimus, et kuidas neid koode siis tegelikult ikkagi lugema peaks?
Suurimad tänud kõigile kes viitsivad kaasa mõelda.