kusjuures põhiline on statement "
The performance data shown here represents maximum values achievable. The real performance output
depends on the serial tolerances of the vehicle. "
tegelikult on diislitel meeletu võimsusvaru olemas küll (kasvõi seesama 2,4 20V R5, mis on tegelikult suht sarnasena võimsusvahemikus 110 kuni 147kW... sellest mootorist aga 190kW välja pressida ei ole kindlasti perspektiivis otstarbekas)
Ehk siis võimsuse kasvatamine põhidetaile asendamata toimub alati ja eranditult ressursi arvelt -> vanasti olid diislid võimelised paar milli läbisõitu tegema ... pragused on kiiremini kohvid kui vabalthingavad bensiinimootorid- viskad sinna veel tšipi peale ja on kohvi veel sajatuhande jagu lähemal
EDIT: turboga bensiinimootorid olid "vanasti" veel võimsusvaruga (ka nt 2,0V6)-> õnnetuseks olen näinud põgusalt seda, milline näeb välja näiteks 1,4 TB Mito peal-> seda vaadates tekib tõsine ahastus juba 114kW standardkonfi vaadates (raudkindlalt on see mootor 160kw juurde chipituna pisikeseks metallihunnikuks kulunud). Pole mingit alust arvata, et ükskõik millise tootja pisikesed turbod oleksid massiivsemana ehitatud (kahtlustan, et vanakooli autode vändagrupis on rohkem metalli, kui uue auto mootoris kokku)