jutt siiski ilmselt alfa 156 ümber eks
soovituslikult osta auto mis on alla 150 000 (veelparem kui alla 100 000) sõitnud ja uuem kui 2000

kui tahad igapäevaseks tarbimiseks. kui võtad ta vahest sõitmise hobiautoks siis võib ka vanem olla, vanematel on hind eriti ahvatlev. kui nad korras on siis on nad mõistagi võrdväärselt rõõmu pakkuvad autod aga... vanemat ja suurema läbisõiduga saad tihedamini lappida. powerplant ja jõuülekanne ei tohiks probleeme valmistada, küll aga vanema auto silladetailid kipuvad kiiremini lagunema.
auto ise on suht jäiga vedrustusega ja see vedrustus loodab ka kere jäikusele, mis kahjuks suure läbisõidu juures kipub pehmenema... silmaga näha pole ja tagumikuga tunda aga kuidagi kiirelt hakkab uusi tükke küsima omale...
juhitavus on ekstraklassist, kurve võtab nagu rätsepatööna... ergonoomikale pole ka midagi ette heita, pidurid peaks auto nagu kännu taha kinni lööma kui pedaalid agressiivselt... diisel teda muidugi nagu lingult ei viska aga... kui tee on kurviline, siis kiiruse kasvades lööb silmad põlema ja naeru näole.
ülejäänu leiad ->
http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=441