Page 1 of 2

alfa 164 90a

Posted: 23 Dec 2006, 20:37
by VML
täpsemalt: http://www.autonet.ee/kuulutused/car.php?id=67149 8) ja korraliku originaal vedrustusega ja ühe rehvijooksuga on võimalik saada ka 15 000kr eest... :lol: ei ole ju sugugi palju hea auto eest...

alfa 164 90a

Posted: 02 Feb 2007, 11:36
by VML
:arrow:

alfa 164 90a

Posted: 02 Feb 2007, 14:46
by MorzokMan
Ma vaatan, et sul on huumurisoont..

Värvus: tumepunane (Piltidel on nii roheline, kui olla saab). Samas - värvipimedatel ongi just probleeme punase-rohelise mõistmisega?

alfa 164 90a

Posted: 02 Feb 2007, 14:58
by ts
muuseas palun mullegi
Image
armatuuri enne FL versioonile

alfa 164 90a

Posted: 19 Feb 2007, 21:10
by VML
vahetus võimalus alfa 33 vastu... kuna nu 164 pole just masin millega jäärada sõitma minna.. 8) ehk on huvi kellelgi?

alfa 164 90a

Posted: 21 Feb 2007, 16:13
by VML
eriti hea oleks nellikveoline :lol:

alfa 164 90a

Posted: 21 Feb 2007, 17:52
by ar2r/33
ega KONIde padrunid ei saa 33 amorti sisseehitada? :roll:

alfa 164 90a

Posted: 21 Feb 2007, 19:42
by VML
ilmselt rohkem vaeva kui asi väärt... :roll: aga no tehniliselt kõik ju teostatav...-kuigi kuna keevitamist ei kannata...siis ilmselt suht keeruline...

alfa 164 90a

Posted: 21 Feb 2007, 20:35
by segusilm
kui kannatust jätkub siis ehk mine tea ( tahaks hirmsasti sellise märgiga aparaati pühapäevasõiduks ) kogemust pole, kas on piisavalt hea pühapäevaks



ühe lolli asja küsin kah veel kas alfa 110 kw on tunduvalt tuntavam kui näiteks audi 80/100/A4/A6 2,6 110kw



( raha kah "veel" pole ) - uurin maad

alfa 164 90a

Posted: 21 Feb 2007, 21:23
by VML
nu..nagu mul vanamees armastab öelda , et erinevalt neist sakslastest on alfa tehtud mõeldes inimesele 8) nu 110 kw on 110 kw :lol: oleneb lihtsalt mis pööretel see 110 kw saavutatakse, alfal tavaliselt on jõud madalatel pööretel juba taga :) ja nu kui sa nüüd hinna võrdluse teed siis-alfa nagu poole odavam nt võrreldes 93 aasta audi 100-jaga 8) selle summa eest mõnusaim 8)

alfa 164 90a

Posted: 22 Feb 2007, 15:53
by ts
segusilm wrote:kui kannatust jätkub siis ehk mine tea ( tahaks hirmsasti sellise märgiga aparaati pühapäevasõiduks ) kogemust pole, kas on piisavalt hea pühapäevaks

ühe lolli asja küsin kah veel kas alfa 110 kw on tunduvalt tuntavam kui näiteks audi 80/100/A4/A6 2,6 110kw


2,0ts ei ole kohe mitte pühapäevasõiduk :lol: nooo kohe mitte ei ole :D



ja mis kw puutub, siis Alfa Nord on väga huvitav mootor-> tegelikult ei ole tal õiget vedu alla 2000 pöörde (seoses sellega siis on ka 164-l vvt solenoid)-> umbes 2krpm juures (kuhu ta iseenesest roniv väääga kiirelt) toleb korralik tõmme 8) ning naeratus muutub laiemaks, siis umbes 3,5krpm juures hakkab mootor suisa laulma ja kui jalga gaasilt mitte eemaldada siis on hetke pärast piirajas (seda siis 1 ja 2 käiguga, edaspidi hakkab juba natuke rohkem aega minema)



Ja audi V6 (vabandust kõigi ees, keda see puudutada võib) ei ole IMHO just kõige õnnestunum asi (erinevalt R5 mootoritest)

alfa 164 90a

Posted: 22 Feb 2007, 16:03
by VML
nu 2,0 sobib jah ka rohkem igapäevaseks kasutamiseks... pühapäeva sõidukid algaks pigem 4,0 litraasist... :twisted:

alfa 164 90a

Posted: 22 Feb 2007, 16:21
by alfa164
Ise liigun 3.0 automaadiga suht iga päev ja ega ei ütleks küll, et see nüüd nii väga pühapäeva sõiduk oleks. Pidupäeva kulgurite alla võiks liigitada ikka 5-liitrised ja vee-kaheksad. :wink:

alfa 164 90a

Posted: 22 Feb 2007, 21:37
by segusilm
paistab et pühapäevaks kõlbab aiult ZIL tüüpi autod,

aga noh seepärast küsisin et pole võimalust olnud võimsamaga sõita



kuna eriti raha ei tahaks pühapäevaks jätta kah siis midagi sellelaadset ehk tuleks leida. Ennem oli Golf III 1.6, aga sellega sõitsin kahe nädala tagant korra et maasisse ei vajuks (vahetasin seisuasendit ).

alfa 164 90a

Posted: 23 Feb 2007, 22:17
by VML
nu..tuunitud zil tüüpi aparadiga oleks ka päris tore pühapäeviti poes piima järel käia :twisted: kuid..kui eelmine oli golf, siis sobib ka see päris hästi 8)