Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#181
Vahepeal siis natuke edasi jõudnud ...
Peale kahetunnist nikerdamist sai lõpuks viimased kaks mutrit paika ja võib tunnistada, et poolraam on koos - esmane mõõtmine viitab, et vist ei ole pesad ikkagi hullult viga saanud ...
Ülehomme siis paistab, kas saab nina maha või tuleb hakata uut poolraami otsima...


Vanadest asjadest läheb siis poolraami külge uuendatud stabikas ja mootoripadjad ja puhastatud roolilatt.

Üldse jääb esisilda tehase poolt alles 2 amorti, 2 kaussi, rattakeskmed ja uuendatud korrastatud pidurisadulad. Ning veovõllid sisemiste otstega.

Seibid, mutrid vahetasin kõik välja, poltidega nii hästi ei läinud - mis vähegi kannatas need jäid alles (tsingitud peenkeermega polte ei ole lihtne leida). Küll aga ühtegi alla 8mm vana polti ei plaani paigaldada :)

Tagasilda tuleb umbes sama loogika :)

Põhja alla vaadates selgus, et seal on poolraami kinnituste juures natuke liiga palju roostet- kerge nikerdamine ja mäkerdamine peaks aitama.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#182
Peale pikka käänamist, mudimist ja kangutamist sai lõpuks paika

Kinnitused õnneks olid terved ja õige koha peal :)

Nüüd siis veel pidurisadulad värvida ning torud paika vedada ning saab nina kokku :)

Oleks täna kaugemale jõudnud aga õigeid tööriistu polnud kaasas

Teisel teemal-

Vahepeal on kaubandusvõrgust 164 tagasilla tükid otsa saanud ...

Seega kõik ikka vahetusse ei saa minna

Ja kas kellelgi üleliigset mõõtekella ja mikromeetrit on paariks päevaks laenata ?
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200612_175400.jpg
IMG_20200612_175400.jpg (5.27 MiB) Vaadatud 183 korda
IMG_20200613_175119.jpg
IMG_20200613_175119.jpg (4.9 MiB) Vaadatud 183 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#183
Esiosal hakkab tööde lõpp vaikselt paistma mitme tunni töö tulemusena siis hakkab vaikselt pidurimajandus ühele poole saama :)

Kui saaks kuskilt ka uued mootoripadjad - ajutiseks sai need enam-vähem mingisse seisu (töötavad küll) aga kuidagi niru tunne on need sellisena kokku laduda. Kastipoolsel padjal oli alumine pool läbi roostetanud ja pole aimu kah milline see padi tegelikult olema peaks - taastame siis tunde järgi ... Äkki läheb täppi :D )
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200620_120850.jpg
IMG_20200620_120850.jpg (5.12 MiB) Vaadatud 146 korda
IMG_20200620_154355.jpg
IMG_20200620_154355.jpg (6.49 MiB) Vaadatud 146 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#184
Sammuke edasi ja kaks sammu tagasi :D

Tegelikult ma teadsin küll, et 164 veovõlli rattapoolne ots on 27 hambaga ja et 145/146/155/916 kasutavad 25 hambaga varianti... Aga kuna kataloog ütles et see 164-le sobis, siis jah..
Pmst on mul nüüd siis kaks tutikat veovõllotsa autole, mida mul ega ka eriti kellelgi teisel ei ole :D

Edit - tegelikult vist sobivad need ka 1põlve 155-le
Edit2- kõik kataloogid väidavad 25 ja 25 (mis tegelikult peaks olema ei ole kuskil kirjas :) )

Sisetunne ütleb, et 25/27 (võll võiks olla sama, mis uutel, samas rumm on 3.0 mõõtu)

Aga vähemalt midagi sai natuke edasi nokitud
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200627_200712.jpg
IMG_20200627_200712.jpg (4.93 MiB) Vaadatud 106 korda
IMG_20200627_202957.jpg
IMG_20200627_202957.jpg (5.05 MiB) Vaadatud 106 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#186
spark kirjutas:
29 Juun 2020, 12:15
Natuke on sul kka blingi ka!
Mis tükid need seal viimasel pildil kroomitud on?
pasunad :D

tegelikult ei ole isegi kroomitud, vaid see on plastkate

ja veovõlli otstega on lihtne-> TecDoc'i (Autodata) kodanikud on suutnud Alfa koodid kokku panna -> 164 TS kasutab 25hambaga võlli, seega on sisemine ots sama ja ka võll sama, kui twinspark 155/145/146/916; rattarummu pool aga on 27 hammast, kuna laager on suurem , kui eelmanitud massinatel.

Seega on tecdoc'is olukord, kus 164 rattalaagrid, rummud jms on 25 hamba jaoks, mis tähendab seda, et pmst on kõik tükid valed :D

pisike kaevetöö näitab, et õiget tükki saab ikka kah- lihtsalt see on Lancia Kappa loetelus :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#188
oojaa- sellks, et jõuda õige veovõlliotsani (või kütusefiltri, õlifiltri vms-ni) peab olema süvateadmine kõigist sel ajal Fiati poolt ehitatud autodest ("vanasti" oli muidugi asi veel parem- mäletan juttu tüübist, kes suutis 90-dat keskel suvalisele autole sobivad saaled leida...)

kuna tecdoc kasutab ristreferentse, siis piisab, kui mingi suvaline "chinagoodparts" paneb oma rattakeskme üles ja kinnitab selle sobivust kõigile 164/155/Kappa/Ypsilon ja abarth masinatele ja teiste tootajate osas on pilt segamini (ma kunagi leidsin esimese rattakeseme, mis pidavat kõigile sobima... lisainfona siis, et selle universaaltüki poldivalemid peaks olema sel juhul 4*98+5*98+5*108 ja see peaks olema kahes erinevas läbimõõdus :D )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#189
Vahepeal - 1 tellitud ots jõudis kohale ja on paigas, teine ots läks poolel teel kaotsi (või ununes lisada)

Igatahes - nüüd on mul hullult tagavaraotsi :D

Pidurid said kokku ja peale, nina veel maha ei saanud , kuna 1 rehv ei pea üldse õhku... Ja kuna sobiv veljekomplekt on liiga kaugel ja liiga kallis, et seda nägemata osta, siis tõenäoliselt jätkan ikkagi Fiati 15" velgedel...

Leidsin pagassipõjast mõned väga koledad roostekohad kah ... Oh well
Tegelikult ma olen normaalne....