ja jälle üks kuu möödunud
vahepeal on selgunud, et eesmärk jääb hinnangu mõttes kuhugi hindele 2,3 (100% originaaliks ei taasta, kuna plaanin seda igapäevaselt kasutama hakata, aga roostetäppe, lahtisi tüübleid ja mittetöötavat tehnikat autosse ei saa jää).
Detailide vahetusega on hetkeplaan selline, et parandan nii palju originaaldetaile, kui kannatab
praegune olukord siis lühidalt:
1. mootor ja kast on veel autos aga täiesti lahti, roolilatini pole veel jõudnud, kõik ülejäänud asjad on kapoti alt eemaldatud
2. kere seisukord on üllatavalt hea. Kapoti alt vastu vaadanud rooste on vaid pinnapealne, amordipüstakutes on samuti roostetäpid, nagu ka põhja all
3. on tekkinud kolm detailide kuhja
a. ise taastatavad detailid (jube suur hunnik) - sisaldab kõiki asju, mis tuleb puhastada, värvida, liimida, joota jne
b. mujal taastatavad detailid (mitte väga suur hunnik, peamiselt kapoti alused metalldetailid, mis ootavad poolraami eemaldumist ning kõik voolikud ja torud, mida käepäraste vahenditega ei paika)
c. vahetatavad detailid (üsna suur hunnik), millest osa on saadaval, osa tuleb ise teha (praeguse plaani kohaselt vahetan välja kõik pistikud, voolikud, klambrid, osa juhtmetest, trossid, kõik kandmiku ja veermiku osad, mis vähegi mõistlikus kvaliteedis saadaval on). Vahetamata jäävad vaid need detailid, mis on vahetatud viimase 3000 km jooksul (need saavad vajadusel uuenduskuuri).
4. Mootorit siiski kaasa aitama ei hakka - küll aga saab uue sisu
Tegelikult ma olen normaalne....