:captain:
prõnn prõnn
hommikul läks ilusasti käima, jõudsin maanteele - kõik hästi, jõudsin Saustile... :icon_censored:
tühikäik 600 rpm ja pöördeid hoides hakkas hüppama :icon_censored: :icon_censored:
Raudalus keerasin teepervele, uks lahti ja f... meeletu kärsakas tagant väljas ja lõhkus nagu loom
süüde välja, kapott lahti pilk vedelikele - kõik OK
äkki küünlajuhtmed?-> kate pealt - noh noored just ei ole aga veel hoiavad
vändaandur?- tester peale.. OK
järgmine mõte kas tõesti on nüüd kõik tuksis ja saaled on nii kutud?
raske südamega autosse tagasi.... süüde sisse... starterit ...
:icon_shocked: ei ühtegi tagasilööki, mitte mingit kolinat, krõbinat, kõlinat, kobinat...
veel kaks ringi nõutu näoga ümber auto ja ettevaatlikult linna sisse Piloti poole ... ja muidugi ummikusse... esimene mõte- rsk kui see on asendiandur, siis on soojenedes hetke pärast kõik...
noh- ei olnud vist asendiandur... auto töötab igatahes laitmatult praegu
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#77Tundub, et su auto tahab lihtsalt vahest meelde tuletada, et ta on ikka Alfa
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#78poole tunni pärast Pilotisse (õlivahetus ja survete test), siis paistab mis seal kus on (igatahes talv sellele autole enam ei istu ... sooja ilmaga pole mitte pisematki probleemi olnud mootori töös)
survetestiks tulevad ju küünlad maha... ehk paistab sealt midagi asisemat praegu meenutama hakates on vahel tühikäigul mingeid kahtlasi "vahelööke" olnud küll...
mida rohkem ma mõtlen, seda enam kahtlustaks küünlajuhtmeid ja /või CPS-i... pagana kahju, et juhtmeid enam kommiraha eest iga autoosade poe seinalt noppida ei saa
AGA vähemalt on hommikune pamperiraha nagu maast leitud ja selle eest saaks uue CPS-i või uued küünlajuhtmed kätte kah
kui vaid teaks, kumba valida
survetestiks tulevad ju küünlad maha... ehk paistab sealt midagi asisemat praegu meenutama hakates on vahel tühikäigul mingeid kahtlasi "vahelööke" olnud küll...
mida rohkem ma mõtlen, seda enam kahtlustaks küünlajuhtmeid ja /või CPS-i... pagana kahju, et juhtmeid enam kommiraha eest iga autoosade poe seinalt noppida ei saa
AGA vähemalt on hommikune pamperiraha nagu maast leitud ja selle eest saaks uue CPS-i või uued küünlajuhtmed kätte kah
kui vaid teaks, kumba valida
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#79dääm- detsembri keskpaik käes ju :duh:ts kirjutas:@2007 talvel tuvastatud tüüpviga
Kui sõita Raplast Tallinnasse (1xdetsembri ja 1xveebruarikuu keskel) siis umbes poolel teel hakkab auto jonnima ning tallinna piiril kaob ära tühikäik
uus õli sees :icon_thumbup:
surved 8,5; 11,2; 8,3; 7,6 (Georg mainis, et manomeeter ei pruugi väga täpne olla) see pagana 11,2 ei anna kuidagi rahu
küünlad olid ääreni tahma täis mälu järgi olid need vahetatud üleeelmine aasta s.t ca 35 tuh tagasi... praegu otsisin arve üles ja mis seal salata... 2009 mais sai Beru X peale ... seega läbinud nendega siiski 50 midagi
Kahju, et neid ei müüda enam
küünlajuhtmed olid õige nurga alt vaadates üpris masendavas seisus (just ülelöögikohad vastu kaitsekaitet... aga noh- arvutades aastaid, siis 18 aastaga oleks ka aeg juba ) ja kolmanda silindri üks küünal oli puhta wireless
Kuna Pilotis küünalde ja juhtmete hankimine ebaõnnestus, siis ... õhtul poode puistama :xmastree:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#80ääremärkus-> küünlajuhtmed TS Nordile on räige defitsiit :icon_thumbup:
tänud supp'ile :icon_wave: kes need võimeleivahinna eest välja suutis ajada :icon_angel: muuseas koos Beru X-idega (mida enamjaolt enam saada pole )
tänud supp'ile :icon_wave: kes need võimeleivahinna eest välja suutis ajada :icon_angel: muuseas koos Beru X-idega (mida enamjaolt enam saada pole )
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#81Iga kord kui näen Su Alfat teen nii :icon_shocked: ja muu maailm ootab.
TS ja 164 on nagu sukk ja saabas...Kui nii võib õelda.
Täna hommikul nägin Sind Raplas ja ka ühte job.. kes sulle ette keeras.
Mis sai 156 ? millel sul mingi anduri jama oli ?
TS ja 164 on nagu sukk ja saabas...Kui nii võib õelda.
Täna hommikul nägin Sind Raplas ja ka ühte job.. kes sulle ette keeras.
Mis sai 156 ? millel sul mingi anduri jama oli ?
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#82:icon_shocked:
ah- eile hommikul
tõmbas kohe juti südame alt läbi, et keegi on sõitma läinud Sind küll hommikul märkasin (aga c4idruni kõrvalistmelt... seega ei loe)- on ikka teine tera, kui Note :icon_thumbup:
156 sai omale uue/vana anduri (asi läks hullemaks), siis panin vana tagasi (asi jäi hullemaks)
JA kuna mul hädasti seda autot vaja pole, siis praegu ootab soojemat ilma, et saaksin pistikud ja kaablid üle kontrollida (kahtlustan, et sain mingile juhtmele pihta)
ah- eile hommikul
tõmbas kohe juti südame alt läbi, et keegi on sõitma läinud Sind küll hommikul märkasin (aga c4idruni kõrvalistmelt... seega ei loe)- on ikka teine tera, kui Note :icon_thumbup:
156 sai omale uue/vana anduri (asi läks hullemaks), siis panin vana tagasi (asi jäi hullemaks)
JA kuna mul hädasti seda autot vaja pole, siis praegu ootab soojemat ilma, et saaksin pistikud ja kaablid üle kontrollida (kahtlustan, et sain mingile juhtmele pihta)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 164TS '94 ts
#83Minu pakkumine on endiselt jõus: Kui soovid Alfat garaašis midagi nokitseda anna teada ja ruum on olemas.
:icon_thumbup:
Vajad mingit abi, tulista aga :guns:
:icon_thumbup:
Vajad mingit abi, tulista aga :guns:
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#84laupäev oli tore päev
11 ajal õue, 164 ratas alt (õnneks oli juba eelmisel päeval heatahtlike remondimeeste poolt veovõlli mutter lahti keeratud), pidurid lahti ja umbes pool tunnikest aega nokkimist, et ABSi andurile tee vabaks teha, poldid lahti, rumm koos pesaga maha ja kõrvalaeda laagripressi juurde... (ca 1 tund kokku )
ülejäänud päev läks pisemate ja suuremate tagasilöökidega ning kui kell 16,30 auto uuesti kokku sai, siis jäi veovõlli otsa kattekumm ikkagi vahetamata (õnneks ei olnud seal muidugi ka ühtki auku...), kuna nagu selgus ei ole füüsiliselt võimalik lahti keerata sisemise veovõlliotsa polte ning välimine ots auto alt ilma sisemist lahti võtmata ühes tükis kätte saada ei ole võimalik
aga vähemalt kadus see kerge undamine ära, mida kuiv laager tegi
muudest asjadest kah->
rehvid tuleks vahetada (ehk siis vanade velgede peale muretseda 195/50R15 rehvid ning need siis punasele alla panna ja vanade peal olevad kaks suve sõitnud rehvid praeguste asemele sättida)
summuti vist lekib jälle kuskilt
õlivahetuse aeg hakkab peale pressima
tagumine vasak pidurisadul tahab hooldust
käsipidurit pole kasutatud umbes eelmisest ülevaatusest saati (ma arvan, et on kinni... aga ei ole kindel)
kett ja pinguti ootavad
udutulesid ei ole ...
välimus tahab tegemist
kojameeste hoovastiku munakas on surnud ja kojamees lõhub kapotti
aga muidu on auto nagu Alfa ikka (jube hea)
11 ajal õue, 164 ratas alt (õnneks oli juba eelmisel päeval heatahtlike remondimeeste poolt veovõlli mutter lahti keeratud), pidurid lahti ja umbes pool tunnikest aega nokkimist, et ABSi andurile tee vabaks teha, poldid lahti, rumm koos pesaga maha ja kõrvalaeda laagripressi juurde... (ca 1 tund kokku )
ülejäänud päev läks pisemate ja suuremate tagasilöökidega ning kui kell 16,30 auto uuesti kokku sai, siis jäi veovõlli otsa kattekumm ikkagi vahetamata (õnneks ei olnud seal muidugi ka ühtki auku...), kuna nagu selgus ei ole füüsiliselt võimalik lahti keerata sisemise veovõlliotsa polte ning välimine ots auto alt ilma sisemist lahti võtmata ühes tükis kätte saada ei ole võimalik
aga vähemalt kadus see kerge undamine ära, mida kuiv laager tegi
muudest asjadest kah->
rehvid tuleks vahetada (ehk siis vanade velgede peale muretseda 195/50R15 rehvid ning need siis punasele alla panna ja vanade peal olevad kaks suve sõitnud rehvid praeguste asemele sättida)
summuti vist lekib jälle kuskilt
õlivahetuse aeg hakkab peale pressima
tagumine vasak pidurisadul tahab hooldust
käsipidurit pole kasutatud umbes eelmisest ülevaatusest saati (ma arvan, et on kinni... aga ei ole kindel)
kett ja pinguti ootavad
udutulesid ei ole ...
välimus tahab tegemist
kojameeste hoovastiku munakas on surnud ja kojamees lõhub kapotti
aga muidu on auto nagu Alfa ikka (jube hea)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#85"pidurisadul vajab nokkimist ja käsipidur vist ei tööta" päädis sellega, et tagapidurid on kapremonditud (rõhuregulaator on nüüd korras-> liikunud pole see juba umbes viis aastat vist, torud pudenesid tükkideks, seega uued torud, sadulad on üle käidud... ehk siis parem , kui tehasest )
Üks tehtud, neli ootel
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#86pole ammu siia midagi kirjutanud ... aga üldiselt hakkab 164 väsimuse märke ilmutama
viimasel õlivahetusel tuli umbes poole grammi jagu metalli mootorist mootori töö on sooja mootoriga muutunud ebaühtlaseks ning umbes 3-4 minutit peale käivitamist lükib mootor pöörded mõneks minutiks 2000 peale-> s.t kas tühikäigusolenoid on lühises või siis on ECU põhjalikult selgeks saanud, et nii kaua autot ei soojendata ning kuna see aasta klapikambrisse ei jõudnud, siis on ka sealt pärinevad hädad alles (koos madala survega)
igatahes paistab sedamoodi, et (lõpuks) järgmisel suvel tuleb mootori kapremont ette võtta (muidu ülejärgmist talve enam üle ei ela)- tegelikult oleks võinud selle teha juba mõni aeg tagasi
aga muidu on nagu ikka- väga hea auto
viimasel õlivahetusel tuli umbes poole grammi jagu metalli mootorist mootori töö on sooja mootoriga muutunud ebaühtlaseks ning umbes 3-4 minutit peale käivitamist lükib mootor pöörded mõneks minutiks 2000 peale-> s.t kas tühikäigusolenoid on lühises või siis on ECU põhjalikult selgeks saanud, et nii kaua autot ei soojendata ning kuna see aasta klapikambrisse ei jõudnud, siis on ka sealt pärinevad hädad alles (koos madala survega)
igatahes paistab sedamoodi, et (lõpuks) järgmisel suvel tuleb mootori kapremont ette võtta (muidu ülejärgmist talve enam üle ei ela)- tegelikult oleks võinud selle teha juba mõni aeg tagasi
aga muidu on nagu ikka- väga hea auto
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#87niisiis - nüüd juhtus see, mis ei oleks kindlasti pidanud juhtuma... õlivarras läks pooleks
ja kuna osa vardast ujub karteris, siis enam auto suvalisel hetkel käima ei lähe...
Appdeit kah-> viimasel õlivahetusel enam metali ei tulnud... seega kas metall sai otsa või oli see kurat seda teab kuskohast pärit
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#88Kõik siin maailmas saab ühel hetkel otsa. Nii metall kui karteris ujuv varras kui ka 164 tervikuna
Nii sisukas reaktsioon siis:P
Nii sisukas reaktsioon siis:P
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#89164 ei ole kindlasti plaanitud otsa saama (peale varda poolenemist juhtus see, et auto on nüüd liimitult ühe koha peal, kuni mätas on kuiv ja saab karteri lahti kruvida ning varda otsa välja võtta-> umbes kuu aja peale või nii...)zakalwe kirjutas:Kõik siin maailmas saab ühel hetkel otsa. Nii metall kui karteris ujuv varras kui ka 164 tervikuna
Nii sisukas reaktsioon siis:P
Väiksed mured on AGA just praegu selgus, et kindlasti saan sel aastal puhkust ja hetke plaanide kohaselt tuleb puhkuse ajal 164 mootor maha ja tükkideks niikuinii
Mootori sisu on pooleldi olemas, teine pool tuleb lähiajal järgi; Üldse puuduolevatest detailidest tasub veel nimetada rattarumme ja pidurirõhuregulatorit (mis ei ole kohalikust kaubandusvõrgustikust tellitav aga mille puudumisele vaatavad ÜV onud natuke pahasti) ning esiklaasi- mida ei taha niikuinii ise eriti vahetama hakata...
Ja siis muidugi sillataladele/summutile natuke gaasi (keevitus on olemas) ja natuke värvikambrit (kompressor, püstolid ja ka värvija on olemas) ja materjali uue sisu jaoks (mis on täiesti masendav tegevus, kuna ma olen otsustusvõimetu)... pluss mingit nipetnäpet nänni veel (klambreid ja kruve ja asju)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#90Ungh...
See kõik oli jube keeruline.
A sa minuga juulis (PUHKUS!) 33 järgi tuled ?
Peab tooma. Kui Hollandist ei saa, siis Itaaliast ikka.
EDIT: BTW, 164 on sõitmiseks ikka sitta kanti mõnus auto. Juhile vähemalt. Isegi Läti teedel. Kui mulle 33 rohkem ei meeldiks, konsidereeriks selle otsimist:)
See kõik oli jube keeruline.
A sa minuga juulis (PUHKUS!) 33 järgi tuled ?
Peab tooma. Kui Hollandist ei saa, siis Itaaliast ikka.
EDIT: BTW, 164 on sõitmiseks ikka sitta kanti mõnus auto. Juhile vähemalt. Isegi Läti teedel. Kui mulle 33 rohkem ei meeldiks, konsidereeriks selle otsimist:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)