Niiisiis- selleks, et tuvastada, milles probleem on enne mootori mahavõtmist tegin siis nii, et panin auto lonkavana tööle, v õtsin korraks gaasisiibri anduri küljest (pöörded läksid natuke üles) , siis võtsin tühikäigumootori küljest (midagi olulist ei muutunud), siis panin siibrianduri tagasi (pöörded alla ja lonkas jms)
siis püüdsin tuvastada vigast süüteosa sellega, et võtsin pihustid ükshaavad küljest - kõik andsid sama tulemuse, et auto hakkas veel rohkem lonkama.
Siis, kui esimese pihustini jõudsin oli mootor juba soe ja mootor suri välja (ahhhaaa mõtlesin). Panin pihusti tagasi, hüppasin autosse, andsin süüdet olles veendunud, et ikkagi vähemalt kaks pihustit on otsas ja proovisin korra veel ka väntvõlkli anduriga...
Auto käib nagu siidi
Pööretel natuke turtsub ja teeb muid trikke, mida möödas klapivahedega peakski tegema aga ....
So - egas nüüd muud kui sillastend, pidurid ja saab enne talve veel niipalju vurada, et saaks õli vahetatud ja klapid regullitud (mingi 1000 km peaks piisama)
Still baffled