mags wrote:K.Kotkas wrote:ahh hoidke püksid jalas. te olete vaadanud sinna v6 ümbrusesse ? Seal on ruumiga tuuga.
2.0 V6 ja 3.0 (12V) V6 on ühesuurused.
mitte ainult ühesuurused vaid tegu on SAMA

mootori vähendatud töömahuga versiooniga
nii, et kui 2,0 V6 olulisimad töödetailid vahetada "kergelt tugevamate ja suuremate" vastu on nii mõnigi hobune (hinnanguliselt samadel tingimustel kokku umbes 260bhp) nagu maast leitud
24V TB loomise puhul läheks asi natuke keerulisemaks, kuid ruumiga saaks samuti hakkama (pole see T-25 ju nii suur midagi

ning välismõõtudelt ei ole tegelikult ka 3,0 24V eriti palju suurem, kui 3,0 12V, mis omakorda juhtumisi on täpselt samasuur, kui 2,0TB)-> probleemiks saab siin vaid asjaolu, et kuhu see tekkinud jõud asetada (samadel tingimustel peaks siit oma tubli 300 välja tulema)
Q4 TB loomine aga tekitaks tõsise kaose, kuna sinna võiks paigutada juba rohkem, kui ühe turbiini, see aga omakorda tekitab juba tõsise ruumipuuduse-> veermik arvatavasti kannataks "kerge nokkimisega" selle jõu välja, KUID õhu jahutamisruumi praktiliselt enam ei jää

ning sisselaskekollektor saab umbes sada meetrit

pikk
however on ka lihtsam variant-> teatavasti on puhuriga mootorit võrdlemisi lihtne detailide vahetusega oluliselt kõrgemale aidata
seega kui vajalikke asju 2,0V6TB puhul "veidi" suurendada siis .... peaks ka sealt miski 300+bhp välja tulema (lõunapoolsetes liiduvabariikides nagu saksa, holland jne liigub neid 300+ turbineeritud isendeid rohkem, kui 1

)