Page 1 of 4

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 11 Feb 2007, 16:48
by Tudukiisu
Nimelt juhtus selline õnnetus et, laup hommikul -15 külmaga auto käivitus ja mootor töötas vaid 2 sek. Ja enam ei käivitu. Mingid asjapulgad vaatasid ja ütlesid et väntvõll kinni ja äkki on sidur kokku jooksnud. Õliviga raudselt ei olnud, sest alles 2006a nov TRK-s vahetati õli.

On kellegil veel selline õnnetus juhtunud?

Mida teha... masin Saaremaal ka veel ja. :cry:

Oskab keegi öelda millepärast see väntvõll kinni on... ?

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 11 Feb 2007, 17:29
by E.T.
kusjuures ma pelgan, et ega ei oska küll keegi ilma nägemata öelda, miks ta kinni on või kas ta üldse kinni on. nägemine tähendab omakorda ilmselt üsna põhjalikku lahtivõtmist.



omapoolsena soovitaks masina treileri peale visata ja TRK poole teele panna.



PS! kas sa oled selle 4 kuud tagasi vahetatud õli taset ka kontrollinud?

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 11 Feb 2007, 17:39
by Tudukiisu
ausalt äeldes pole kontrollinud.. auto on nagu enamus aja seisnud peale õlivahetust... ja läbi sõitnud noh nii max 1000km. Reede öösel auto töötas- Tallinnast Saarde läks muretult. Aga vast jah, oleks kõige õigem TRK-sse viia. Saare remondikoja üli kurvad kogemused... :(

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 12 Feb 2007, 11:08
by ts
nooh kui sul sidur suutis väntvõlli kinni kiiluda, siis on see ikka üks äge sidur küll :roll:



igatahes virtuaalselt võlli lahti ei saa (kui ta muidugi üldse kinni on) seega soovituslik suund ...



väntvõll saab ÜLDSE olla kinni vaid siis kui:

1. kast on lootusetult kinni (ja ühtlasi ka sidur ei lahuta) või

2. kui hooratas on nii kõver, et on kohe (ja neid variante ma nagu eriti ei usuks-> et plaks ja mootor kinni)

3. midagi on võlli ja korpuse vahele "kukkunud" (aga sellega oleks pidanud miski tugevamat sorti kolks kaasnema-> kuna mootor ju siiski ringi käis, siis igasugune võõrkeha väntvõlli vahel teeb korralikku häält)



kas praegu käivitades teeb starter mingit häält või mitte? ja mille alusel need asjamehed mainisid, et võll kinni on?



p.s. aga vaata siis vähemalt praegu õlitase üle :roll:

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 12 Feb 2007, 11:32
by bnd
Aga muidugi kui saad teada, mis mootoris kutu, siis saab äkki aidata, st endal oli u sama jama ja nüüd on teine mootor aiataga paremaid päevi ootamas, st sealt saaks keerata miskeid juppe, kui on teada, mis juhtus ja kas minu motol on see terve.

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 12 Feb 2007, 12:10
by Tudukiisu
päästsid rihma lahti ja proovisid väntvõlli otsa keerata - ei liikunud. õli oli kuid pidavat must olema. sidur lahutas. starter klõpsib. ja kui mootor väja suri, siis eikäinud mingit kolinat... vaikselt vajus ära.

äkki lihtsalt pirtsutab- omaniku igatsus :oops:

mina ju selle õnnetuse autor polnud... venna raasu oli see. seega mis seal tegelikult tõpselt juhtus ei tea. üritan vaid see kuu oma nurrujat vaatama minna ( viibin hethkel soomes)

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 12 Feb 2007, 12:31
by ts
Tudukiisu wrote:päästsid rihma lahti ja proovisid väntvõlli otsa keerata - ei liikunud. õli oli kuid pidavat must olema. sidur lahutas. starter klõpsib. ja kui mootor väja suri, siis eikäinud mingit kolinat... vaikselt vajus ära.


kui sidur lahutab, siis ei saa asi see ju kinni olla :wink:

1000km+4 kuu pealt õli mustaks ei lähe :wink: :wink: (seega võibolla sõidu osas on mingeid nüansse millest Sina teadlik pole?)

kui 2sek juures vaikselt vajus ära siis pakuks pigem, et ei lülitanud tühikäigule ringi vms (selleks, et todasama V6-e väntvõlli vaikselt kinni pigistada peab ikka väga kõvasti jõudu olema) :roll:



muuseas-> kui õli on must ja juhtumisi mitte kõige vedelam, siis -15 kraadi juures käega vända otsast on seda ikka tõsiselt raske keerata (ja isegi starteril on raske kogu seda kompotti liikuma saada)-> ja teisest küljest-> kui nad nüüd TÕESTI võtsid maha hammasrihma, siis jumal tänatud, kui seal midagi ei liikunud :D



igatahes-> veelkord loodame parimat ning soovitaks selle pädevasse kohta ülevaatamiseks viia (võibolla suutis vaid starter kinni joosta-> kunagi ei tasu karta halvimat enne, kui keegi on selle ametlikult kinnitanud)

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 15 Feb 2007, 16:56
by Tudukiisu
no nii... masinal kisuti starter küljest ära. Starter oli kinni jooksnud...

Polegi vast siis kõige hullem ju...

Kust kohast ma nüüd uue starteri saan? Kas osta tutikas või kasutatud?

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 15 Feb 2007, 17:59
by E.T.
äkki vedeleb Jaanol tarus midagi kasutatut...

läbi trk saad uue...



eks võrdle hinda ja siis mõtle usaldusväärsusele ja garantiile...

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 15 Feb 2007, 18:01
by Tudukiisu
uus on muidugi usaldusväärsem... loodan siis vaid et selle hind kosmiline pole.... :wink:

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 15 Feb 2007, 18:52
by ts
Tudukiisu wrote:uus on muidugi usaldusväärsem... loodan siis vaid et selle hind kosmiline pole.... :wink:


autoosad.ee kirjutab

STARTER 12V 1,4KW (950.- vana eest) -> Rootsi 2982.-

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 16 Feb 2007, 16:13
by Tudukiisu
strarter läks remonti - see pidi veel suht elujõuline olema

nagu ennem ütlesin, et õlivarras näitas et õli on.. aga..aga... õlifiler oli tühi olnud. :shock: kuidas see küll võimalik.. aga igatahes läheb masin peugeoti esindusse remontti... eks vaatab kas saavad masina nurruma...

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 16 Feb 2007, 17:03
by Tudukiisu
aga rääkida asjatundmad inimesed.. mida 1 avarii autoga teha saab...

nimelt aug.2006 oli mul valus avarii, lätlasest preester oma vana bemmiga tõmbas mulle kundepoolsesse rattasse sisse visates mind kraavi suht külili. bemmi nina jäi kohe päris kõrveraks :twisted:

ja peale seda on masinal igasugu jamasid olnud. ja investeeritud ka sinna juba pool auto maksumusest :D

eelmine omanik hoidis mainat hästi, hoolduses käis trk-s...

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 30 May 2007, 13:45
by Tudukiisu
jehuuuu... no nii sain ka lõpuks teada mis mu nurrumasinaga juhtus... saaled ja väntvõll on koos :( öeldi et alfa mootoril peavad pöörded olema suht kõrgel muidu ei pritsiõli korraölikult mootorisse... :shock:

nüüd siis hakkab remont pihta... suvel saan vast taas oma punase uhkusega pooseda...

alfa 156 ´98 2,5 v6 mootor vist küpse

Posted: 30 May 2007, 13:52
by alfanatico
...alfa armastab kõrgeid pöördeid, tõde nr 1