:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

#1
Veidike juttu siis uuest mänguasjast minu suht kahtlase loomuga autopargis.



Detailikesi:



Auto on eestisse toodud juulis, siin sõitnud 1 omaniku käes :) kuniks sõitis ning siis seisma jäänud, kui see juhtus.



Isend ise näeb välja selline


Pilt


Oluline loomulikult lisaks sellele imelisele punasele on kiri pepu peal :)
Pilt
sweet eks ...



Okei, tegelikult pole lugu nii ilus. Auto ju ei sõida, ning lahenduse otsimine on alanud. Algatuseks tuleb siis uurida mis karul kõhus on, seega siin mõned eilsed defekteerimise pildid:




Pilt
Läpakas pole seal eputamiseks, sest see tore kogus ja järjekord, kuidas seda asja avada on päris keeruline isegi minule :p seega hirmus abix, kui kuskilt lugeda on.


Pilt


Isegi siis leidsin, et tarvilik on need pistikud ja pesad kuidagi ära märkida ja dokumenteerida, eilsest seega ca 100 pilti erinevatest ühenduskohtadest jms sellisest.


Pilt


Veidikene pusimist (loe: ca 4h) ja saigi tõpra maha tõsta.


Pilt


Käes ta ongi, tõbras. Lammutame edasi:


Pilt


lauapeal asjale otsa vaadates ilmnes selline pilt, siin veic detailsemalt


Pilt


no peas, mis peas eks. oeh, mahaläinud piima pärast ei nuteta, seega julgelt edasi. Mootori poole peal avaneb siis selline vaatepilt, mis on juhtunud, kui 100 kmh klapid pähe lendavad:


Pilt


Normaalselt on paljudel autodel selle kohapeal süvistatud klapikohad, alfal igatahes esivaatlusel mitte. seega, on haiget saanud ka kolvid.



Eile pikemalt ei viitsinud jännata, hetkel läheb siis kaan härradele windorfi remontimiseks ja arvatavasti ka portimiseks. Alumise poolega tegelen nädalavahetusel. Loodetavasti ei ole saanud pihta vänt, sest selle tõpra otsimine on vaevarikas. Arvatavasti vahetan välja kolvid ja teen sisu kohe eos suurema võimsuse arvestusega.



So far so good, lähemal ajal siis www.lahe.net/gallery all, klikka Q4 peale ja katsu mitte liialt ilastada mjäu osakonnas :)



to be continued ...
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

#4
Normaalselt on paljudel autodel selle kohapeal süvistatud klapikohad, alfal igatahes esivaatlusel mitte


siinkohal juhiks tähelepanu, et ALFAL on pea kõigil süvendid olemas, Lancial aga mitte :( (kusjuures lancia mootoriehituse oskus peaks vähemalt samakõrge olema)



aga enam ei reosta mõttetute mõtteavaldustega :oops: ja siinkohal sobiks soovida kiiret paranemist ning lootust, et nagu ikka südameopi puhul oleks tulemus "Parem, kui uus :twisted: "
Tegelikult ma olen normaalne....

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

#5
Updateme vahepeal. Mootor on maas, käib mootoriruumi pesu, puhastamine.



Kõik esisilla tükid on ka põrandal reas. Seekord pilte ei jõudnud teha, kuidas asi maha ronis, olime kolme mehega kallal ja kohati oli suht ghetto-style lähenemine, mis mulle väga ei meeldi. Auto veerimik oli sellises tavalises korras.



Tellisin ära powerflexi komplekti kus sees ka sellised asjad.


Pilt

Pilt


Samuti sain tarus jannoga jutule, et vo saan ta 166 pealt ette pidurid, kui ta autot enne maha ei müü :)



Siis veel, olemas on nüüd komplekt:


Pilt


Sh ka korralikud vööd.



Inge on firma, kes müüb 40 kg kotiga söögisoodat, seega alu detaile jms puhastada kodus peaks olema teoreetikas nüüd imelihtne. Teisipäeval peaks prits kohal olema, siis saame täpselt teada, kuidas linnalegendid vett peavad.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

:: Alfa Romeo 155 Q4:: 1992a :: K.Kotkas ::

#8
Teeks mingi pildiupdate ka vahepeale, muidu on tunne, et kõik mehed räägivad, et ehitavad, aga ei kippu ega kõppu.



Nagu ütlesin, ronis mootor maha masinalt suure hooga. Siis tabas mind aga kerge motivatsioonikriis plus see, et oli vahepeal vaja võistlusautot ehitada, ning ka võistelda. Viimasega läks hästi, sai vahelduseks üks esikoht ära toodud.



aga asjast.



viimane kord jäi kuskile siia:


Pilt


Vahepeal on see junnike olnud windorfi meeste kuldsete käte vahel ja omandanud veidi teise kuju. Sellest tsutsu hiljem.



Mootor maas, tuli tema küljest suures koguses igasugu vidinaid eemaldada


Pilt


ets sa kae, kas see pole mitte hr. vahekast ?


Pilt


Taamal paistab ka hr. käigukast


Pilt


Keegi on Hr. Siduriga aga kurjasti käitunud. Väga kurjasti. Kahtlustan auto sihtotstarbelist kasutamist...


Pilt


Okei.



Mees pukki


Pilt


ja "pöhi alt lahti"


Pilt


Jumal tänatud, autos on õli kasutatud, seega saaled ei olegi rebased


Pilt


vänt on küsitav. Igaks petteks läheb ta lähemal ajal tõukurisse mõõtmisesse, ei või iial teada neist mesilindudest


Pilt


kunstiline pilt I


Pilt




Õli, saast, pask, mustus -everybody OUT


Pilt


Peale pesu, traatharja, pesuharja, atsetoonipesu jne tuleb teha seda, mida ikka tehakse.


Pilt




Arenes umbes selline vestlus:



Mina: ja palun mulle siis 1L ral 9006 -t

Müük: jah, ikka, kus paned ? Blokile. Punast siis jah ?

Mina: ee .. mis punast, ütlesin sulle ju ral 9006, hõbe. Tavaline

Müük: ah jah. ma ei mõelnud. Tavaliselt kui öeldakse mootorile, hakkan kohe punast segama ..

Mina: ohh, ei ole hullu...



Toode ise.


Pilt




Kes selle pahna autosse tagasi topib, mina vää, ma küsin


Pilt


Kunstpilt II


Pilt
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.