Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#47
Nädalavahetusel sai auto Rakveresse talvituma viidud, kui tekib garaazhi pind siis teeKS temaga midagi

Vähemalt armatuur tuleb lahti võtta ja soenduse kraan toimima panna (hetkel on sooja kraan lahti) ja kogu see sooja majandus ära puhastada
tavaliselt on see puulehti täis, ka ventikas ütles umbes kuu tagasi, üles :twisted:
Pilt
TahaKS teha ka kapoti aluse rooste kohtadest puhtaks (mootor maha teema) + veel mõded roostesed kohad + uue esiklaasi.
aga paistab, kas leiab kellegi, kes keevitada oskab ...
Seitsekümmend Viis

Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#51
Eile õhtul proovisin, kas käima läheb ...
Aku peale võtit ja punast nuppu, ning käimata läks nagu polekski seisnud.
aga talven niiske ilmaga oli jama ... vist tüüpiline itaallane (või ei talu boschi kondekad niiskust) :hi: ainult ilusa ilmaga :)

Täna siis üritan armatuuri eemaldada :twisted:

Mõtlesin, et saan saabi vana aku peale panna, aga see krt on mõõtmetelt natuke liiga suur.
Seitsekümmend Viis

Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#53
oma kogemus vanakooli roolidega-> paned tõmmitsa peale ja imepisikese pingutamisega on see käes. Ilma tõmmitsata on selle eemaldamine lootusetu

Kogemus uuekooli roolidega-> pole isegi erilist loksutamist vaja :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#54
ma panin tõmmitsa keskmise kolmjala rooli ülemise osa alla ja keerasin päris pingule ja siis koputasin vaikselt altpoolt alumist osaerinevatest kohtadest aga ei miskit.
palju ei julgenud pingutada, sest rooli ülemine osa on nelja Z (L) profiiliga alumise osa küljes.
Jarmo ütles ka, et tema on kõik roolid loksutades kätte saanud.
Seitsekümmend Viis
cron