Karikasarja I etapp - jäärada - juhend
Posted: 26 Feb 2007, 14:19
Karikasarja I etapp: Alfa jäärada
JUHEND
1. Aeg ja koht
1.1 Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub Pühapäeval, 4. märtsil 2007. a. Männiku karjääris asuval jäärajal. (korraldaja jätab endale õiguse muuta võistluspaika ja aega sõltuvalt ilmastikutingimustest, etteteatamisajaga vähemalt 4 kalenderpäeva).
2. Eesmärk:
2.1 Tõsta osavõtjate sõiduoskusi libedal.
3. Programm:
12.00 – kogunemine Järve Selveri parklas;
12.15 – kolonnis liikumine võistluspaika;
12:45 - stardijärjekorra loosimine, rajaga tutvumine (korraldaja tagab juhendiga igale osalejale vähemalt 2 ringilise treeningu)
14:00 – esimese auto start;
17.00 – võistluse lõpetamine ja autasustamine;
4. Võistlusautod:
4.1 Üritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele, muude autode puhul jätab korraldaja endale õiguse valida kes saavad rajale ja kes mitte. Karikasarja punktiarvestus käib vaid Alfa Romeo marki sõiduautodel osalejate vahel. Muude markide puhul jätab korraldaja endale õiguse välja anda eripreemiaid.
4.2 Võistlusklassid:
4.2.1 Alfad üle 2001 cm3
4.2.2.Alfad kuni 2000 cm3
4.2.3.Vabaklass
5. Üldised reeglid:
5.1 Võistelda võib ühe ja sama autoga mitu võistlejat, autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber:
5.2 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel.Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjale ja ümbritsevaile ning mis võivad häirida võistluste kulgu
5.3 Stardijärjekord määratakse loosi alusel
5.4 Võistluse tulemused vormistatakse protokollina, mis viseeritakse võistluste juhi poolt. Protokollis peavad olema kõigi võistlejate tulemused. Protokoll on aluseks auhindamisele;
5.5 Võistleja vastutab ise oma tervisliku seisundi eest, samuti kehtib omavastutus rajal toimuva võimaliku tervisekahjustuse korral;
5.6 Organisaator ei vastuta võistlustrassil toimunud varalise kahju eest;
5.7 Võistleja peab olema kinnitatud turvavööga;
5.8 Võistleja on kohustatud starditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start.
5.9 Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk.Finish lendav;
5.10 Aega mõõdetakse käsitsi, stopperitega, täpsusega vähemalt 1/20 sekundit;
5.11 Võistlus koosneb kahest sõidust. Paremusjärjestuse selgitamiseks läheb arvesse parema soorituse aeg;
5.12 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1.vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek
5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude -10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.
6. Rehvidele kehtivad tingimused:
6.1 Naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa;
6.2 Südamik peab olema soovitavalt silindriline, homogeene ja risti lõigatud;
6.3 Naastude töötlemine ja teritamine on keelatud. Naastud võivad erineda etteantud tingimustest ainult kulumise tagajärgedest tulenevalt;
6.4 Naast peab olema rehvile kinnitatud välisküljelt;
6.5 Keelatud nn. “piikide” kasutamine;
6.6 Lamellrehvide kasutamine on lubatud.
7. Korraldaja vastutus
7.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.
8. Osalustasu
8.1 Osalustasu on 150.-kr ja tasutakse kohapeal sularahas.
9. Autasustamine
9.1Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja 3 paremat mitterahaliste auhindadega klasside lõikes.
Cuore Sportivo
JUHEND
1. Aeg ja koht
1.1 Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub Pühapäeval, 4. märtsil 2007. a. Männiku karjääris asuval jäärajal. (korraldaja jätab endale õiguse muuta võistluspaika ja aega sõltuvalt ilmastikutingimustest, etteteatamisajaga vähemalt 4 kalenderpäeva).
2. Eesmärk:
2.1 Tõsta osavõtjate sõiduoskusi libedal.
3. Programm:
12.00 – kogunemine Järve Selveri parklas;
12.15 – kolonnis liikumine võistluspaika;
12:45 - stardijärjekorra loosimine, rajaga tutvumine (korraldaja tagab juhendiga igale osalejale vähemalt 2 ringilise treeningu)
14:00 – esimese auto start;
17.00 – võistluse lõpetamine ja autasustamine;
4. Võistlusautod:
4.1 Üritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele, muude autode puhul jätab korraldaja endale õiguse valida kes saavad rajale ja kes mitte. Karikasarja punktiarvestus käib vaid Alfa Romeo marki sõiduautodel osalejate vahel. Muude markide puhul jätab korraldaja endale õiguse välja anda eripreemiaid.
4.2 Võistlusklassid:
4.2.1 Alfad üle 2001 cm3
4.2.2.Alfad kuni 2000 cm3
4.2.3.Vabaklass
5. Üldised reeglid:
5.1 Võistelda võib ühe ja sama autoga mitu võistlejat, autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber:
5.2 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel.Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjale ja ümbritsevaile ning mis võivad häirida võistluste kulgu
5.3 Stardijärjekord määratakse loosi alusel
5.4 Võistluse tulemused vormistatakse protokollina, mis viseeritakse võistluste juhi poolt. Protokollis peavad olema kõigi võistlejate tulemused. Protokoll on aluseks auhindamisele;
5.5 Võistleja vastutab ise oma tervisliku seisundi eest, samuti kehtib omavastutus rajal toimuva võimaliku tervisekahjustuse korral;
5.6 Organisaator ei vastuta võistlustrassil toimunud varalise kahju eest;
5.7 Võistleja peab olema kinnitatud turvavööga;
5.8 Võistleja on kohustatud starditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start.
5.9 Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk.Finish lendav;
5.10 Aega mõõdetakse käsitsi, stopperitega, täpsusega vähemalt 1/20 sekundit;
5.11 Võistlus koosneb kahest sõidust. Paremusjärjestuse selgitamiseks läheb arvesse parema soorituse aeg;
5.12 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1.vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek
5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude -10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.
6. Rehvidele kehtivad tingimused:
6.1 Naast ei tohi olla torujas, seest õõnes ka mitte kulununa;
6.2 Südamik peab olema soovitavalt silindriline, homogeene ja risti lõigatud;
6.3 Naastude töötlemine ja teritamine on keelatud. Naastud võivad erineda etteantud tingimustest ainult kulumise tagajärgedest tulenevalt;
6.4 Naast peab olema rehvile kinnitatud välisküljelt;
6.5 Keelatud nn. “piikide” kasutamine;
6.6 Lamellrehvide kasutamine on lubatud.
7. Korraldaja vastutus
7.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.
8. Osalustasu
8.1 Osalustasu on 150.-kr ja tasutakse kohapeal sularahas.
9. Autasustamine
9.1Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja 3 paremat mitterahaliste auhindadega klasside lõikes.
Cuore Sportivo