Kuu aega olen Alfa 166 omanik. Otsisin mugavat autod e36 asemele, et kas või kliima oleks... Huvi pärast läksin kuulutuse järgi seda Alfat vaatama, piltide pealt ausalt öeldes auto välimus eriti ei meeldinud. Aga kui "elavalt" nägin, ja tegin proovi sõidu, huvi muutus kindlaks otsuseks. Kliima, nahkssisu- ühe sõnaga kõik mugavused. Ja muidugi sõduproov- kui maanteel vajutasin gaasi põhja, see mootoriheli... Isegi kaheliitrine paneb süda kiiremini tuksuma, kujutan ette mis tunnevad 2.5 ja 3 liitrise Alfade omanikud
Alfa oli kaks aasta tagasi Šveitst toodut ja endise omaniku väitel tollel ajal oli ainuke 166-ne Tartus. Ega siiamaani ma pole linnas teist sellist näinud. Mis seal varjata, minu ego on täjelikult rahuldatud (arvestades, et varem sõitsin bmw-ga...)
On muidugi ka väeke negatiiv, väike seni kui saan lõppuks kuskilt hinnapakkumise. Nimelt on vaja rihmad vahetada, esi šarniirid ja käsipiduri korda teha. Tartust Autoringist nii jäingi vastust ootama, nüüd ootan Võru tänaval asuvast töökojast vastust.
Siin on paar pilti
Küljelt
Tagant
Eest
2.0
Plaanis on muretseda veljed ja mingi cd-seeade, raadio tüütab ära, aga kasett üleminek mp3-mängijale ei kõlba kuskile. Ei tea kas on üleminekus või mängijas viga, aga heli mutub kõlbmatuks.
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#4166 on mulle alati sümpatiseerinud, loodetavasti hoiab tulevane 169 seda liini ja kui veel tagavedu peaks tulema, nagu kunagi mingid kõlakad käisid, siis oleks lihtsalt liiga hea et tõsi olla
Aga muidu väga viks ja viisakas auto paistab, ega muud kui palju muretuid kilomeetreid.
Aga muidu väga viks ja viisakas auto paistab, ega muud kui palju muretuid kilomeetreid.
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#5taas usu leidnud buumeriomanik. Nad näevad kõik lõpuks valgust. Halleluuja, vennad ja õed, halleluujah.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#6Muide, pean kurvastama (nuuks), ei ole kindlalt ainus 166 Tartus.
Vähemalt 1 must on veel, aleksandri tänaval tihtipeale seisab.
Vähemalt 1 must on veel, aleksandri tänaval tihtipeale seisab.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#7minu kõige lemmikum esiosa alfadel, kohutav-kohutav-kohutav kui ilus.
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#8...166 nina on tõesti erakordselt kaunis, mingi eriti wise pilk on sellel... seda nina on ka kõige rohkem maha tambitud igasugu meeste poolt, et küll on ikka värd jne ...peale facelifti kaotas asi minuarust väga palju
...superdisain on 166, küljeprofiil, tagatulede lõige, täiesti mega... seest on minujaoks küll liialt soliidne, aga see ei muuda üldarvamust- kuul
...superdisain on 166, küljeprofiil, tagatulede lõige, täiesti mega... seest on minujaoks küll liialt soliidne, aga see ei muuda üldarvamust- kuul
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#9Palju õnne ilusa ja hea auto puhul! Selles sõidukis on stiili ja klassi, mida paljudes tänapäeva autodes ei leia Isegi uue 159-ga võrreldes saab kohe aru, kumb auto kõrgemast klassist ja oluliselt elegantsem on, seda nii väljast kui eriti seestpoolt.
Olen selle auto liigikaaslasele cd vahetaja otsimisega mõne aasta eest tegelenud. Kahjuks siin väga lihtsat lahendust ei ole. Esimene asi, mida saad kontrollida, on cd vahetaja kaabli olemasolu su autos. Mulle on jäänud mulje, et osadel 166-tel on see tehasest küljes ja osadel ei ole. Kuna tehase box peaks olema pagasiruumis vasakul aku kohal (2-liitrisel on ikka aku seal?), siis uuri aku ümbrust kasutamata juhtmete ja pistikute osas.
Kui juhe on olemas, tuleb sinna vahetaja leida, kui juhet ei ole, siis selle saab esindusest, hind oli pisut üle 1000.- kui mälu ei peta. Juhtme paigaldamine on aga paras peavalu, kuna tema tehases ette nähtud kohta saamiseks tuleb tuleb salongis päris palju asju oma kohalt eemaldada. Lihtsam variant oleks ehk vahetaja kusagile mujale paigaldada, istme alla näiteks. Kahjuks ei oska selle otstarbekust ise kommenteerida.
Tehaseraadio iseenesest on täiesti võimeline cd vahetajat juhtima, aga kahjuks ainult orginaalvahetajat. Väljamaa foorumitest on meelde jäänud, et inimesed on sinna proovinud kõikvõimalikke nii Beckeri (raadio ise on Beckeri valmistet) kui ka Sony (väidetavalt orginaalboxi valmistaja) seadmeid kuid edutult. Nii et minu teada on ainukene väljapääs orginaalvahetaja leidmine, mis esindusest maksab ca 15000.- Selline hind öeldi Auserist 3 aastat tagasi, variant oli veel vahetaja tellida ilma mingite tehase kinnitusteta, kuid pealt 10000.- oli vist seegi. Kodumaalt kasutatud boxi leidmine on ilmselt keeruline, kes see ikka oma autost väärt asja maha müüb, aga mingi aja eest märkasin ebay-s ühte sellist seadet müügiks, nii et äkki kannatab nimetatud saidil silma peal hoida. Euroopast ehk ikka kasutatud seadme leiab.
Küsitava väärtusega alternatiiv võiks olla veel cd vahetaja signaali fm modulaatori läbi raadiosse "söötmine," aga sellise lahenduse helikvaliteedi osas endal kogemus puudub.
Jutt läks nüüd jube pikaks, aga äkki on natukenegi abi. Kui lihtsa lahenduse peaksid leidma, siis hoia meid kursis.
PS. Kui nn kassett adapter kohe üldse arusaadavat heli ei anna, siis proovi selle kasseti sees oleva helipea asendit ettevaatlikult ühele või teisele poole muuta. Kui kõik jooted ikka korralikud on, siis kipub nende seadeldiste suurim häda olema just helipea mittetäielik kattumine maki helipeaga.
SlavoZ kirjutas: Plaanis on muretseda veljed ja mingi cd-seeade, raadio tüütab ära, aga kasett üleminek mp3-mängijale ei kõlba kuskile. Ei tea kas on üleminekus või mängijas viga, aga heli mutub kõlbmatuks.
Olen selle auto liigikaaslasele cd vahetaja otsimisega mõne aasta eest tegelenud. Kahjuks siin väga lihtsat lahendust ei ole. Esimene asi, mida saad kontrollida, on cd vahetaja kaabli olemasolu su autos. Mulle on jäänud mulje, et osadel 166-tel on see tehasest küljes ja osadel ei ole. Kuna tehase box peaks olema pagasiruumis vasakul aku kohal (2-liitrisel on ikka aku seal?), siis uuri aku ümbrust kasutamata juhtmete ja pistikute osas.
Kui juhe on olemas, tuleb sinna vahetaja leida, kui juhet ei ole, siis selle saab esindusest, hind oli pisut üle 1000.- kui mälu ei peta. Juhtme paigaldamine on aga paras peavalu, kuna tema tehases ette nähtud kohta saamiseks tuleb tuleb salongis päris palju asju oma kohalt eemaldada. Lihtsam variant oleks ehk vahetaja kusagile mujale paigaldada, istme alla näiteks. Kahjuks ei oska selle otstarbekust ise kommenteerida.
Tehaseraadio iseenesest on täiesti võimeline cd vahetajat juhtima, aga kahjuks ainult orginaalvahetajat. Väljamaa foorumitest on meelde jäänud, et inimesed on sinna proovinud kõikvõimalikke nii Beckeri (raadio ise on Beckeri valmistet) kui ka Sony (väidetavalt orginaalboxi valmistaja) seadmeid kuid edutult. Nii et minu teada on ainukene väljapääs orginaalvahetaja leidmine, mis esindusest maksab ca 15000.- Selline hind öeldi Auserist 3 aastat tagasi, variant oli veel vahetaja tellida ilma mingite tehase kinnitusteta, kuid pealt 10000.- oli vist seegi. Kodumaalt kasutatud boxi leidmine on ilmselt keeruline, kes see ikka oma autost väärt asja maha müüb, aga mingi aja eest märkasin ebay-s ühte sellist seadet müügiks, nii et äkki kannatab nimetatud saidil silma peal hoida. Euroopast ehk ikka kasutatud seadme leiab.
Küsitava väärtusega alternatiiv võiks olla veel cd vahetaja signaali fm modulaatori läbi raadiosse "söötmine," aga sellise lahenduse helikvaliteedi osas endal kogemus puudub.
Jutt läks nüüd jube pikaks, aga äkki on natukenegi abi. Kui lihtsa lahenduse peaksid leidma, siis hoia meid kursis.
PS. Kui nn kassett adapter kohe üldse arusaadavat heli ei anna, siis proovi selle kasseti sees oleva helipea asendit ettevaatlikult ühele või teisele poole muuta. Kui kõik jooted ikka korralikud on, siis kipub nende seadeldiste suurim häda olema just helipea mittetäielik kattumine maki helipeaga.
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#10Tänan info eest, "originaal box-i" probleemist olen ka lugenud, leidsin lahenduse, et juhe välismängijale keevitatakse kohe pea sisse, kuskile kasett väljundile. Sheemid mida ja kuhu keevitada on olemas, taibukale elektrikule ei tohiks olla probleeme. Kuid ma ise pole veel moraalselt valmis sellise eksperimendi jaoksWaVe kirjutas:PS. Kui nn kassett adapter kohe üldse arusaadavat heli ei anna, siis proovi selle kasseti sees oleva helipea asendit ettevaatlikult ühele või teisele poole muuta. Kui kõik jooted ikka korralikud on, siis kipub nende seadeldiste suurim häda olema just helipea mittetäielik kattumine maki helipeaga.
Kassett adapter on bassidega mures, mängib nagu mingi väiksed arvuti kõlarid, vastik kuulata. Aga võib olla mp-3 pleier annab sellise heli välja, ega ta mingi HI-FI asi ka ju ei ole ja teist välismängijat pole veel proovinud.
Alfa Romeo 166 2.0 TS, 2000, Slavoz
#11Lõpuks ometi, endale kingitus sai tehtud- veljed all. Kiire pilt telefoniga