Page 1 of 3

käiguvahetus

Posted: 19 Mar 2007, 21:01
by check
küss kogenud alfistidele. autoks alfa 147 selespeed 2L 2004a. Tublimal vajutamisel, kui käigu valits on CITY reziimis on käiguvahetus ootamatult aeglane nagu keegi lahutaks rahulikult siduri ja vahetaks manuaalselt käiku. On see selespeedi eripära või on midagi pees? Veel, kas peale käsipiduri on veel mõni variant mitte töötavat autol kaldel paigal hoida va tõkiskingad.

käiguvahetus

Posted: 19 Mar 2007, 21:42
by alfanatico
...lase restart teha kui tundub kuidagi imelik, mul aastate jooskul mõni kord ette tulnud, et kipub munema või vahetab mingit muudmoodi veidralt selespeed, restart on alati aidanud... pole mingit mehaanilist jama olnud



...parkida saad nii kui esimese käigu sisse jätad :) ...käivitades hoiad piduri all, viskab käigu välja N neutrali peale ja läheb naksti käima

käiguvahetus

Posted: 20 Mar 2007, 00:05
by Tamps
Mul ka vahel sama jama, ehk siis kui sa talle äkki talda annad, siis jääb nagu mõtlema, et mitu käiku alla vahetada, ilmselt sellest see "uimasus". Tavaliselt vahetab ikka 2 käiku alla ja siis sööstab.. :twisted: A eriti kõva kui saab viiendalt teise peale.. siis kisub ikka sihukese naeratuse näole, hoia ainult roolist kinni...zzzz

käiguvahetus

Posted: 20 Mar 2007, 11:17
by check
Tegelikult jama selles ongi, et ma ei oska hinnata, kui pikk viivitus on normaalne, puudub lihtsalt varasem kogemus.

käiguvahetus

Posted: 20 Mar 2007, 11:27
by Tamps
Kõige targem kusagilt esindusest läbi hüpata ja nõu küsida või tule esimesele klubiüritusele, me siis anname oma, kui kogenud alfistide hinnangu :D

käiguvahetus

Posted: 20 Mar 2007, 11:27
by ts
check wrote:Tegelikult jama selles ongi, et ma ei oska hinnata, kui pikk viivitus on normaalne, puudub lihtsalt varasem kogemus.


normaalne on ilma viivituseta (järjestiklülitusega kast ju)-> ka ilma automaatikaga lapatakse järjestiklülitusega murdosaga sekundist käik üles :twisted:



kui manuaalreziimis korralikult lappab ning CITY reziimis viivitab, siis pakuks, et kasti juhtplokk on ennast "vigu" täis lugenud ning lihtsalt käsu töötlemine võtab pikemalt aega-> nagu ülal mainitud: restart abiks

käiguvahetus

Posted: 20 Mar 2007, 15:29
by Thema55
Üle 5000 rpm pidavat käiguvahetus Selespeediga kiiremini toimima ehk siis 0.7 sekundi jooksul...



Edit: :o ossarsk, mulle on alfisti kraad omistatud 8)

käiguvahetus

Posted: 20 Mar 2007, 17:13
by alfanatico
...pole mõõtnud, aga tõsi on, et kui mehisemalt pedaalida, siis viskab käike naks ja naks sisse... ilgelt mõnus seejuures :wink:

käiguvahetus

Posted: 21 Mar 2007, 19:16
by check
tänud, aga oskab keegi soovitada mõnda normaalset kohta, kes seda restarti teha mõistab? Faktose ei julge nagu hästi minna, sest müüja oli küll alfast silmapaistvalt juhm või on remondi pool pädevam?

käiguvahetus

Posted: 21 Mar 2007, 21:50
by Tamps
No Fakto Mustamäe või siis Auser. Mõlemad peaksid ikka suutma selle restardiga hakkama saada.

käiguvahetus

Posted: 22 Mar 2007, 01:42
by Thema55
Auser ametlikult Alfadega enam ei tegele, Selespeedidega veel vähem ning nagu ma aru saan Tartus ka veakoode ei loeta... järelikult jääbki ainult Fakto üle. :roll:

käiguvahetus

Posted: 22 Mar 2007, 02:30
by alfanatico
faking kehvad lood on alfahooldusega (ametliku) tallinnas :evil:

see fakto on ikka nii fakto, kui viitsin kunagi siis kirjutan pikemalt oma järjekordsest seiklusest... savsemm pekkis värk :x

...auser ja nüüd jah täitsa aut

käiguvahetus

Posted: 22 Mar 2007, 10:14
by raudmell
Jääb selline mulje, et varsti võib kirjutada terve romaani pealkirjaga "Alfisti seiklused Fakto Autos" :lol:

käiguvahetus

Posted: 22 Mar 2007, 12:06
by Thema55
Hakkasin siin mõtlema, et kas Selespeedile saaks restarti teha sama moodi nagu ECU'le, mis peaks omal käel lihtsalt teostatav olema...

Muidu Fiatidel pidavat Selespeedi restarti teha saama, kui teatud arv kordi juhiust avada ja minuteada Fiatil täpselt sama süsteem...

Aga võin ka eksida, ärge näkku lööge :lol:

käiguvahetus

Posted: 22 Mar 2007, 12:55
by E.T.
alates 155 ongi ju tegemist FIAT-ga omandisuhte poolelt...