Page 1 of 2

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 15 Aug 2005, 13:02
by bnd
Selline mure- olen värske alfa omanik, aga nende paari päevaga olen juba halliks läinud. Nimelt läheb aeg ajalt põlema pritsungi kujuga punane tuluke, manuaal ei ütle kah midagi tarka selle vea kohta. Kui minna kompuutrisse ja see tuli ei põle, ei näita mingit viga. Kui tuli läheb põlema, kaob masinalt täielikult jõud- võid rahulikult pedaali põhja lüüa, aga mingi zaz läheb eest ära. samas aga kui pöörded üleval, siis liigub küll. Teine asi on see, et kui käivitamismomendil gaasi vajutada- siis kustub tuli ära ja saab rahulikult sõita. Aga üht olen pannud tähele- kui tankida 95-t siis on lootusetu sõita, aga 98 seda jama ei ole. kuni tänaseni , võtsin 98 sisse ja ikka läks tuluke põlema ja siis sõitsin u 30 km ja peale järgmist käivitust ei põle enam tuluke ja saab norm sõita. Kõige hullem on veel see, et ei tea Pärnus kohta, kus saaks uurida kohe, kui tuli läheb põlema. aga päevas 2x Tallinnas käia on kah jama. Ja sõber kes sõitis mul taga, ütles et siis viskab musta, kui tuli põleb. Ühesõnaga mõistatus. Masin muidu 156 2,5l, V6. Teab keegi selle pritsungi häire kohta midagi, või on masin tõesti liikuv kütusekvaliteedi labor?

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 15 Aug 2005, 13:20
by ts
kaldun arvama, et pihustid prahti täis ja seetõttu aeg ajalt tilguvad



proovi leida koht, kus sul need läbi pestakse. isegi kui asi ei olnud selles, siis on vähemalt teada asi, mis sellist käitumist ei põhjustanud :D



muuseas ei ole mõtet pihutstite probleemi siduda alfaga-> tegemist meie suurepärase kütte tagajärgedega ning selle all kannatavad kõik pritsega autode omanikud



ja mis puutub 95 oktaanarvuga kütusesse, siis isiklikult hoian sellest suure kaarega eemale juba pikemat aega (tihtipeale kipub isegi diisel paremini põlema :lol: )

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 15 Aug 2005, 15:43
by E.T.
1998.a. 156 2.0 T.S. toimib ka 95-ga... vähemalt minul. suurem vahe on hommikul külmalt käivitades kui 95 ajab tagant siukst nitrolahusti haisu alul... ainus 95 mis toimib kenasti on NITRO3000... enam vähem 98 hinnaklassis. minu meelest toimib ta isegi paremini kui näteks neste 98 aga see on puhtalt kõhutunde küsimus ja ei põhine teaduslikul analüüsil.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 16 Aug 2005, 00:25
by bnd
Täna korra läks ikka teel veel tuluke põlema. KAs äkki ei mõika massi või voolu juhtme kontakt, nimelt on ta 2 korda läinud avariirežiimi just treppis teel. + juhe oli kah kuidagi väga nadilt peal- kuidas mõjutab see, et mingi kontakt võib jamada?

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 16 Aug 2005, 10:31
by ts
seekord unustasin :oops: kohustusliku lause, mida alati soovitan:



Kõik klemmid ja pistikud alati üle kontrollida!

tegelikult on ju nii, et kui sul pihusti ei saa signaali, siis ta ka ei pihusta.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 16 Aug 2005, 14:01
by bnd
Tõenäoliselt ikka vist mingi ühenduse jama, sest kui sõita mõnest löökaugust läbi, siis kohe lööb tulukese põlema. Hakkan ühendusi üle käima.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 18 Aug 2005, 12:35
by bnd
AAARRRGGGHHHH, sai kõik pistikud üle käidud, akuklemm, asendatud uuega, mis rappus lahti. Krt, nüüd põleb tuli koguaeg. Ja Pärnus pole veel leidnud meest, kes saaks tehe diagnostikat sellele masinale, ja Tallinnas diagnostikud puhkavad. Oh mind küll.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 23 Aug 2005, 10:48
by Stihl
"pihustid prahti täis ja seetõttu aeg ajalt tilguvad"

Ma ei usu. Ma saan aru, et alfaomanikud ei jäksa iga 60 tuh. km tagant kütusefiltrit vahetada ega kasuta ka injector cleaner`eid, aga kõik pihustid korraga prahti täis läevad, ei ole ma näinud. See meie bensiin ei ole küll nii hea, nagu välismaal, aga pigem on asi kütteväärtuses, mitte prahis.

Sinu juhtumi puhul soovitaksin ikkagi diagnostika külge ühendada ja vead välja lugeda. Pigem on tegemist mingi õhumõõtja vms. veaga....



"Tallinnas diagnostikud puhkavad".. :?:

- Kui ma enda omasid siin vaatan, siis, vastupidi, nad on tööst hoopis nõrkemas..... :D :D :D

Otsi mõni firma, kus ei ole aastaringne puhkus.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 23 Aug 2005, 12:19
by bnd
Viga arvatavasti käes- vähemalt tuli ei põle enam. Sai vahetatud küünlad, õhufilter ja katalüsaator uus alla pandud. Tegelt katti tal varem polnudki- sinna oli lihtsalt keevitatud reso. Igaljuhul peale nende 3 asja vahetust pole jama enam olnud ja sõitnud olen u 1500km peale nende vahetust- loodan, et asi oli ikkagi kati puudumises. Sest CO oli kah maru kõrgel (ÜV-st ei läind läbi), aga nüüd CO olematu. Vast on see jama nüüd lõppenud.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 23 Aug 2005, 12:51
by ts
to Stihl



pihustiprobleemi juures ununes kaks kirjamärki :oops: ehk siis plaanis oli kirjutada pihusti(d) :)



sai pakkumisena kirja, kuna jutt oli 99% kattuv töökaaslase Brava suurima murega (2 aasta jooksul kolm korda pestud ning ka kaks pihustit vahetatud- iga kord sümptomid üks-ühele eelkirjutatuga)

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 25 Aug 2005, 10:33
by bnd
Saaga jätkub, õhtul läks tuli taas põlema ja ei kustu kuidagi ära. Sõitmine taas ääretult ebamugav. Hetkel tuju nii ära, et pane või see romu müüki.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 11 Dec 2007, 19:07
by LaPerla
Nüüd on täpselt sama jama minu 156 2,5V6-ga. TRK diagnostika leidis logist kirje et viga sissepritsesüsteemi juhtimisahelas. Mingi ühendus niiske ilmaga rappub lahti vms. TRK mees ütles, et seda viga üles ei leia vaheta kogu ahel välja. Kuidas sellel punasel alfal läks? Metallipress? :shock:

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 11 Dec 2007, 22:50
by ts
:roll: uus mootor, palju muud huviatat ja lõpuks siis ka uus omanik...



vana omanik on uue ja võimsama autoga veel suurema murega TRK-s :lol:



mis puutub ühendustesse, siis :roll: leiab üles küll :roll: see lihtsalt võtab "veidike" aega :wink:



BTW usu mind, sa ei taha kogu ahelat vahetama hakata :mrgreen. 164-le sai kunagi vaid pihustikimpu otsitud ja peale selle maksumuse kuulmist :roll: ei jäänud midagi üle, kui cm-haaval kogu kompott üle käia :roll: remondikulu-> 2cm termokahanevat toru :lol:

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 11 Dec 2007, 22:51
by ruldo
Pärnus on üks mees kes teeb diagnostikat alfale. Ma alles käisin enda 156´ega seal. Vana küsib aint 500 ja seda siis kui midagi leiab kah. Asub see siis autobaasi hoovis. Meheks Lembit - eest kiilakas tagant patsiga vend.

156 2,5l pritsungi jama

Posted: 12 Dec 2007, 00:27
by LaPerla
Ma ei oska auto ajalugu selle topicu esialgse subjectiga seostada. Minu pärlike olla 2001-2006 seisnud miskitel põhjustel, üks neist esiotsa laks.

Täna käisin Laki Troostis diagnostikas, viitab ikka pedaali poteka veale, mida tegelt TRK ka kahtlustas. Homme vaatavad ECU kontaktid ka üle. Ehk siis veits targem.