Alfa 166 6k käigukasti mure

#1
Nii härrased...
Ennem kui kasti maha nokkima kukun siis uuriks mida arvatakse.
Tõin ühe 166 2.0v6T manuaali mida elustada. Aga mure selles, et 1 käik ,,kadunud,, ehk ei lase üldse validagi nagu seda positsiooni kangil.
Väidetavalt on kast mingi hetk kast maha käinud ja peale seda ei toimi enam esimene käik.
Kas mure võib olla nii öelda ,,trossides,, või kasti peal hoovastikus ning kas nad neid annab regullida?
Muud käigud lülituvad ebamvähem kuigi kang on veidi ,,kange,, võitu.

Tean et suht võimatu diagnoosida niimoodi aga mitu pead on ikkagi mitu pead ning ehk kellegi kogemusi. 😉😁

Re: Alfa 166 6k käigukasti mure

#2
Sel konkreetsel väidetavalt (mitte et tal palju väidetavaid asju poleks bs tundunud) selle 1. käigu puudumise pärast ka kast vahetati. Näidati miskit katkist laagrit jne, mis tegelikult ei tundu üldse sellega seotud olevat.
Minu 2.4 jtd 6k kastil olid ka käigud väga rasked ja raskesti leitavad, seal piisas hoovastiku puhastamisest ja määrimisest. See peaks suht tavaline olema 166 peal, et hoovastik kipub kinni roostetama ja sodi täis korjama end.
Sellel nagu oleks sein ees esimese käigu kohal. Äkki leiad mujalt esimese käigu üles?

Re: Alfa 166 6k käigukasti mure

#3
Ma arvaks, et kas kasti enda valits on viga saanud (esimesel ja tagumisel käigul peaks olema kasti peal stopperid) või siis on kangi alus puru ja lülitab valesti (üsna tõenäoline, kuna seal peaks sama tehnoloogia olema nagu 156-l)

Testimise mõttes - juhul kui saad lülitada kõiki käike mootoriruumist kasti pealt, siis on viga kangi põhjas või kaablites .. või äärmisel juhul kasti padjas (kuna esimene käik käib kõige kaugemale, siis kui põhi katki on, siis võib see plokki minna küll)

Kui kasti pealt lülitada ei saa, siis on viga kas kasti mehhaanikas või ühendustes.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa 166 6k käigukasti mure

#4
Võtsin trossid järelt ja no ei lüliti see käik isegi siis... Järelikult viga ikkagi kastis sees. 😀🙄

Nüüd järgmine küss...
Kuna hoovi nurgas vedeleb juu nina pauguga 166 2.4jtd 6k manuaal siis kas 2.4jtd 6k kast on sama mis v6 2.0 6k?
Visuaali poolest väljast vähemalt tundub sama aga kardan, et ülekanded on nagunii ikka täitsa teised.
🙄

Re: Alfa 166 6k käigukasti mure

#5
diisel/ V6

1 käik 3,80:1 /3,50:1
2 käik 2,24:1/ 2,24:1
3 käik 1,36:1/1,52:1
4 käik 0,97:1/1,16:1
5 käik 0,76:1/0,97:1
6 käik 0,61:1/0,82:1
tagumine 3,55:1/3,55:1
differ 3,56:1/3,73:1
120kmh pöörded 2200/3000

esimesed kolm käiku ei ole probleem peale seda saab jõud lihtsalt otsa (aga maanteel on muidugi jube öko :D) . Pmst võiks olla kasutatav sellisena, et sõidad stabiilselt üks-kaks käiku allapoole (mis V6 puhul on tegelikul jumala ok lähenemine) .
Muidugi eraldi küsimus on, et kas veovõllid klapivad ja mida föön sellest arvab, kui stabiilselt overboostil on :D

iseenesest soovitaks muidugi kasti lahti võtta ja vaadata, mis seal on- kui käik üldse ei lülitu, siis pakuks, et stopper on lihtsalt kõver ja plokib vms (IMHO lülitusmehhanism on sama, mis diislil )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa 166 6k käigukasti mure

#6
Käik nagu oleks lukus kui kangi liigutada. A.la nagu seda ,,pesa,, ei eksisteeri.
Muud käigud liiguvad kangil ilusti oma kohale. Aga 1 käiku lihstalt ei saa sisse lükata. Nagu ,,sein on ees,, 🤣
Eks paistab mis sealt ,,karult köhust,, välja tuleb. Järgmise kuu plaanis on kast maha võtta.

Re: Alfa 166 6k käigukasti mure

#10
Mure mõnes mõttes lahendatud...
Kast otsustas, et jookseb laiali. 😂
Maanteel hoogu maha võttes pidurdasin käiguga. (ei lasknud üli järsku sidurit lahti või siis hullult pöördesse... Aga järgnes ragin ja nüüd käigud lülituvad aga vedu järgi ei tule. On arusaadav et sidur toimib. Arvan et kasti peavõll või midagi andis järgi.
Eks paistab. Nädala/kahe jooksul üritan kasti maha saada ja vaadata mis karul kõhus toimub.

Kellel v6 6k kast üle siis võib pakkuda. 😂
cron