Re: Suvaline pläma 2021

#152
Slicer kirjutas:
25 Aug 2021, 11:36
Aga sound checki ei tehtud. Ainuüksi sellepärast võin sõita nats aeglasema autoga kui Stelvio :P
Aga kas lasteistmed, jalgrattad ja kohvrid mahuvad peale?

Re: Suvaline pläma 2021

#153
Kellelgi kogemusi 156 madaldamisel?
Huvi pakub just TI paketi madaldamine. Päris low riderit ei taha, vaid maitsekuse piires õrnalt, et meie "ideaalsetel" teedel päris asfaldit ei künnaks.
Kuna TI pakett on 15mm madalam kui tavaversioon (ka amort on teine), siis kui panna 30mm madaldusega Eibachid, siis peaks langema kokkuvõttes 45mm auto madalamaks, kuna Eibach kasutab vist vedrude baseline'na Veloce't? :think:
MTS Technik madaldusvedrudega kellelgi kokkupuuteid? See tundub hetkel ainus, kes pakub 25mm madaldust originaal sport vedrustusega versioonile, mis tundub olema piisav. Eibachi puhul on minimaalne madaldus 30mm.
Kuna on plaan väikene upgrade olude sunnil vedrustuse näol teha ja ette veidike sportlikumad amordid panna, siis vahetaks ka vedrud välja.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2021

#154
RaidoSV kirjutas:
25 Aug 2021, 13:10
Slicer kirjutas:
25 Aug 2021, 11:36
Aga sound checki ei tehtud. Ainuüksi sellepärast võin sõita nats aeglasema autoga kui Stelvio :P
Aga kas lasteistmed, jalgrattad ja kohvrid mahuvad peale?
Lapsi pole, ratturid on kurjast :lol: ja kohvrid mahuvad.

Re: Suvaline pläma 2021

#155
Alfa Romeo 33 kirjutas:
25 Aug 2021, 19:27
Kellelgi kogemusi 156 madaldamisel?
Huvi pakub just TI paketi madaldamine. Päris low riderit ei taha, vaid maitsekuse piires õrnalt, et meie "ideaalsetel" teedel päris asfaldit ei künnaks.
Kuna TI pakett on 15mm madalam kui tavaversioon (ka amort on teine), siis kui panna 30mm madaldusega Eibachid, siis peaks langema kokkuvõttes 45mm auto madalamaks, kuna Eibach kasutab vist vedrude baseline'na Veloce't? :think:
MTS Technik madaldusvedrudega kellelgi kokkupuuteid? See tundub hetkel ainus, kes pakub 25mm madaldust originaal sport vedrustusega versioonile, mis tundub olema piisav. Eibachi puhul on minimaalne madaldus 30mm.
Kuna on plaan väikene upgrade olude sunnil vedrustuse näol teha ja ette veidike sportlikumad amordid panna, siis vahetaks ka vedrud välja.
Ma sain omalajal väsinud vedrudega V6 156sw. Panin Eibachi -30mm koos uute Sachsi tava amortidega. Auto läks kõrgemaks :D
-40mm oleks ilmselt päris hea olnud, samas ise olin rahul. Teisalt amort võinuks vist juba teine olla, ei meeldinud kehval teel see kombinatsioon.

Pilt lingil: https://photos.app.goo.gl/RZAVhsbBmoBE2JzH9

Siin ka mõned pildid selle veljega: https://photos.app.goo.gl/tqca6hoiL7rrwzW46

Re: Suvaline pläma 2021

#156
Kellelgi veel sellist probleemi 159 kojameestega?
Pilt

Sai kiire fix tehtud plastiku keskele augu puurimisega ning sinna keermelati paigaldamise ja liimimisega. Seejärel välimisele osale epoksiid ja klaasriie mitmes kihis tugevduseks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2021

#158
Mis Mazdaabiga toimub? Kuu tagasi olin juba roostetõrjesse kohale sõitmas, aga siis tuli välja, et "kuna töömees oli pikalt haige ja täna teatas,et lahkub töölt." ja peale seda pole kumbki töökoda päringutele vastanud.

Kas kellelgi on peale Krowni veel kogemusi või rohkem normaalse hinnaga variante polegi? (Mazdaabi lubas 230€-ga kogu suure töö ära teha)

Re: Suvaline pläma 2021

#161
Kas keegi teab kedagi, kes tunneb kedagi, kes omakorda teab kedagi, kes tunneb treialit? :D
Oleks vaja kaks pisemat juppi roostevabast terasest treida.
Nimelt olen hädas pidurisadulate kolbidega. 4 uut kolbi mis olen tellinud on kõik defektsed (2 neist kallimad Budweg omad), mis varem või hiljem hakkavad lekkima.
Tundub, et tänapäeval on varuosade kvaliteet isegi premium tootjatel kõvasti alla käinud, et isegi nii lihtsat asja ei osata defektivabalt toota. :thumbdown:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron