Vahepeal siis selgus, et Giorgio platvorm oli väike valearvestus ja Tonale ehitamine võtab jälle lisaaega
Põhjuseks siis asjaolu, et see ei ole sobiv elektriautode ehitamiseks ja on ebamugav ka hübriididele (ehk siis liiga hea, et olla igav)
Seega kõik lubatud 5 masinat on maha tõmmatud ja näeme varsti siis uusi mõtteid (mis baseeruvad siis esiveolisel platvormil)
Giulia ja Stelvio arvatavasti siis võetakse paari aasta pärast tootmisest maha...
Re: Suvaline pläma 2021
#77Kuskil liikus uudis, et see tagaveoline süsteem Alfal on nüüdsest minevik. Giulia ja Stelvio olid viimased ja edaspidi tulevad üldse ainult elektrikad
Re: Suvaline pläma 2021
#78täpselt seesama, millele giulia ja stelvio ehitati ongi Giorgio platvorm
uued Alfa mudelid tulevad Stellantise pHEV platvormidele (platvormid on siis nüüd kõik PSA poolt pakutavad).
uued Alfa mudelid tulevad Stellantise pHEV platvormidele (platvormid on siis nüüd kõik PSA poolt pakutavad).
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#79Kas ehk korduv muster?
Alfa RWD + Fiat rahapakiga = Alfa (Fiat) FWD
Alfa RWD + Peugeot rahapakiga = Alfa (Peugeot) FWD
Alfa RWD + Fiat rahapakiga = Alfa (Fiat) FWD
Alfa RWD + Peugeot rahapakiga = Alfa (Peugeot) FWD
Re: Suvaline pläma 2021
#80Starter viskas suitsupilve üles 159l, peale seda kui ta ükshetk otsustas enam mitte autot käivitada vaid plõksuda. Seejärel mõtlesin, et ehk teeb viimase käivituse ja saaks koju liikuda, kui mutrivõtmega vastu tõmbereleed koputasin ja nuppu vajutasin tegi korraks teistsuguse heli ning suitsupilv oli üleval.
Küsimus suurele ringile, kas nupust käivitamisega autot on võimalik samamoodi käima tõmmata nagu võtmega autot? Või vajab 159 mingit hookus pookust selleks?
Küsimus suurele ringile, kas nupust käivitamisega autot on võimalik samamoodi käima tõmmata nagu võtmega autot? Või vajab 159 mingit hookus pookust selleks?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Suvaline pläma 2021
#81ikka peaks saama tõmmata
tegelikult paneb ju süüte täpselt samamoodi sisse ja nupule reageerib ainult starter
tegelikult paneb ju süüte täpselt samamoodi sisse ja nupule reageerib ainult starter
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#82Ühel päeval kauges tulevikus istume ja vaatame tagasi Giulia-Stelvio ajale, kui ühele väikesele õnnelikule hetkele ajaloos. Enne totaalset elektrifitseerumist jõudis Alfa teha kaks sisepõlemismootoriga taga-/neliveolist mudelit. Läks paremini kui paljudel teistel.
Re: Suvaline pläma 2021
#84See on mingi imelik sait
8c käntseldati ära juba 2018 eelmisel aastal pandi kinni ka ülejäänud lootused (stellantisel pole keskmootoriga platvormegi peale 4C /20mc olemas)
Tegelikult võib arvata, et algselt plaanis Alfa koos maserati mc’ga omale hea platvormi saada aga sinnapaika see kardetavasti jääbki
8c käntseldati ära juba 2018 eelmisel aastal pandi kinni ka ülejäänud lootused (stellantisel pole keskmootoriga platvormegi peale 4C /20mc olemas)
Tegelikult võib arvata, et algselt plaanis Alfa koos maserati mc’ga omale hea platvormi saada aga sinnapaika see kardetavasti jääbki
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#85Käisin oma GTA hoolduse aega kirja panemas TRK's ja seal tõstukitel avanes harukordne vaatepilt.
Kõruvuti oli kellegi Giulia Quadrifoglio ja siis Leslie Zagato SZ (suhtkoht kere ainult). Sai siis korraks mõlemat vesistatud.
Kõruvuti oli kellegi Giulia Quadrifoglio ja siis Leslie Zagato SZ (suhtkoht kere ainult). Sai siis korraks mõlemat vesistatud.
Re: Suvaline pläma 2021
#87tundub, et sz on siis keretöödest tagasi noh- suvi muidugi kah tuleb juba (ma vesitasin mootori juures, kui Nord'i ära toomas käisin )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#88Alfa Romeo Giulia Q GTAm ülevaated on väljas
Üks neist.
https://www.evo.co.uk/alfa-romeo/giulia ... EFUJ4fZUCk
Ei mõista kuidas ainult +30hp lisa anti, samas sisuliselt teised kolvid, pihustid, turbod jne. Suvaline remap annab juba +50hp juurde tava mudelile.
Aga muidu ikka üliäge näeb välja! Ning hääl on veelgi parem.
Naljakas on see, et erinevad ülevaated annavad välja erinevat infot. EVO ülevaade ütles, et -40kg kergem tava versioonist, tegelikult on -100kg.
Kuid mainis ära, et mootoris on tehtud korralikud muudatused.
PistonHeads video ülevaates
https://www.youtube.com/watch?v=KcjJjTJion0
Ütles, et -100kg on kergem, kuid et mootor on saanud lihtsalt remapi, mis pole õige. Seega kahtlased pressimaterjalid on laiali jagatud.
Üks neist.
https://www.evo.co.uk/alfa-romeo/giulia ... EFUJ4fZUCk
Ei mõista kuidas ainult +30hp lisa anti, samas sisuliselt teised kolvid, pihustid, turbod jne. Suvaline remap annab juba +50hp juurde tava mudelile.
Aga muidu ikka üliäge näeb välja! Ning hääl on veelgi parem.
Naljakas on see, et erinevad ülevaated annavad välja erinevat infot. EVO ülevaade ütles, et -40kg kergem tava versioonist, tegelikult on -100kg.
Kuid mainis ära, et mootoris on tehtud korralikud muudatused.
PistonHeads video ülevaates
https://www.youtube.com/watch?v=KcjJjTJion0
Ütles, et -100kg on kergem, kuid et mootor on saanud lihtsalt remapi, mis pole õige. Seega kahtlased pressimaterjalid on laiali jagatud.
Re: Suvaline pläma 2021
#89Aeg siis hakkas tiksuma. Suured plaanid ja ideed, aga kui 10 aastaga ennast kokku ei võta, siis nägemist.
https://drivetribe.com/p/alfa-romeo-chr ... ce=organic
https://drivetribe.com/p/alfa-romeo-chr ... ce=organic
Re: Suvaline pläma 2021
#90Nüüd hakkavad väikesed "napoleonid" (nii prantslased, kui itaalased) teineteisel tõestama, kes on kes ... ja kes suudab kõige rohkem kokku hoida.Traktor kirjutas: ↑14 Mai 2021, 16:26Aeg siis hakkas tiksuma. Suured plaanid ja ideed, aga kui 10 aastaga ennast kokku ei võta, siis nägemist.
https://drivetribe.com/p/alfa-romeo-chr ... ce=organic
Nagu aeg on näidanud siis kõige suurem kokkuhoid on mitte toota - seda on näidanud Alfa "strateegia"
2 mudelit tehti ära, peale seda on olnud lubadused ja lubaduste edasi lükkamine ja strateegia muutused ... ehk põhimõtteliselt mitte midagi