Re: Suvaline pläma 2016

#541
julius kirjutas:Mul 159 Selespeed, aga 156ga võrrelda ei tea. Poolteist aastat sõidetud, täitsa murevaba. Kuna see on tavaline 159 kuuekäiguline manuaalkast, millel käike vahetab külgepoogitud robot, siis ei oska nagu midagi karta. Pealegi vahetab ta käike sportrežiimis kiiremini kui ise suudaks.

Ummikus ilma sidurita istuda on ikka mõnus. Aga panka läheks röövima tavalise manuaaliga, st mingiks rapsimiseks ta ei sobi. No nagu automaatki.
159 salespeed on poolautomaat?
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#542
ikka poolautomaat- selespeed on alati poolautomaat.

Üldiselt on tegemist enamvähem sama asjaga kõigi Alfade peal (st 156/147/GT/159/Spider/Brera). Osad komponendid on muudetud GTA puhul ning hilisematel (159) versioonidel.
Tegelikult ei ole sel vastupidavuse poolest häda midagi, kui ainult hooldusintervallidest kinni pidada (asi, millega reeglina kõik head asjad ära lõhutakse).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#543
Vastupidavuse pärast vist isegi ei muretse, aga kas käitumine on sel teine siis, kui tavaautomaadil- jõnksutab ja ragiseb? Honda Civicute poolautomaadid on lihtsalt jubedad... :D
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#544
eee.....
ära nüüd sellist hullust kah ette kujuta :-) Selespeed vahetab käiku 0.8 sek kiiremini, kui inimene ning korras kasti puhul jõnksu tunda ei ole. Käitumise poolest pigem DSG laadne, kui Hondamatic [ üks masendavaid asju üldse - ainus, mis on sellest hullem on CVT... eriti Honda puhul]
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#545
ts kirjutas:eee.....
ära nüüd sellist hullust kah ette kujuta :-) Selespeed vahetab käiku 0.8 sek kiiremini, kui inimene ning korras kasti puhul jõnksu tunda ei ole. Käitumise poolest pigem DSG laadne, kui Hondamatic [ üks masendavaid asju üldse - ainus, mis on sellest hullem on CVT... eriti Honda puhul]
:D Sellest tagasisidest piisab :D

Kusjuures uued automaadid Giulia peal on mõnusad. Mulle diisli dünaamika väga ei istu seal (liiga palju käike 100km/h saavutamiseks), aga kui rallida ei viitsi ja pigem mugavalt tempokalt sõita, pole väga vahet. Giulia käiguvahetus on kiire.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma 2016

#546
tegelikult Giulial ei ole järjestiklülitusega robotiseeritud kasti - tavaline automaat on seal (lihtsalt 100 käiguga). Maserati samuti ei kasuta robotkasti peale 2012 aastat.

Samamoodi ei olnud kõik ilma siduripedaalita 159-d Selespeedid-> enamik neist on siiski tavalised automaatkastid.
Klassikalisi robotkaste Alfa enam ei kasuta (viimane oli 8C), praegu on Giulietta ja 4C peal saada topeltsiduriga kastid (mis on kind a the same thing)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#547
Mis hinnast alates oleks mõistilk GTsid vaadata? Vahepeal oli müügis üks selespeediga 2.0 mis hullult hakkas meeldima ning tekkis tahtmine taoline poolautomaat hankida.

Re: Suvaline pläma 2016

#548
vaadata on mõistlik kõike... Kuna GT ei saanud omale mingit uuenduskuuri, siis kui selespeedi otsid pead tahes-tahtmata leppima 2.0JTS mootoriga ning nagu ikka kehtib reegel-> head autod maksavad palju AGA kõik palju maksvad autod ei ole head :-) ja vahel saab hea auto ka veidi odavamalt.

Igatahes soovitus on valida kõige parema hooldusajaloo ning väiksema kontrollitud läbisõiduga masin (eelduslikult kuskil 3,5 tuh eest on juba valikut olemas... 10 tuh eest saad kindlasti korraliku )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma 2016

#549
ts kirjutas: Igatahes soovitus on valida kõige parema hooldusajaloo ning väiksema kontrollitud läbisõiduga masin (eelduslikult kuskil 3,5 tuh eest on juba valikut olemas... 10 tuh eest saad kindlasti korraliku )
millel võiks koos rihmavahetusega ka kaane maha võtta (või endoskoobiga uurida, kas on vaja), et silindri ülemine osa, klapid ja kanalid tahmast puhastada ...
see probleem on tõenäoliselt autol , mis on pereema (või kirikuõpetaja) käes lühikesi otsi teinud ...
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma 2016

#550
ts kirjutas:ikka poolautomaat- selespeed on alati poolautomaat.

Üldiselt on tegemist enamvähem sama asjaga kõigi Alfade peal (st 156/147/GT/159/Spider/Brera). Osad komponendid on muudetud GTA puhul ning hilisematel (159) versioonidel.
Tegelikult ei ole sel vastupidavuse poolest häda midagi, kui ainult hooldusintervallidest kinni pidada (asi, millega reeglina kõik head asjad ära lõhutakse).

Kas Selespeedil on see hooldus sarnane automaatkastile? Et on vaja lasta kastis õli teatud intervalli tagant koos filtriga välja vahetada? Ehk siis see kast vajab dünaamilist õlivahetust? Palju Selespeed üldse õli nõuab käigukasti?
Ning kas on keegi äkki seda isendit vaatamas käinud ja teab selle auto kohta rohkem? Müüja jutujärgi on auto sõites vaikne kuid muud ei oska öelda. Eelnevalt olevat see auto kuulunud ühele Alfa Romeo austajale.
http://www.auto24.ee/used/2350401
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2016

#551
159 selespeed tundub olevat töökindlam kui vanem versioon, parem on ka see et sellele saab mingeid juppe eraldi osta, et ei pea kohe uut plokki ostma kui midagi juhtub. 159 käiguvahetus kompotis käib kolm õli/vedelikku - kastis manuaalkastiõli, selespeedis hüdraulika õli cs speed ja sidurisilindris pidurivedelik.
Antud autol peaks olema kõik kasti õlid hiljuti vahetatud kuna sai vahetatud kasti simmekad ja siduri mansetid. Minu teada on tal mõnda aega tagasi vahetatud ka ketikomplekt koos variaatoritega. All on koni amordid ja komposiidist põhjakate, peaks olema heas korras masin kuna eelmine omanik on alfa fänn ja auto pealt kokku ei hoidnud.

Re: Suvaline pläma 2016

#552
Alfa Romeo 33 kirjutas:Kas Selespeedil on see hooldus sarnane automaatkastile? Et on vaja lasta kastis õli teatud intervalli tagant koos filtriga välja vahetada? Ehk siis see kast vajab dünaamilist õlivahetust? Palju Selespeed üldse õli nõuab käigukasti?
Ning kas on keegi äkki seda isendit vaatamas käinud ja teab selle auto kohta rohkem? Müüja jutujärgi on auto sõites vaikne kuid muud ei oska öelda. Eelnevalt olevat see auto kuulunud ühele Alfa Romeo austajale.
http://www.auto24.ee/used/2350401
Käisin eile sõitmas, nii palju kui tasasel teel sai edasi tagasi paarutatud tundus vaikne ja kast vahetas ka täitsa normaalselt. Alguses oli tagurpidikäigu sissesaamisega mingi kala a see võis olla mine ebapädevus ka. Kuna kont ei puhunud siis pidi mingi aeg aken lahti sõitma + maanteekiirused, selle müraga oli muidugi auto vaikust veidi raske hinnata.

Re: Suvaline pläma 2016

#553
Erko kirjutas:Käisin eile sõitmas, nii palju kui tasasel teel sai edasi tagasi paarutatud tundus vaikne ja kast vahetas ka täitsa normaalselt. Alguses oli tagurpidikäigu sissesaamisega mingi kala a see võis olla mine ebapädevus ka. Kuna kont ei puhunud siis pidi mingi aeg aken lahti sõitma + maanteekiirused, selle müraga oli muidugi auto vaikust veidi raske hinnata.

Sellise ilmaga aken lahti ja veel maanteekiirustel, ma saaks aru, et suvel aga põhimõtteliselt talvel sellise külmaga? :hi: :D
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma 2016

#554
Alfa Romeo 33 kirjutas:
Erko kirjutas:Käisin eile sõitmas, nii palju kui tasasel teel sai edasi tagasi paarutatud tundus vaikne ja kast vahetas ka täitsa normaalselt. Alguses oli tagurpidikäigu sissesaamisega mingi kala a see võis olla mine ebapädevus ka. Kuna kont ei puhunud siis pidi mingi aeg aken lahti sõitma + maanteekiirused, selle müraga oli muidugi auto vaikust veidi raske hinnata.

Sellise ilmaga aken lahti ja veel maanteekiirustel, ma saaks aru, et suvel aga põhimõtteliselt talvel sellise külmaga? :hi: :D
Oli valida kas veidi lahti akna või udu vahel, valisin esimese variandi :D

Re: Suvaline pläma 2016

#555
Kondi mitte puhumise põhjustajaks oli täpsemalt mis? Kliimaseade tühi või mingi muu põhjus?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron