Re: 156 2.4 diisel 2004a

#2
Selle auto kohta - mine ja testi. Mootorisoovituse koha pealt - r5 diisel on parem, kui 1.9... Ja tegelikult ka parema minekuga, kui jts.

Kui vedrustus liiga jäik ei tundu, siis tasub kaalumist (tõsi küll - kuna sel on makk vahetatud ning supakas ja võim eemaldatud pead arvestama uute kõlarite soetamisvajadusega).

Üldiselt peaks olema auto ise korralik (siiski tasub enne ülevaatuspunktist läbi astuda, et kindel olla).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 2.4 diisel 2004a

#3
ts kirjutas:Selle auto kohta - mine ja testi. Mootorisoovituse koha pealt - r5 diisel on parem, kui 1.9... Ja tegelikult ka parema minekuga, kui jts.

Kui vedrustus liiga jäik ei tundu, siis tasub kaalumist (tõsi küll - kuna sel on makk vahetatud ning supakas ja võim eemaldatud pead arvestama uute kõlarite soetamisvajadusega).

Üldiselt peaks olema auto ise korralik (siiski tasub enne ülevaatuspunktist läbi astuda, et kindel olla).
Nagu aru saan siis selle mootori kohapealt ei ole halbu sõnu? Peab vastu jne?
Tänud info eest.

Re: 156 2.4 diisel 2004a

#4
2,4 r5 on iseenesest väga hea mootor (üks parimaid diisleid üldse IMHO).

ainsaks probleemiks on see, et tegemist on raske mootoriga ja seetõttu pead sportvedrustuse ja madalate rehvide kombinatsioonis võib-olla veidi sagedasemalt esisilda jälgima (esimesed ülemised õõtsapuksid väsivad kiiremini, kui r4 mootoritel).

hooldusvälp on mõistlik- sellest tuleb kinni pidada muidugi. 2,4 diislite ainus nõrk koht on kasutaja ise (eriti 156 peal-> 159 peal võib juhtuda, et kui mitmeid kordi koha peal dpf-i põletada, siis kisub mootori temperatuur liiga kõrgeks) :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 2.4 diisel 2004a

#6
ts kirjutas:BTW- seda konkreetset autot käisin vaatamas ca 1 aasta tagasi, kui number oli kolmandiku võrra suurem (ja ostmata jäi puhtalt vedrustuse pärast )
Selged pildid. Eks kui veel mõne aja pärast alles ja huvi veel on siis lähen vaaatan asja üle.
Aga tänud abi eest!