159 tahma näit kõrge ja alla ka ei tule

#1
Ülevaatusel selgus, et tahmanäit oli jõhkralt kõrge - 7.88 aga peab olema kõige rohkem 1.5. Mootoriks on 2.4 JTDm, eemaldatud DPF. Autol üle vaadatud EGR, turbo (käib natuke raskelt aga öeldi, et see ei tohiks mõjutada). Soovitus, et sõita nagu segane ja suuretel pööretel - tehtud, ei muutunud midagi. Oskab keegi midagi öelda, et kus midagi veel vaadata?

Re: 159 tahma näit kõrge ja alla ka ei tule

#3
soovitaks esimese asjana EGR ära puhastada, pihustid ja õhukulumõõtja kontrollida, õhufilter välja vahetada ning võibolla siis sõitma jätkuvalt nagu segane ning siis ehk pääsed natuke väiksema tahmanäiduga- otsepritsediislite tahm tekib reeglina sellest, et õhu ja kütte suhe on paigast ära :)

DPF sellisel juhul ei päästa, kuna see ummistub lihtsalt ära.

Muuseas- puhul ei pruugi diagnostika vigast õhulugejat veana näidata (aga võiks diagnostika siiski teha).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 159 tahma näit kõrge ja alla ka ei tule

#9
jõnksutamine ja rõhu kadu on reeglina seotud lekkega süsteemist (osa õhku kaob ära), seega on surve maas, kütust liiga palju ja tahma nii, mis koliseb

kuna tahma mõõdetakse pööretel, siis võib seal viga ollagi-> kontrolli üle intercooler ning lõdvikud (lihtsaim on kasutada seebivett)

P.S. kui egr on pime ja dpf lahti, siis ei tekita kumbki probleemi. Probleem tekib siis, kui EGR on järgi aga sodi täis. Reaalselt ei ole mootori tööks vaja neist kumbagi (ja ka näidud võivad olla ilusti normis, kui ülejäänud mootoris mingeid lisaprobleeme pole)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 159 tahma näit kõrge ja alla ka ei tule

#13
ei saa kuidagi vaiki olla:

probleem oli tegelikult:
1. sisselaskekolle +
2. katkine sisselasketoru (mis survega andis õhu välja- seda ainult sõites muidugi)
3. turbo, mis oli surve kukkumise tõttu viga saanud
4. chiptuning, mille tõttu lasti ettenähtust rohkem kütet peale
Tegelikult ma olen normaalne....