Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#211
:icon_roll: starteris ei ühenda tõmberelee ilmselt klemmi, mis startei mootori osa järgi peaks lülitama, täpset ehitust enam ei mäleta :oops: aga eks kuskile sinna maale see mure jääb, või on tõmbereleest minev väike vaskjuhtmejupp ära kõdunenud ja ei anna ühendust.... sidur: siduri töösilindri ja pumba vahel on õhukopsiku küljes väike klapp, mille sealt minema võib visata, kui see seal veel alles ja lisaks pead võtma töösilindri lahti ja ära puhastama, nagu telefonitsi sulle rääkisin...

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#213
Eh,
möödaminnes siuke küsimus, et ega sa äkitsi Riia tänaval resideeru, või noh, vahepeal paikne? Peale viadukti (suunaga linnast välja)
Helkis seal üks siuke paar päeva tagasi...irooniliselt olin ma ise tol hetkel bussiga (auto naise käes).
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#214
Just, seal ma resideerungi. See nädal olen jah tänaval hoidnud masinat, sest aias käivad kaevetööd.

Töösilindrit ma päris maha tõesti ei võtnud. Tõmbasin tolmukaitse maha ja leotasin teda nii palju kui sain sealt WD-40ga. Miskit justkui läks paremaks, aga jah...


Starteriga oli EPIC FAIL!
Võtsin eile katalüsaatori ja väljalaske kolle maha, et jõuda starterini. Puhastasin ja määrisin bendiksi ära, sai palju libedamalt liikuma küll. Panin starteri peale tagasi. KLÕPS. Mitte midagi polnud muutunud. :icon_censored: :icon_censored: Küsisin tehnika alal kogenuma majanaabri käest nõu. Ta tuli kaa garaazi kaema. Ja tänu temale avastasin, et olin kere ja mootori vahelise massi juhtme mootori poolse otsa lahti jätnud, loksus seal vabalt. Võib arvata kui hea tujuga ma siis hakkasin väljalaset kokku lappama :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
Tegelik probleemi lahendamise aeg 3 minutit - kulutatud aeg ca 4h. A noh, vähemalt sai starer määritud eksole :roll: . Ja eks tegelt ole hea meel, et nüüd saab autot võtmest käima panna jälle.

Kurat, roolivõimu õli lahmab kuskilt, lähen ajan jälle kanalile. :|

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#215
huvitav on see, et kuigipalju massi vahepeal said :lol:

pedaaliliikumine ei tohiks olla seotud kinnise silindriga - teoreetiliselt võiks tõepoolest see silumisklapp jonnida (KUI selle vahelt ära võtad, siis pead arvestama asjaoluga, et sidur hakkab rohkem vatti saama ning kiirendamine ja rapsimine võib tuua kaasa vajaduse uue siduri järgi- tegelikult on see seal siiski põhjusega)
siiski soovitaks ka pedaalimajanduse üle vaadata :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#216
Oli enne mis oli, aga vot nüüd küll sitt keeb! :icon_censored:

Kunagi kui doonori ostsin, siis selle sepa sõber kellelt donori ostsin, nii muuseas ütles, et maru heas korras roolilatt on masinal peal. Ilmselt ta ise kaa uskus seda, sest ma olin juba auto ära ostnud ja valetamiseks polnud põhjust. Nii enivei nüüd jõuame selleni, et kuna ma uskusin selle tondi juttu, siis see roolilatt on minu auto küljes nüüd. Ja oh imet, latt jookseb nagu mahlakask. Ja kirss tordi otsas on see, et ma müüsin oma esialgse lati siin foorumis maha (mis kuuldavasti teenub uut omanikku toredalt).

Varsti on pensiin ja tikud ma ütlen! :icon_censored:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#217
Vaata üle ka siduri voolik peasilindri ja töösilindri vahel. Endal oli eelmine aasta sama kala Sprindi siduriga. Voolik oli oma aja ära elanud ja seest oli arvatavasti kusagilt kummi lahti löönud. Sidur lahutas aga tagasi enam ei tulnud ja seda pärast talvel seismist. Loodetavasti on sul vähemalt midagi asenduseks panna. Omal polnud kusagilt uut võtta ja jupp näpus lammarisse mindud ja üllatuseks sobis 156 oma :icon_thumbup:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#219
Natuke rahunenud vahepeal... :roll:

Näpud said päris põhja aetud auto sõidukõlbuliseks ja tänavalegaalseks tegemisega. Kui kool lõpetatud ja tööle asun, eks siis vast lähe väheke lahedamaks see auto pidamine. Seni tuleb võtta päev korraga ja õli peale valada, harvadel kordadel kui paaki midagi valada on. :D

Masterplan on iseenesest täidetud - auto on kasutatav. Eks kui midagi märkimisväärset juhtub, teen mõne sissekande.
Aga muus osas... Tänan abinõu eest ja kena suve kõigile! :icon_wave:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#220
Nonii. Sai koos VML abiga leitud sobiv puks mootori toele. Kui kedagi teist kaa huvitab, siis sobib sinna nimelt NIVA vahekasti tugipuks. Mina maksin ta eest 7,25E. See on siis vaesemehe alternatiiv originaalosale (100E+)?
See väiksem toe puks kah mul olemas ja nüüd vaja ainult remondikotta sõita. Ootan suurt sõidumugavuse paranemist. :)

EDIT: Ahjaa, eile sõitis mulle Tartus Riia ja Soinaste risti ligidal vastu musta värvi 159 (kui mälu ei peta) kelle juht rõõmsalt käppa viskas. Tegi tuju heaks küll. :lol: Ma ise istusin kõrvalistmel ja ei jõudnud reageerida, niiet online tervitused siitpoolt. :icon_wave:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#221
Probleemid järgmised:
-Kõrvalistuja aken ei sõida üles-alla kas keegi teab kust on esimesena mõtet hakata viga otsima?
-Armatuuris näitab pidevalt, et kõrvalistuja uks on lahti.
-Pöörded jäävad vahetevahel 1500 juurde pidama ja sealt enne alla ei tule kui korraks tuure annan, siis vajub jälle rahulukult 800 kanti tiksuma. Ja mootori töö võiks tühikäigul ka veidi ühtlasem olla... midagi hullu pole, aga ideaalne kah mitte.
-Midagi vilistab rihmade juures. Sõidu ajal kui vedu taga on, eriti ei kosta, aga kui gaas maha lasta või mootor tühikäigul on, siis vilistab. Hammasrihm ja selle rullikud on uued. Lamerihm ja selle juhtrullide laagrid on uued. Ning see vilin tekkis nüüd kui auto käima sain, varem nagu ei mäleta et oleks old.
-Roolivõimu õli kaob endiselt, aga selle vastu tean isegi mis teha vaja on. Hetkel valan kõige odavamat õli peale mida poest leidnud olen.

Vana auto ja omad (eelnevalt ülesloetud) vead on, aga sõitmist iseenesest miski ei sega ja täitsa lust lasta. :icon_thumbup:

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#222
:icon_hi:

-kontrolli esmalt uksepistik ja läbiviigust juhtmed üle (see on enamvähem ainus koht, kus juhtmed viga saades märgutuld ja akent korraga häirima hakkavad)
- kontrolli üle, et tross vabalt jookseks- 164-l on trossi ots selline rumal, mis võib vahel segusiibri trossipesa otsa kinni jääda (ning hoiab siibrit ilusasti paar kolm mm lahti- piisav maa, et 600 lisapööret saada)
- ma arvan, et see asi, mis vilistab on genekas, mille laagrid on pika seismisega kuivaks muutunud - lase genekarihma natuke tagasi ja vaata, kas hääl muutub :wink: kui jah, siis tasuks mõelda sellele, et genekas maha võtta ja veidi määrida (teoreetiliselt saab seda muidugi teha ka ilma genekat eemaldamata)
- see on hea, kui tead... mina soovitaks siiski selle kõigepealt ära teha, kuna pealevalamise kehva kõrvalmõju on see, et tegemist ei ole eriti keskkonnasõbraliku õliga ning vaadates eelmist osa- vilinat võib teha ka roolivõimu pump (napilt enne lõplikku sabaandmist- testida saad läbi selle, kas vilin rooli põhja keerates muutub)

Igatahes- :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#223
Elektrilise akna esmane parandusviis: süüde sisse vajuta nuppu ja paar kõva rusikalööki umbes tõstukimootori kohale, kui see ei aita, siis vaja lahti kakkuda polster ja vaadata, kas tuleb vool sinna. Kui näitab, et uks lahti on, siis vaata üle see lüliti, mis signaali annab, kas saab maanduse kätte ja ehk lihtsalt vanadus surma läinud. Vilistab ilmselt rihm, mis ei jookse siiski päris otse mööda roolivõimu rullikut (peaks hetkeks vait jääma, kui viskad vett peale või rihma spreyd peale lased). Mootori töö kohapealt võtta õhtu pimeduses pihustipudel veega ja pritsi esimestele süütepoolidele, vaata kas hakkab tulemäng pihta, sammuti kuula kas on mingit ebaharilikku klõpsimist kuulda(kõrgepinge ülelöök). Ning kui pöörded üles jättab, vaata kapoti alla, kas segusiiber on piirajani tagasi tulnud.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#224
Eelpool loetud asjade näppimiseni pole veel jõudnud, aga teen seda ilmselt lähipäevil.

Tuli veel meelde 1 märkimistväärt asi.
-Nimelt on pöörete ujumine märgatav just külma mootoriga. Kohapeal ujuvad nad õige pisut, meenutab rütmi poolest mõnde vana ameeriklase puterdamist. Aga kui sõitu alustada ja esimese foori taha jõuda, siis kohati tahaks justkui välja surra (mida ta siiani küll veel teinud pole). Sooja mootoriga aga käib mootor vist kenasti, sest praegu ei meenu nagu soojalt miskit viga oleks.

A täna sai 1 asi ära kah parendatud. Nimelt see NIVA puks sai külge pandud mootori toele. Tegin prooviringi kah ja hoopis parem on sõita, enam ei pea iga kord gaasiandmist leebelt alustama... Võib vajutada nagu tuju parasjagu on. ;)

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#225
VML kirjutas:Elektrilise akna esmane parandusviis: süüde sisse vajuta nuppu ja paar kõva rusikalööki umbes tõstukimootori kohale, kui see ei aita, siis vaja lahti kakkuda polster ja vaadata, kas tuleb vool sinna. Kui näitab, et uks lahti on, siis vaata üle see lüliti, mis signaali annab, kas saab maanduse kätte ja ehk lihtsalt vanadus surma läinud. Vilistab ilmselt rihm, mis ei jookse siiski päris otse mööda roolivõimu rullikut (peaks hetkeks vait jääma, kui viskad vett peale või rihma spreyd peale lased). Mootori töö kohapealt võtta õhtu pimeduses pihustipudel veega ja pritsi esimestele süütepoolidele, vaata kas hakkab tulemäng pihta, sammuti kuula kas on mingit ebaharilikku klõpsimist kuulda(kõrgepinge ülelöök). Ning kui pöörded üles jättab, vaata kapoti alla, kas segusiiber on piirajani tagasi tulnud.
-Nii, see nv sai siis masin garaazi aetud. Külge sai keeratud VML käest soetatud roolilatt. Proovima veel pole saanud minna, sest avastasin, et tagumine pidurivoolik lekib päris korralikult. Tellisin paari uusi, homme peaks käes olema.
-Mootoriruumist tulevast vilinast sain kaa lahti (kõlaritest tulevast vilinast veel mitte, aga sellest mõni teine kord...), põhjuseks oligi lamerihm. Tõstsin ta 1 lamelli võrra roolivõimu pumba ratta pealt maha (nagu vana rihm mahavõttes oli) ja asi aamen.
-Mingil hetkel avastasin, et kui süüte välja keerasin, siis ei süttinud enam kõik salongi tuled u. 2 minutiks põlema. Ja enam ei töötanud ka lombivalgustid. Ja mõne päeva eest taastus kõigi eelpoolnimetatud valgustite töö iseenesest. Ning vahetulet peale seda märkasin, et armatuurist on kustunud kõrvalistuja ukes signaaltuluke. Hetkel ei oska muud öelda selle kohta kui "Alfa Romeo elekter..."
-Mootori töö külmalt on pigem hullemaks läinud. Kui käima panna, siis jääb puterdama nagu tuberkoliisihaige sinna 600-800 kanti (hinnanguliselt), siis kogub ennast mõningate sekundite pärast, viskab pöörded 1500 peale mõneks sekundiks ja siis langeb sealt vaikselt tagasi 6-800 peale hingeldama. Seda tsükklit kordab mitu korda enne kui töö muutub ühtlasemaks. Meenub praegu, et viimasel ajal olen linnasõidul viienda käiguga (pöörded ca 1500) märganud, et ühtlast kiirust hoides kaob nagu vedu ära ja kui kiirus tiba aeglasemaks jääb, tuleb tagasi - jääb nagu lainetama niiviisi. Seda anomaaliat olen märganud ainult ühtlase kiirusega sõites siis. Hea oleks kui keegi nõu annab, seda ma vist ise läbi ei näri.
-Ja viimaks 1 väga nilbe asi mis ma avastasin kui rattaid alt keerasin, et roolilatti vahetada. Rehvide siseküljed jumalast ribadeks. Vaatasin üle, vastu kuskilt ei käi. Tahaks uskuda, et jooks keerati kah paika nii nagu peab. Kui mingi 4000 km tagasi rehvid alla said pandud, siis olid need ühtlaselt kulunud. Sõidus nagu midagi väga erilist väja tuua ei oska. Kui siis seda, et auto jälgib väga piinliku täpsusega tee kallet. Sinnapoole kuhu tee kaldu on, sinna auto kohe ka minna tahab. Alguses tundus imelik, aga mõtlesin, et see on rehvi laiusest tulenev nähtus ja harjusin ära. Varem oli 195 nüüd 215. Kui nüüd mõtlema hakata, siis see ju pole väga suur muutus, aga roolitunnetus on ikka hoopis midagi muud kui vanasti. Teine asi mida välja tuua on see, et kui teha nt. tagasipööret - rattad lõppu välja keerata ja siis liikuma hakata. Siis ei ole liikumine ühtlane, vaid hakkab rebima. Siis on küll tunne justkui jooks poleks õige. Huvitav on veel see, et rehvi sein on kulunud, aga nagu ma kirjutasin, siis rehvid kuskile vastu ei käi - järelikult see väljakeeratud rooliga sõitmine peaks siis äkki seda põhjustama. Hea meelega kuulask ka sel teemal teiste arvamust.

Pildid kulunud rehvidest.
https://lh5.googleusercontent.com/-pD6Y ... G_1919.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh4.googleusercontent.com/-pGNs ... G_1920.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh6.googleusercontent.com/-oq-H ... G_1922.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh5.googleusercontent.com/-k6sv ... G_1923.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
cron