Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#18
Sidur koos 8) aga kasti täna ikka alla ei saanud,üksi ei jaksa paigal hoida ning polte samal ajal kruvida,homme peaks sõbra abiga kokku saama.
Kuna pool päeva polnud midagi teha lappisin mootori pealtpoolt ka natsa kokku,et saaks vaadata kas see üldse töötab.... ei töödanud....
Sai siis peaaegu 4 tundi nikerdatud ning kuna pihuarvuti oli kodus ja digikas ka,pidin mingid ilgelt antiikset töötelefoni kasutama video tegemiseks,tegelikult kuuleb sealt ainult häält,mul pole veel ühtegi autot olnud mis nii haigelt käiks :D kusjuures õlisurve seisis lõpus harley häält tehes ikka ilusti 5-6 kandis muidu külmana 9-10 ning soojana 6-7
loodan et see on normaalne?
http://www.youtube.com/watch?v=OIA_mlW6u3k" onclick="window.open(this.href);return false;

Homme võtan kõik muud kaamerad ka kaasa :twisted:

edit:mismoodi prod sellel küünlaid vahetavad? :icon_think: ma nikerdasin tükk aega,siis vihastasin ning tegin special tooli :icon_roll:

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#21
Siim4 kirjutas:Sidur koos 8) aga kasti täna ikka alla ei saanud,üksi ei jaksa paigal hoida ning polte samal ajal kruvida,homme peaks sõbra abiga kokku saama.
Kuna pool päeva polnud midagi teha lappisin mootori pealtpoolt ka natsa kokku,et saaks vaadata kas see üldse töötab.... ei töödanud....
Sai siis peaaegu 4 tundi nikerdatud ning kuna pihuarvuti oli kodus ja digikas ka,pidin mingid ilgelt antiikset töötelefoni kasutama video tegemiseks,tegelikult kuuleb sealt ainult häält,mul pole veel ühtegi autot olnud mis nii haigelt käiks :D kusjuures õlisurve seisis lõpus harley häält tehes ikka ilusti 5-6 kandis muidu külmana 9-10 ning soojana 6-7
loodan et see on normaalne?
http://www.youtube.com/watch?v=OIA_mlW6u3k" onclick="window.open(this.href);return false;

Homme võtan kõik muud kaamerad ka kaasa :twisted:

edit:mismoodi prod sellel küünlaid vahetavad? :icon_think: ma nikerdasin tükk aega,siis vihastasin ning tegin special tooli :icon_roll:
Küünlad olid uued pandud! koos uue hammasrihmaga ja rulikutega.
Minu esimene mootori käivitamine selle autoga.
http://www.youtube.com/watch?v=F6aBu6ADORs

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Vana ja uus mootor
Pilt

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#22
Mis vanast mootorist sai? ning siis mind huvitas veel et kas projekt viskas üle w?et keegi katkise sidurikorvi sinna külge pani.
Muidu ma vaatasin jah et pm täishooldus oli sellele mootorile tehtud,nüüd lähen ja hakkan mootoril viimaseid asju ilusti sättima ning häälestama,tühikäigu mootor vaja veel installida ning õli temp anduri ots üles otsida... mõningad tundmatud juhtmed ripuvad veel põhjaall,peab neile ka mingid kohad leidma....kui tehnika töötab ilusti siis saab välimuse kallale asuda.

Edit:kas õlirõhk külmana 10 on normaalne w? soojana ning 500rpm on kuskil 5 pööretega läheb sinna 8-9 kanti ikka...?

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#23
Siim4 kirjutas:Mis vanast mootorist sai? ning siis mind huvitas veel et kas projekt viskas üle w?et keegi katkise sidurikorvi sinna külge pani.
Muidu ma vaatasin jah et pm täishooldus oli sellele mootorile tehtud,nüüd lähen ja hakkan mootoril viimaseid asju ilusti sättima ning häälestama,tühikäigu mootor vaja veel installida ning õli temp anduri ots üles otsida... mõningad tundmatud juhtmed ripuvad veel põhjaall,peab neile ka mingid kohad leidma....kui tehnika töötab ilusti siis saab välimuse kallale asuda.

Edit:kas õlirõhk külmana 10 on normaalne w? soojana ning 500rpm on kuskil 5 pööretega läheb sinna 8-9 kanti ikka...?
See rõhk ei saa küll nüüd normaalne olla! :shock:
Alfa Romeo 33 manualist järgi vaadates on Alfal õlisurve pööretega 800 r.p.m. 1.2- 2-8 atini ja 5500 r.p.m. 4.2-5.8 atini,kuid see mis sa ütlesid on küll liiga suur! :shock:
Sellise survega võivad mootoril tekkida jäädavad kahjustused! :icon_crazy:
Muidugi on veel võimalus,et õli andur on omadega läbi,kuid selle saab ainult teada siis kui ühendad külge mõne teise töökorras anduri! :wink:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#25
Ok,lasin mootori korralikult kuumaks käia,õlisurve polegi nii tappev siis :D aga tühikäik on kuidagi jõle madal,mis teha?kust keerata? :D
Kas see töllerdav õhulugeja klapp võib olla seotud liiga madala tühikäiguga,see peaks segu ka paigast ära ajama minuarust... võiks ju viisakalt ikka paigal püsida,või tuleneb see hüppamine tühikäigumootori ehitusest?
Mul enamus autodel on solenoidiga olnud....
Hea on see et mootor käib normaalselt ning pöördesse läheb kah väga kiiresti.
Jama on see,et käigukast on p****s ning tuleb korra ikka maha võtta,sünkrod siis täpsemalt,ehk vedeleb kellelgi 1 uus sünkro kuskil,oleks vaja seda korra oma käega katsuda :icon_roll: või on kellelgi käigukasti jooniseid vms....
Keegi remontinud ise on sellist käimarit?
Mis võimalused mul on :icon_shocked:

http://www.youtube.com/watch?v=Y-Qw85jXN8o" onclick="window.open(this.href);return false;

Tegelikult huvitas mind veel,kui tugev see tagasilla lülitusmehhanism on? Ainult tagaveolisena oleks pilpad taga?

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#29
:icon_roll: no ega see lülitus mehhanism just miski mega tugev asi pole jah :icon_think: aga mis mureks on? teine käik läheb ragisedes sisse? :lol: ega sellest päris lahti vist saagi :roll: -muidu on see kast naq tavaline 33 kast, lihtsalt see lülitusmehhanism seal otsas. -mul on siin igast jooniseid selle kasti kohta, aga vaata foorumis ringi siin on manuaale ka üleval-isegi manuaal mis permanenti sisaldab... :icon_thumbup:
cron