Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#16
Stihl kirjutas:
ts kirjutas:Äkki nüüd jätkab keegi, kes V6 mootorit kunagi tükkideks võtnud on :?
Noh, sedand küll, et võin jätkata, aga keegi pole ju siiani veenvalt tõestanud, miks seda neetud õlipumpa üldse vaja vahetada on.... :icon_crazy:

noh vana omanik räägib, et õlisurvet pole ja selle pärast tahab pump vahetust saada

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#17
Viirus32 kirjutas: noh vana omanik räägib, et õlisurvet pole ja selle pärast tahab pump vahetust saada
"Miskipärast" seda ma aimasingi, et tegelikult pole sel pumbal häda midagi.
Ja mis puutub Alfa Romeo õlisurveandurite teooriasse, sis seda ma ei viitsi sajandat korda kirja hakata panema, otsige vanematest postitustest...

Ja ärge kunagi hakake teoretiseerima teemal õlipump/vahetama pumpasid, enne, kui MEHAANILISE ÕLIRÕHUMÕÕTJAGA pole surve kontrollitud.

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#18
Stihl kirjutas:
Viirus32 kirjutas: noh vana omanik räägib, et õlisurvet pole ja selle pärast tahab pump vahetust saada
"Miskipärast" seda ma aimasingi, et tegelikult pole sel pumbal häda midagi.
Ja mis puutub Alfa Romeo õlisurveandurite teooriasse, sis seda ma ei viitsi sajandat korda kirja hakata panema, otsige vanematest postitustest...

Ja ärge kunagi hakake teoretiseerima teemal õlipump/vahetama pumpasid, enne, kui MEHAANILISE ÕLIRÕHUMÕÕTJAGA pole surve kontrollitud.

Nii, et siis tasub hoopis andurit vahetada?
Selle pildi järgi peaks siis see andur olema nr.11 siis onju?
Pilt
Pilt
Ja kuda seda andurit kätte saada?

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#19
sellel vist peaks ka olema 2 andurit õli survele-1 tuluke ja teine seieri tarbeks. Seieri oma peaks asuma kohe esimese plokkikaane küljes... igatahes selline suuremat sorti kobakas, kuhu läheb 1 juhe järgi. Samas tasuks ikkagi mehaanilise näituriga lasta surve ära mõõta.
välja peaks nägema seieri oma umbes selline http://www.autoosad.ee/pilt/082-14500.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#20
VML kirjutas:sellel vist peaks ka olema 2 andurit õli survele-1 tuluke ja teine seieri tarbeks. Seieri oma peaks asuma kohe esimese plokkikaane küljes... igatahes selline suuremat sorti kobakas, kuhu läheb 1 juhe järgi. Samas tasuks ikkagi mehaanilise näituriga lasta surve ära mõõta.
välja peaks nägema seieri oma umbes selline http://www.autoosad.ee/pilt/082-14500.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

aga kust ma selle rõhu mõõtja saaks mudu ja kui väga on vaja mõõta? :icon_crazy: Ma lihtsalt vahetaks prooviks selle anduri ära ja kui tuli ikka põleb siis hakkaks mõõtma või pumpa vahetama! Ma ei tea veel mootoritest nii palju nagu vaja oleks teada!

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#21
no-esiteks, kas seier näitab autol midagi, kui oled proovinud käima panna seda alfat? või tuli vilgub ja seier ei liigutagi? asjalikemates auto remondi kohtades on olemas see mehhaaniline mõõtur. Aga eks vaheta mõlemad andurid ära ja vaata mis toimuma hakkab. Aga ilma õli surveta ei tööta see mootor sugugi mitte kaua ja mis iganes sa proovides ei tee, ära seda pöördesse eriti küll lase-muidu hävitab õli surve puudumisel see mootor end üsna hetkega! Soovitaksin sul viia see masin kellegi juurde, kes asjast rohkem teab-ehk saad TRK-s juttule. . . Palju odavam on kulutada see koppikas praegu, kui hiljem uut mootorit otsida, eriti kui mootorite vallas väga teadlik pole.

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#22
VML kirjutas:no-esiteks, kas seier näitab autol midagi, kui oled proovinud käima panna seda alfat? või tuli vilgub ja seier ei liigutagi? asjalikemates auto remondi kohtades on olemas see mehhaaniline mõõtur. Aga eks vaheta mõlemad andurid ära ja vaata mis toimuma hakkab. Aga ilma õli surveta ei tööta see mootor sugugi mitte kaua ja mis iganes sa proovides ei tee, ära seda pöördesse eriti küll lase-muidu hävitab õli surve puudumisel see mootor end üsna hetkega! Soovitaksin sul viia see masin kellegi juurde, kes asjast rohkem teab-ehk saad TRK-s juttule. . . Palju odavam on kulutada see koppikas praegu, kui hiljem uut mootorit otsida, eriti kui mootorite vallas väga teadlik pole.

Ma pole ise veel midagi auto juures teind, ma ei tea hetkel isegi seda mitte kas autosse sisse saan kuna akut pole ja juhiukse link on katki ja pole proovind kas kõrvalistuja ust võti avab :icon_think:
Kas see TRK on see koht http://www.trk.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; või midagi muud?

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#24
no aku asub pagasi ruumis! ja luugi saad ka vast võtmega lahti! märk käib alt servast näpuga kõrvalistuja poole lükkates eest ära(juhul kui pole kursis) ja kesklukk on tal ehk olemas? et juhul kui aku peal tõmbab kõik uksed lahti-eeldusel et võtme osa juhi uksel toimib... endal jama alatasa pagasniku lahti saamisega, kuna pätid on luugi võtme ava ära rikkunud ja aku vahepeal annab otsad-siis panen kapoti alt voolu järgi autole, et seest nuppust luugi lahti saaks. :mrgreen:

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#25
VML kirjutas:no aku asub pagasi ruumis! ja luugi saad ka vast võtmega lahti! märk käib alt servast näpuga kõrvalistuja poole lükkates eest ära(juhul kui pole kursis) ja kesklukk on tal ehk olemas? et juhul kui aku peal tõmbab kõik uksed lahti-eeldusel et võtme osa juhi uksel toimib... endal jama alatasa pagasniku lahti saamisega, kuna pätid on luugi võtme ava ära rikkunud ja aku vahepeal annab otsad-siis panen kapoti alt voolu järgi autole, et seest nuppust luugi lahti saaks. :mrgreen:
Õigus jh aku oli ju pagassis! Aga seda tean, et see võti mis mul on pagassi ei ava ja keskklukk on olemas aga sellest pole kasu kui akut pole! Kui ma ka kõrvalistuja ust lahti ei saa siis tuleb kudagi avada kapott ja sealt voolu anda!

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#27
no-pumpa ajab ringi hammasrihma all olev rullik-tagumise plokkikaane kõrvalistuja poolses otsas on väike kaan-kahe kaheksase poldiga oli peal kinni vist, kaane keskele läheb ka karteri õhutuse potsiku üks torudest(kõige peenem), seal on hammasrattas, mis võib kahjustunud olla. Õlipumba kätte saamise muudab keeruliseks üks karteri kinnitus poltidest, mis paikneb veovõlli tugipukki serva taga. Muu pole väga keeruline, samas kas tüüp kasutas uusi või vanu andureid? ja ega karteri põhjal mingeid kahjustusi näha pole? sest üldiselt peaks see õli pump suht töökindel olema. lisaks selline loll küsimus, et õli ikka on mootoris :?: :mrgreen:

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#28
VML kirjutas:no-pumpa ajab ringi hammasrihma all olev rullik-tagumise plokkikaane kõrvalistuja poolses otsas on väike kaan-kahe kaheksase poldiga oli peal kinni vist, kaane keskele läheb ka karteri õhutuse potsiku üks torudest(kõige peenem), seal on hammasrattas, mis võib kahjustunud olla. Õlipumba kätte saamise muudab keeruliseks üks karteri kinnitus poltidest, mis paikneb veovõlli tugipukki serva taga. Muu pole väga keeruline, samas kas tüüp kasutas uusi või vanu andureid? ja ega karteri põhjal mingeid kahjustusi näha pole? sest üldiselt peaks see õli pump suht töökindel olema. lisaks selline loll küsimus, et õli ikka on mootoris :?: :mrgreen:

Ta kasutas andureid mis tulid selle moto pealt mis oli ennem autol peal! Ja ma arvan, et ta nii loll ka polnud, et ilma õlita üritas mootorit tõõle panna! Ise pole ma veel auto juures midagi teind, esimesed võimalused alles augusti kuus!

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#29
Nii, see nv saab hakkata auto kallal nats tegutsema, et siis üritan pumba ära vahetada!
Aga kuna akut pole ja pagass käib elektriga lahti siis küsimus, et kuda ma kapotti alt saan voolu anda? :icon_shifty:

Alfa Romeo 164 91a. 3.0l 138kW (Viirus32)

#30
kapoti all juhipoolses nurgas on plastik karbike-sinna tuleb tagant pea voolu kaabel-suur punane juhe!!! seal pea kaitse ka! sinna ühendad + ja amordi poldi otsa ühendad - klemmi ja siis vajutad nuppu ja ongi lahti. -igaks juhuks võid uurida tagumise istme käetoe avast et + klemm massis poleks kuskilt!