Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#16
jep-q4 omab taga jahutusega kettaid, kui õieti mäletan, sadulad on kindlasti teist moodi :!: Hmm kui minu käes oli, siis olid õhutusnipplid veel olemas :icon_think: aga no head võttit oli tarvis nende keeramiseks, ju kellegil siis pold kogemusi sellise tööga...

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#17
Kui nii kinni on, siis ei teeks paha kui enne neid mitu päeva leotada mingi vabastiga kah, kui mahub velje vahelt seda tegema..

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#18
Hakkab looma juba aga nüüd järgmine anomaalia.
Voolu ei tule sigareti süütajasse ja makile. Alguses kõik toimis aga täna mingi ime läbi enam voolu pole sigaretis süütajas vähemalt.

Kõik kaitsmed ok ja kontrollitud.
Kas sellel autol on mingi oma nipp?

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#19
Ühest anomaaliast sain lahti, teine hakkas pihta.
Spidomeeter lihtsalt vahepeal ei tööta ja siis töötab. aru ei saa :D

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#20
::itpnt::

kontaktid- kas süüte sissekeeramisel nool võpatab (vahest) - kui jah, siis on probleem selles, et spido saab kuskilt vale signaali. Kui mitte siis kaob vahepeal lihtsalt kontakt ära. Sõltuvalt sellest, kas tegu on ainsa vigase asjaga või viskab mõni teine tuluke/nooleke samuti villast on viga siis kas kellaplokil või saatjal (tavaliselt aitab masspuhastus :mrgreen: ning pistikute puhastamine)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#21
Huh, peab selle ka ette võtma jah kunagi.
Praeguseks palju vigu parandatud ja välja tulnud, isegi ei viitsi neid üles lugeda, sest TÕESTI, ma ei saa aru, kes selle auto kallal kõik käinud on. "Üle t**a" seal ikka lolli moodi asju tehtud.
Põlve otsas saab kõike teha aga ka korralikult!


Keegi oskab täpselt enam-vähem öelda, millal viimati rihma vahetati teada olevalt?

Täna suutsin ise ka esimese lolluse teha ja uselingi juhi oma väljast ära lõhkuda. Enne oli seal juba mõra ja täna see siis ka murdus. On kellegil sellist jubinat üle?
See mingist pasast tehtud ka, tundub, et puhas alumiinium pole, et keevitada saaks, sama vist, millest kojamehe varred, alumiinium keevitus seda ei võta aga eks proovib.

Parem oleks sinna uus leida. Leidub kellegil? :roll:

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#22
164 puhul on kõik lingid erinevad, seega vaata, et Sa just juhiukse oma saad :icon_thumbup:

siin kuskil just oli teema, kus keegi lasi väga asjaliku 164-ga piki puid :roll:
EDIT: never maind- selle pilti vaadates siis jäi ukselink puule mälestuseks


küll aga VML-ilt ning AaduT-lt tasub küsida...
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#23
hammasrihm on vahetatud vist 2009 aasta oktoobris, pean sõbralt üle küsima. Aga jah, seal selliseid pisiasju ikka jagub, mis tegemist tahavad, ega ma ilma asjata siin ühes teemas selle ostmis ideed maha ei teinud, kui just suurt rahakotti pole :roll:
Ukselinki on mul kõiki muid, kui juhi oma(selle sai vist TS kunagi endale) Aadul võiks olla, siiski no tegelt mul siin üks 164 veel toonoriks ostetud, seal vist oli ka terve :icon_think: uurin homme järgi ja annan märku!

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#24
Rahakott ei pea nüüd sealjas olema, kui päris tervet mootorit laiali ei võta.
Praegu tundub, et sidur ja starter pikemas perspektiivis vajaks väljavahetamist/remonti.
Muu kõik on selline nokitsemine, aega läheb palju, kuid juppide kulu väike.
Piduridki sai nikerdatud. Remondi komplekti taha polnud võtta, kast ette vanade remondi komplektidega ja sai mõlema poole tihendid vahetatud korralikult.

Aga oleks väga tänulik, kui ukselingi leiaksid :) Vot seda ei oska parandada, pole veel välja mõelnud kuidas seda teha. Muidugi liim ja needid on robustne variant aga seda teha ei sooviks, samas see materjal seal ka liiga rabe.


EDIT: Küttekulu üle küll ei kurda. Sai natuke näpitud ka, kuid sinna 9-10 kanti ta jääb maantee peal. Linnas võtab kõik muidugi, mis sisse kallad. Korralike rehvidega ning õhufiltri vahetusega peaks 9 peale stabiilselt saama ma usun. Päris täpselt mõõtnud ei ole aga sinna kanti ta jääb igal juhul.

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#25
Pakub huvi, et mida küttekulu vähendamiseks näppisid? Kui sidurile ainult uuest kettast piisab, siis juhiks tähelepanu võimalusele kettale uued katted lasta neetida, endal lasin teha Elvas (järvevanaks kutsutakse tüüpi vist). Kahjuks ei saa veel öelda kui hea sai, sest pole kokku saand masinat, aga pole kuulnud, et keegi maha teeks. Aga teevad seal kõike vist.. taastavad pukse ja kuulliigendeid.

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#26
:icon_think: no olgem ausad, ega sinna küttekulu vähendamiseks pole küll reaalselt mitte midagi teha, peale telliskivi paigaldamise pedaali alla :lol: Kahjuks eile kuulsin auto saatuse kohta praeguselt omanikult ja ikka jubedad röövlid seal vahepeal kallal käinud ``remontimas``

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#27
Praegu siis suurim probleem taga pidurisadul. See pilbasteks laiali ja isegi kui tahaks uut osta, siis seda pole kuskilt võtta.

Tuleb siis ise uued taga pidurid sinna leiutada arvatavasti. Uued kettad ja sadulad siis millegi muu pealt.

Pole vaevunud isegi otsima lammutusi jne. sest sealt vaevalt sellise auto eest leiab. Isegi Alfabb-s nii mõnigi sama probleemiga. Ebay pakub isegi taastatud sadulat aga see siiski ei sobi (kirjade järgi peaks aga nii mõnelgi sama mure).
Ühegi välismaa lehe pealt pole ka veel leidnud alternatiivi, mida sinna istutada tasuks. Scorpa või Porsche S2 tundub silma järgi reaalne aga eks vaatab.

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#28
V6ta yhendust Pilot Motorsiga- saad mingitki infot sadula saadavuse/sobivuse vms kohta (ePER- eelmine versioon ytleb selle nii originaalis, kui taastatuna tellitava olevat)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#29
ts kirjutas:V6ta yhendust Pilot Motorsiga- saad mingitki infot sadula saadavuse/sobivuse vms kohta (ePER- eelmine versioon ytleb selle nii originaalis, kui taastatuna tellitava olevat)
TS, pista koodid siia või PM. Praegune ePeri versioon ütleb Q4 kohta, et tootmisest maas... aga ehk jäi midagi kahe silma vahele.

Lugupidamisega,

Kalvi Nõmme

Alfa Romeo 164 Q4 1995a.

#30
ma huvipärast detali.ru vaatsin 4x4 annab jah erineva supporti, mida ma tavalistel ei avastanud ,kood oli 9945772 ja 771, vene saidil oli isegi mingi hind meievääringus ca 1000euri tk, kas väljamaa foorumites oled kolanud, kindalsti on keegi kuskil sama proleemiga kokku puutunud, vast kannatab mingi muu auto oma sinna aretada