Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#1
Et See Auto: http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=124 (no mai viitsi minna ju kohe praegu õue uusi pilte tegema)

on siis nüüd minu oma.

Puhas emotsiooniost. Muidugi kaasneb taga hulk tegemist, enne kui ma linna peale ülbama saan minna (Tartus seni olen näinud umbes 3-4 33-e, 1xx, eriti 156 alfasid on suht tihedalt näha: ühel mu õpilaselgi on, seisab kooli ees, mina limpsan keelt.)

Kuna eelmine omanik on mitte 'alfapede', vaid 'põrnikapede' ja jättis konkreetse 'neiu' hooletusse, siis hakkas mul valus, et nii ilus auto lihtsalt seisab hoovis ja ma tirisin ta lõpuks (slepis) tartusse ära. Töötava mootoriga. Sõitsin ka. Tõkkepuu tagant parkimiskohale:) Et eelneva põhjal palju ei ütle, aga natuke ikka.

Et mis tal viga? Suurem jagu sümptomeid ilmselt pikast seismisest. Bensunäidik ei tööta. Pidurivõimendi VIST ei tööta. Ma ei ole mingi spetsialist muidugi ja üldse on automootor/mehaanika/hüdraulika minu jaoks asi, mis autot edasi veab, aga KUIDAS ta seda teeb, on suht ähmane. Aga ma arvan, et pidurivõimendi, kui töötava mootoriga tuleb jõuga pedaali vajutada. Käigud käivad kohutavalt raskelt. No isegi mingi kulturist päris lõdvalt ei lükka ilmselt. Eeldatavasti tuleb peale nii pikka seismist kõik mahlad nagunii ära vahetada, aga kas see nende sümptomite raviks piisav on, ei tea. Kõik sõlmed on ilmsesti niisked, parempoolne suunatuli (ohutulede puhul) hakkas peale 10 minti alles tööle. Kuigi mootori temp jõudis tõusta ca 80ni selle poole tunnikesega tühikäigul, siis salongi puhutav õhk igatahes soojaks ei läinud. Any ideas?

Praht/lehed kuskil olulise toru ees? Mingi muu asi?

Küttekulu PIDADA ka liiga kõrge olema, aga kuna a) bensunäidik ei tööta ja B) ma väga enne TÜV linnas/maanteel seda testida ei saa/ei taha, siis on see seni tõestamata



Nüüd minu põhimure: väljalase. ma ei tea, äkki selle auto üle-eelmine omanik osaks midagi öelda? Eks palju sõltub muidugi diagnostika tulemustest, aga ma siiralt kahtlen, et auto, millel on passis kat, läheb TÜV ilma läbi. Müratest teine asi...sellest isegi äkki läheb? Aga ikkagi. Siin ongi suur dilemma. Minu jaoks on see auto ka liiklemisvahend pluss ma olen suht värske isa, nii et autos võiks olla võimalik ilma trumminahku rebestamata viibida. Sel juhul need paar lisaKW, mis selle väljalaske ideeks ilmsesti on olnud, on mulle suht ükskõik. Teisalt, müra saab summutada ju ka seestpoolt (a la pigimatid, pastad, ehkki ma ei tea selle efektiivsust). Aga TÜV?

Ma nüüd ei teagi, mis ma tegema pean: väljalase vahetada, universaalkat? Mina ju ei tea teisi meetodeid TÜV läbi saamiseks:( Kui keegi teab, noh, eks öelge mulle ka.



Noh, ütleme, et jäin mölisema. Aga mul on NII hea meel selle auto üle, eksole.



PS: kas Tartus/lähiümbruses (no mai tea, mõnikend kilti) on mõnd pädevat alfatundjat?



Andres
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#4
Hea näha, et meeldib.



Pensunäidik - elekter on Alfal üleüldiselt lonkav. Tihti aitab vaid klemmide jms puhastamisest.

Pidurid - Nood ongi tuimad ja tahavad korralikku vajutust.. vähemalt minu mõlemal 33-l.

Käigud - Mul käisid pärast sidurivahetust algul ilgelt raskelt.. nüüdseks korras. Kuigi käiguvahetust peab siiski harjutama - võrreldes tavaautoga käivad vägagi täpselt.

Tuled - nagu juba mainit. hakkavad tööle enamasti peale pistikute näppimist.

Salongi tulev õhk ei läe ka minul soojaks. Tüüpviga? Ma ei tea.. igaljuhul Sa pole ainus.

Väljalase on lihtsalt hõre. Ka ilma katita ei tohiks teha suuremat häält. LIhtsalt vana korda või uus alla ja peaks olema suhteliselt vaikne. TÜV-il heitgaasidega võib minna küll keeruliseks.



Igal juhul edu ja muretuid kilomeetreid!

:wink:

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#6
MorzokMan kirjutas:Salongi tulev õhk ei läe ka minul soojaks. Tüüpviga? Ma ei tea.. igaljuhul Sa pole ainus.
Olla talvel töötanud igatahes. Ma ka ei tea.
MorzokMan kirjutas: Väljalase on lihtsalt hõre. Ka ilma katita ei tohiks teha suuremat häält. LIhtsalt vana korda või uus alla ja peaks olema suhteliselt vaikne. TÜV-il heitgaasidega võib minna küll keeruliseks.
See muidugi ei ütle mulle midagi:)
Mul pole tühisematki aimu, mis koht on väljalaskes see, mis müra summutab ja mis midagi muud teeb. Igatahes on seal mingi Eriti Vinge Sportsumpa all..nohjah.
MorzokMan kirjutas: Igal juhul edu ja muretuid kilomeetreid!
:wink:


Tack
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#7
piduritest nii palju, et enda 33el kahtlustasin ka pidurivõimendit, sest pedaali surumine kippus higimulle juba tekitama. asjatundjad trk's soovitasid piduriõli ära vahetada, seal samas seda ka tehti. välja oli tulnud täielik sopavesi, kohati tükkis lausa. aga asi paranes. :)

lühidalt: mul aitas piduriõli vahetus pedaali kergemaks ja effektiivsemaks muuta. :wink:

TÜVst nii palju, et..ega minagi sealt ausatmoodi läbi ei saa ja just KATi pärast või siis noh..kunagise KATi pärast. :lol:
Viimati muutis kaido, 29 Nov 2006, 13:54, muudetud 1 kord kokku.

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#11
NOOJAH. vedasin selle selli siis remondikotta. On Tartus Pikal tänaval siuke koht nagu 'Tarel'. Nad on mulle seal varem head tööd teinud ja ka lausa uskumatuid asju, näiteks avariilisele fiestale võõra geneka kinnituse 8 (KAHEKSA) krooni eest, kui kõik teised mu pikalt saatsid ja ütlesid, et sorri, vaheta genekas välja, see ei ole originaal, selle rihma pingutada ei saa. JNE.

Ohkima ei hakanud, et alfa, ütlesid, et auto on auto, oh, boxer, see on äge, teeme. Minu tingimus oli: auto TÜV kõlbulikuks.

No mai tea. Ainus korras asi on kere. Lisaks elementaarsele seisnud auto puhul nagu küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas, genekas, piduri/siduri/muidu õli, jnejne, oli neil tegemist küllaga. Ma olin enamuse aega ise juures ja küsisin, tüübid sebisid kogu aeg, ei luuserdanud. Said mingil teel (don't ask me kuidas, ma tea autodest tühjagi) gaasid ilma katita normi ligi (nt CO 0.7). No mis mul üle jäi. ÜberÄge sumpa tükkideks, kat vahele, mingi pott, mis midagi summutab ka (sorri, üle-eelmine omanik, aga käsitööline roostevaba tagumine pütt müügiks, pildid varsti), uus lamba-andur (ei ole typo=)), etc. Ühesõnaga, ma ostsin juba tordi ja lilled naisele valmis, et kui ta hinda kuuleb, siis oleks peksu võimalik leevendada. Pidurid(vaakumiga probleem), käigukast (määre, midagi kinni poonud), jnejne. Tühised asjad nagu bensunäidik, see, et suunatule kang ennast ise tagasi ei tõmba, et salong soojaks ei lähe (see vedrujutt siinsamas foorumis???), saolngi valgusti/kell ei funka jnejne, noh, nende asjadega ma ennast üldse esialgu ei vaeva. Sest need ei ole olulised. Õpin ise selgeks mis teha. Ehk. Igatahes oli kõik puus ja nad täna valmis ei saanud. Aga ma arvan, et iga sent läheb õigesse kohta. See riskisõit kodust teenindusse ilma TÜV/kindlustuse ja tänasest kohustuslike talvekummideta, see andis nagu tunda, et eh, That's my car!
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#12
ingmar kirjutas:mina kui see "mitte-afla-pede" ütlen ka paar sõna sekka. mootor on jah 1.7 ja välja on sellest võetud minu mälu järgi tiba peale 100kw. VIST.

aga väljalase pole hõre. väljalase on puhas käsitöö roostevabast torust ja isegi pott on vist ise meisterdatud. pigem ongi häda selles.


mis mootoris tehtud on(100kw)???

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#13
kaido kirjutas:mis mootoris tehtud on(100kw)???


ma räägin sulle sellest lähemalt, kui auto kätte saan. Igatahes tegid vennad siin ja seal suuri silmi ja ütlesid, et oh, on jah ehitatud midagi.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo 33QV, 1992, zakalwe

#15
Böö. Disregard all former shit.

Vedrustus maksab pool autot? Yeah, sel juhul maksab auto kümneka. Taga standardsed kollased konid ja äravajunud madaldusvedrud...vahetatud tavaliste vastu aastal 2008.

Ees...üks persses sachs ja teine ilmselt originaalamort. Vahetatud vedrukausid, amordilaagrid. Minu poolt anno 2008.
Isegi aasta-poolteist seismist ei tohiks neid niivõrd hävitada.

QV? Okei, kui ma sitakihi alt homme mootorinumbri välja võlun, võibolla. Kerelapakal (ja passis tegelt ka) on 907 a3a, 1.4 65KW mootor. Peal ilmselt 1.7 90550 (siis ongi ju QV!) Ja karpade asemel on LE jetronic. Glõnks.

Sõnaga, nii koledat aretist pole ilmselt keegi kunagi näinud.

KERE on hea? Nojah, ma lasin just 90% põhjast uuesti teha.

Daarh, ma püüdsin siin pilte ka panna, aga see läks tuksi. Apdeidid selles plaanis hiljem kui jaksu on ja mootor maas.

Eniveis, ma armastan seda konna ja värvin ta valgeks. Kui ma ei taha teda just sisse pakkida ja naisele roosana pulma-aastapäevaks kinkida.

More shit to come.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron