Vahepeal siis natuke edasi jõudnud ...
Peale kahetunnist nikerdamist sai lõpuks viimased kaks mutrit paika ja võib tunnistada, et poolraam on koos - esmane mõõtmine viitab, et vist ei ole pesad ikkagi hullult viga saanud ...
Ülehomme siis paistab, kas saab nina maha või tuleb hakata uut poolraami otsima...
Vanadest asjadest läheb siis poolraami külge uuendatud stabikas ja mootoripadjad ja puhastatud roolilatt.
Üldse jääb esisilda tehase poolt alles 2 amorti, 2 kaussi, rattakeskmed ja uuendatud korrastatud pidurisadulad. Ning veovõllid sisemiste otstega.
Seibid, mutrid vahetasin kõik välja, poltidega nii hästi ei läinud - mis vähegi kannatas need jäid alles (tsingitud peenkeermega polte ei ole lihtne leida). Küll aga ühtegi alla 8mm vana polti ei plaani paigaldada
Tagasilda tuleb umbes sama loogika
Põhja alla vaadates selgus, et seal on poolraami kinnituste juures natuke liiga palju roostet- kerge nikerdamine ja mäkerdamine peaks aitama.
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#182Peale pikka käänamist, mudimist ja kangutamist sai lõpuks paika
Kinnitused õnneks olid terved ja õige koha peal
Nüüd siis veel pidurisadulad värvida ning torud paika vedada ning saab nina kokku
Oleks täna kaugemale jõudnud aga õigeid tööriistu polnud kaasas
Teisel teemal-
Vahepeal on kaubandusvõrgust 164 tagasilla tükid otsa saanud ...
Seega kõik ikka vahetusse ei saa minna
Ja kas kellelgi üleliigset mõõtekella ja mikromeetrit on paariks päevaks laenata ?
Kinnitused õnneks olid terved ja õige koha peal
Nüüd siis veel pidurisadulad värvida ning torud paika vedada ning saab nina kokku
Oleks täna kaugemale jõudnud aga õigeid tööriistu polnud kaasas
Teisel teemal-
Vahepeal on kaubandusvõrgust 164 tagasilla tükid otsa saanud ...
Seega kõik ikka vahetusse ei saa minna
Ja kas kellelgi üleliigset mõõtekella ja mikromeetrit on paariks päevaks laenata ?
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200612_175400.jpg (5.27 MiB) Vaadatud 3960 korda
-
- IMG_20200613_175119.jpg (4.9 MiB) Vaadatud 3960 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#183Esiosal hakkab tööde lõpp vaikselt paistma mitme tunni töö tulemusena siis hakkab vaikselt pidurimajandus ühele poole saama
Kui saaks kuskilt ka uued mootoripadjad - ajutiseks sai need enam-vähem mingisse seisu (töötavad küll) aga kuidagi niru tunne on need sellisena kokku laduda. Kastipoolsel padjal oli alumine pool läbi roostetanud ja pole aimu kah milline see padi tegelikult olema peaks - taastame siis tunde järgi ... Äkki läheb täppi )
Kui saaks kuskilt ka uued mootoripadjad - ajutiseks sai need enam-vähem mingisse seisu (töötavad küll) aga kuidagi niru tunne on need sellisena kokku laduda. Kastipoolsel padjal oli alumine pool läbi roostetanud ja pole aimu kah milline see padi tegelikult olema peaks - taastame siis tunde järgi ... Äkki läheb täppi )
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200620_120850.jpg (5.12 MiB) Vaadatud 3923 korda
-
- IMG_20200620_154355.jpg (6.49 MiB) Vaadatud 3923 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#184Sammuke edasi ja kaks sammu tagasi
Tegelikult ma teadsin küll, et 164 veovõlli rattapoolne ots on 27 hambaga ja et 145/146/155/916 kasutavad 25 hambaga varianti... Aga kuna kataloog ütles et see 164-le sobis, siis jah..
Pmst on mul nüüd siis kaks tutikat veovõllotsa autole, mida mul ega ka eriti kellelgi teisel ei ole
Edit - tegelikult vist sobivad need ka 1põlve 155-le
Edit2- kõik kataloogid väidavad 25 ja 25 (mis tegelikult peaks olema ei ole kuskil kirjas )
Sisetunne ütleb, et 25/27 (võll võiks olla sama, mis uutel, samas rumm on 3.0 mõõtu)
Aga vähemalt midagi sai natuke edasi nokitud
Tegelikult ma teadsin küll, et 164 veovõlli rattapoolne ots on 27 hambaga ja et 145/146/155/916 kasutavad 25 hambaga varianti... Aga kuna kataloog ütles et see 164-le sobis, siis jah..
Pmst on mul nüüd siis kaks tutikat veovõllotsa autole, mida mul ega ka eriti kellelgi teisel ei ole
Edit - tegelikult vist sobivad need ka 1põlve 155-le
Edit2- kõik kataloogid väidavad 25 ja 25 (mis tegelikult peaks olema ei ole kuskil kirjas )
Sisetunne ütleb, et 25/27 (võll võiks olla sama, mis uutel, samas rumm on 3.0 mõõtu)
Aga vähemalt midagi sai natuke edasi nokitud
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200627_200712.jpg (4.93 MiB) Vaadatud 3883 korda
-
- IMG_20200627_202957.jpg (5.05 MiB) Vaadatud 3883 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#185Natuke on sul kka blingi ka!
Mis tükid need seal viimasel pildil kroomitud on?
Mis tükid need seal viimasel pildil kroomitud on?
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#186pasunad
tegelikult ei ole isegi kroomitud, vaid see on plastkate
ja veovõlli otstega on lihtne-> TecDoc'i (Autodata) kodanikud on suutnud Alfa koodid kokku panna -> 164 TS kasutab 25hambaga võlli, seega on sisemine ots sama ja ka võll sama, kui twinspark 155/145/146/916; rattarummu pool aga on 27 hammast, kuna laager on suurem , kui eelmanitud massinatel.
Seega on tecdoc'is olukord, kus 164 rattalaagrid, rummud jms on 25 hamba jaoks, mis tähendab seda, et pmst on kõik tükid valed
pisike kaevetöö näitab, et õiget tükki saab ikka kah- lihtsalt see on Lancia Kappa loetelus
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#187Infoajastu on kusagil lappama läinud. On olemas füüsilised tükid ja hoomamatu kogus infot, aga õigete asjadeni jõuavad ikka ainult väga sihikindlad spetsialistid
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#188oojaa- sellks, et jõuda õige veovõlliotsani (või kütusefiltri, õlifiltri vms-ni) peab olema süvateadmine kõigist sel ajal Fiati poolt ehitatud autodest ("vanasti" oli muidugi asi veel parem- mäletan juttu tüübist, kes suutis 90-dat keskel suvalisele autole sobivad saaled leida...)
kuna tecdoc kasutab ristreferentse, siis piisab, kui mingi suvaline "chinagoodparts" paneb oma rattakeskme üles ja kinnitab selle sobivust kõigile 164/155/Kappa/Ypsilon ja abarth masinatele ja teiste tootajate osas on pilt segamini (ma kunagi leidsin esimese rattakeseme, mis pidavat kõigile sobima... lisainfona siis, et selle universaaltüki poldivalemid peaks olema sel juhul 4*98+5*98+5*108 ja see peaks olema kahes erinevas läbimõõdus )
kuna tecdoc kasutab ristreferentse, siis piisab, kui mingi suvaline "chinagoodparts" paneb oma rattakeskme üles ja kinnitab selle sobivust kõigile 164/155/Kappa/Ypsilon ja abarth masinatele ja teiste tootajate osas on pilt segamini (ma kunagi leidsin esimese rattakeseme, mis pidavat kõigile sobima... lisainfona siis, et selle universaaltüki poldivalemid peaks olema sel juhul 4*98+5*98+5*108 ja see peaks olema kahes erinevas läbimõõdus )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#189Vahepeal - 1 tellitud ots jõudis kohale ja on paigas, teine ots läks poolel teel kaotsi (või ununes lisada)
Igatahes - nüüd on mul hullult tagavaraotsi
Pidurid said kokku ja peale, nina veel maha ei saanud , kuna 1 rehv ei pea üldse õhku... Ja kuna sobiv veljekomplekt on liiga kaugel ja liiga kallis, et seda nägemata osta, siis tõenäoliselt jätkan ikkagi Fiati 15" velgedel...
Leidsin pagassipõjast mõned väga koledad roostekohad kah ... Oh well
Igatahes - nüüd on mul hullult tagavaraotsi
Pidurid said kokku ja peale, nina veel maha ei saanud , kuna 1 rehv ei pea üldse õhku... Ja kuna sobiv veljekomplekt on liiga kaugel ja liiga kallis, et seda nägemata osta, siis tõenäoliselt jätkan ikkagi Fiati 15" velgedel...
Leidsin pagassipõjast mõned väga koledad roostekohad kah ... Oh well
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#190Üllataval kombel siis juba aasta möödas ...
Hetkeseis - esisillas on kõik vahetatav vahetatud
Täna sai ka piduriring kokku ning rattad alla ...
Tagasillaga on natuke kehvem lugu - eks paistab, kuidas auto piisavalt kõrgele fikseerida saaks, et sinna alla toimetama saaks
Genekas, starter ja roolivõimupump on korras - vajalikud asjad vahetatud ja ootavad puhastamist.
Ac pumbaga on kehvasti - täiesti kinni... Uut pumpa kuskilt ei saa - kangutan originaali lahti, eks paistab kas saab liikuma või mitte ja kas mõne teise pumba repair kit võiks sinna sobida
Torudega sama lugu - nii roolivõimu, kui AC torustik tahaks täies pikkuses uuendamist...
Ääremärkus - vaatasin täna rehve ... Suverehvid on 11 aastat tagasi toodetud (ja üsna slikid), talverehvid 10 (ja täiesti korraliku mustriga ning isegi naelu oli parajalt)
Viimased 5 aastat poleks nagu väga sõitnudki sellega
Mootorini pole ikka veel jõudnud
Sisudetailid tahavad tõsist puhastamist
Kere tahab samuti värvi (täies ulatuses tegelikult aga ... eks paistab - leidsin täna 159 ukse pealt uue mõlgi - kuidagi ärritav on mõelda, et see juhtuks just värvitud uksega.)
Hetkeseis - esisillas on kõik vahetatav vahetatud
Täna sai ka piduriring kokku ning rattad alla ...
Tagasillaga on natuke kehvem lugu - eks paistab, kuidas auto piisavalt kõrgele fikseerida saaks, et sinna alla toimetama saaks
Genekas, starter ja roolivõimupump on korras - vajalikud asjad vahetatud ja ootavad puhastamist.
Ac pumbaga on kehvasti - täiesti kinni... Uut pumpa kuskilt ei saa - kangutan originaali lahti, eks paistab kas saab liikuma või mitte ja kas mõne teise pumba repair kit võiks sinna sobida
Torudega sama lugu - nii roolivõimu, kui AC torustik tahaks täies pikkuses uuendamist...
Ääremärkus - vaatasin täna rehve ... Suverehvid on 11 aastat tagasi toodetud (ja üsna slikid), talverehvid 10 (ja täiesti korraliku mustriga ning isegi naelu oli parajalt)
Viimased 5 aastat poleks nagu väga sõitnudki sellega
Mootorini pole ikka veel jõudnud
Sisudetailid tahavad tõsist puhastamist
Kere tahab samuti värvi (täies ulatuses tegelikult aga ... eks paistab - leidsin täna 159 ukse pealt uue mõlgi - kuidagi ärritav on mõelda, et see juhtuks just värvitud uksega.)
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200715_185500.jpg (4.67 MiB) Vaadatud 3755 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#191Vahepeal jälle natuke aega möödunud
164 ac pumpa kakkudes selgus, et seal oli üks kolbidest eraldanud osa kinnitustest ning pmst kuulub kogu pump utiili.
Küll aga on lootust, et ehk õnnestub GTV pumba keskosa kuidagi 164 pumba otstega kokku sobitada
Peale pikka kangutamist sai ka mootor lahti ja tuleb tunnistada , et kõige hullem ei ole - klapid on sirged, silindriseinad paistavad puhtad ja vist õnnestub pääseda vaid saalede ja rõngastega (+ tihendid muidugi)
Klapipesad tahavad kohendamist (tahma on omajagu) aga ei hullu miskit.
Silindrid ise on muidugi üsna mustad, tihend oli suht õnnetus seisus ning paari koha pealt juba ka läbi andnud ...
Alumise osani täna ei jõudnud aga eks varsti...
Differ tuleb samuti laiali tõmmata, kuna kiiruseanduri plasthammakas vist ei haagi...
164 ac pumpa kakkudes selgus, et seal oli üks kolbidest eraldanud osa kinnitustest ning pmst kuulub kogu pump utiili.
Küll aga on lootust, et ehk õnnestub GTV pumba keskosa kuidagi 164 pumba otstega kokku sobitada
Peale pikka kangutamist sai ka mootor lahti ja tuleb tunnistada , et kõige hullem ei ole - klapid on sirged, silindriseinad paistavad puhtad ja vist õnnestub pääseda vaid saalede ja rõngastega (+ tihendid muidugi)
Klapipesad tahavad kohendamist (tahma on omajagu) aga ei hullu miskit.
Silindrid ise on muidugi üsna mustad, tihend oli suht õnnetus seisus ning paari koha pealt juba ka läbi andnud ...
Alumise osani täna ei jõudnud aga eks varsti...
Differ tuleb samuti laiali tõmmata, kuna kiiruseanduri plasthammakas vist ei haagi...
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200717_174726.jpg (5.66 MiB) Vaadatud 3735 korda
-
- IMG_20200718_192321.jpg (4.99 MiB) Vaadatud 3735 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#192Vahepeal siis sai eemaldatud kiiruseandur ja plastlullu, mis kiiruseandurit ringi veab.
Selgus, et täiesti toimib- vahetestimiel muidugi kukkus see tükike difrisse aga õnneks sai selle ilma suurema lammutamisega sealt haaratsiga kätte :F
Tegin vahepeal kokkuvõtte, et kuigi mingi 100+h on kulunud, siis lõppu ikka ei paista.
Praegu meenus, et peaks uuesti küsima üle, kas trk tahab pead teha või mitte (kui mitte, siis läheb windorfi)
Ootel siis jätkuvalt alumise osa lahti võtmine ja kõigi vajalike tükkide vahetus (saalede saadavusega on kehvasti , rõngad aga õnneks on olemas)
Peale pisikest kaalumist sai otsus , et kui juba, siis juba - mootoriruumis lähevad kõik asjad vahetusse , mida vähegi kuskilt saada on (andurid, pistikud, kaablid, klambrid, poldid, tihendid ja ka voolikud)
Seega tuleb veel natuke ootamist enne , kui jätkata saab.
Tagasillani ei ole siiani veel jõudnud - jupid on olemas aga head ilma oleks vaja
Sisu osas sama - garaažis on ruumi jube vähe selleks, et seal hakata veel armatuuri lahti lappama
Selgus, et täiesti toimib- vahetestimiel muidugi kukkus see tükike difrisse aga õnneks sai selle ilma suurema lammutamisega sealt haaratsiga kätte :F
Tegin vahepeal kokkuvõtte, et kuigi mingi 100+h on kulunud, siis lõppu ikka ei paista.
Praegu meenus, et peaks uuesti küsima üle, kas trk tahab pead teha või mitte (kui mitte, siis läheb windorfi)
Ootel siis jätkuvalt alumise osa lahti võtmine ja kõigi vajalike tükkide vahetus (saalede saadavusega on kehvasti , rõngad aga õnneks on olemas)
Peale pisikest kaalumist sai otsus , et kui juba, siis juba - mootoriruumis lähevad kõik asjad vahetusse , mida vähegi kuskilt saada on (andurid, pistikud, kaablid, klambrid, poldid, tihendid ja ka voolikud)
Seega tuleb veel natuke ootamist enne , kui jätkata saab.
Tagasillani ei ole siiani veel jõudnud - jupid on olemas aga head ilma oleks vaja
Sisu osas sama - garaažis on ruumi jube vähe selleks, et seal hakata veel armatuuri lahti lappama
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200719_142713.jpg (4.62 MiB) Vaadatud 3696 korda
-
- IMG_20200720_163703.jpg (5.14 MiB) Vaadatud 3696 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#193corseartcarparts.de on ka üks koht, kus üsna juhuslikke vidinaid võib leida. Peavalu põhjustavaid tükke pole muidugi seal ka märganud
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#1941 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna... 1000 sõna aga jälle ütlevad ilusti ära selle mis pildile ei mahu
Samas- tuhandet sõna ei viitsi tänapäevases maailmas keegi lugeda ... Seega lühemalt
Eile siis lõpuks sai alumine osa lahti ja tagumine pool autot maast lahti.
Mis aga lahti ei saanud on rihmaratas (tekkis kanguta mis kangutad aga ei miskit - sisetunne ütleb et see ratas on tehases külge keeratud ja mitte kordagi maha võetud. Tõenäoliselt on vaja paremat rakust, mille küljes seda hoida ja pneumovõtit.
Kuna 3 ja 4 silindri kaelal on paar kriipsu, siis läheb niikuinii kuhugi tegemisse - arvatavasti trk'sse koos peaga
Tagasillas paistab ennekõike meeletu kogus roostes metalli, kuid kangutamine ja toksiine avaldas, et iseenesest asi ei ole üldse nii kriitiline
Eile sai muidugi päev õhtale enne, kui sild põrandale jõudis - pean mingisuguse kavala viisi välja mõtlema selles, et paagi vitsad välja vahetada ilma et paak maha kukuks... Eile aga heureka momenti ei tekkinud.
Ja mõni tuhat sõna manustes
Samas- tuhandet sõna ei viitsi tänapäevases maailmas keegi lugeda ... Seega lühemalt
Eile siis lõpuks sai alumine osa lahti ja tagumine pool autot maast lahti.
Mis aga lahti ei saanud on rihmaratas (tekkis kanguta mis kangutad aga ei miskit - sisetunne ütleb et see ratas on tehases külge keeratud ja mitte kordagi maha võetud. Tõenäoliselt on vaja paremat rakust, mille küljes seda hoida ja pneumovõtit.
Kuna 3 ja 4 silindri kaelal on paar kriipsu, siis läheb niikuinii kuhugi tegemisse - arvatavasti trk'sse koos peaga
Tagasillas paistab ennekõike meeletu kogus roostes metalli, kuid kangutamine ja toksiine avaldas, et iseenesest asi ei ole üldse nii kriitiline
Eile sai muidugi päev õhtale enne, kui sild põrandale jõudis - pean mingisuguse kavala viisi välja mõtlema selles, et paagi vitsad välja vahetada ilma et paak maha kukuks... Eile aga heureka momenti ei tekkinud.
Ja mõni tuhat sõna manustes
Tegelikult ma olen normaalne....
- Manused
-
- IMG_20200808_175405.jpg (4.47 MiB) Vaadatud 3659 korda
-
- IMG_20200808_175425.jpg (4.91 MiB) Vaadatud 3659 korda
-
- IMG_20200808_194856.jpg (5.08 MiB) Vaadatud 3659 korda
Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts
#195Kui garaazhi tungraud on olemas, siis sellega saaksid bensupaagi ära toestada ning vitsad lahti keerata, ilma et bensupaak maha tuleks.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.