Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#181
Vahepeal siis natuke edasi jõudnud ...
Peale kahetunnist nikerdamist sai lõpuks viimased kaks mutrit paika ja võib tunnistada, et poolraam on koos - esmane mõõtmine viitab, et vist ei ole pesad ikkagi hullult viga saanud ...
Ülehomme siis paistab, kas saab nina maha või tuleb hakata uut poolraami otsima...


Vanadest asjadest läheb siis poolraami külge uuendatud stabikas ja mootoripadjad ja puhastatud roolilatt.

Üldse jääb esisilda tehase poolt alles 2 amorti, 2 kaussi, rattakeskmed ja uuendatud korrastatud pidurisadulad. Ning veovõllid sisemiste otstega.

Seibid, mutrid vahetasin kõik välja, poltidega nii hästi ei läinud - mis vähegi kannatas need jäid alles (tsingitud peenkeermega polte ei ole lihtne leida). Küll aga ühtegi alla 8mm vana polti ei plaani paigaldada :)

Tagasilda tuleb umbes sama loogika :)

Põhja alla vaadates selgus, et seal on poolraami kinnituste juures natuke liiga palju roostet- kerge nikerdamine ja mäkerdamine peaks aitama.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#182
Peale pikka käänamist, mudimist ja kangutamist sai lõpuks paika

Kinnitused õnneks olid terved ja õige koha peal :)

Nüüd siis veel pidurisadulad värvida ning torud paika vedada ning saab nina kokku :)

Oleks täna kaugemale jõudnud aga õigeid tööriistu polnud kaasas

Teisel teemal-

Vahepeal on kaubandusvõrgust 164 tagasilla tükid otsa saanud ...

Seega kõik ikka vahetusse ei saa minna

Ja kas kellelgi üleliigset mõõtekella ja mikromeetrit on paariks päevaks laenata ?
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200612_175400.jpg
IMG_20200612_175400.jpg (5.27 MiB) Vaadatud 3951 korda
IMG_20200613_175119.jpg
IMG_20200613_175119.jpg (4.9 MiB) Vaadatud 3951 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#183
Esiosal hakkab tööde lõpp vaikselt paistma mitme tunni töö tulemusena siis hakkab vaikselt pidurimajandus ühele poole saama :)

Kui saaks kuskilt ka uued mootoripadjad - ajutiseks sai need enam-vähem mingisse seisu (töötavad küll) aga kuidagi niru tunne on need sellisena kokku laduda. Kastipoolsel padjal oli alumine pool läbi roostetanud ja pole aimu kah milline see padi tegelikult olema peaks - taastame siis tunde järgi ... Äkki läheb täppi :D )
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200620_120850.jpg
IMG_20200620_120850.jpg (5.12 MiB) Vaadatud 3914 korda
IMG_20200620_154355.jpg
IMG_20200620_154355.jpg (6.49 MiB) Vaadatud 3914 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#184
Sammuke edasi ja kaks sammu tagasi :D

Tegelikult ma teadsin küll, et 164 veovõlli rattapoolne ots on 27 hambaga ja et 145/146/155/916 kasutavad 25 hambaga varianti... Aga kuna kataloog ütles et see 164-le sobis, siis jah..
Pmst on mul nüüd siis kaks tutikat veovõllotsa autole, mida mul ega ka eriti kellelgi teisel ei ole :D

Edit - tegelikult vist sobivad need ka 1põlve 155-le
Edit2- kõik kataloogid väidavad 25 ja 25 (mis tegelikult peaks olema ei ole kuskil kirjas :) )

Sisetunne ütleb, et 25/27 (võll võiks olla sama, mis uutel, samas rumm on 3.0 mõõtu)

Aga vähemalt midagi sai natuke edasi nokitud
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200627_200712.jpg
IMG_20200627_200712.jpg (4.93 MiB) Vaadatud 3874 korda
IMG_20200627_202957.jpg
IMG_20200627_202957.jpg (5.05 MiB) Vaadatud 3874 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#186
spark kirjutas:
29 Juun 2020, 12:15
Natuke on sul kka blingi ka!
Mis tükid need seal viimasel pildil kroomitud on?
pasunad :D

tegelikult ei ole isegi kroomitud, vaid see on plastkate

ja veovõlli otstega on lihtne-> TecDoc'i (Autodata) kodanikud on suutnud Alfa koodid kokku panna -> 164 TS kasutab 25hambaga võlli, seega on sisemine ots sama ja ka võll sama, kui twinspark 155/145/146/916; rattarummu pool aga on 27 hammast, kuna laager on suurem , kui eelmanitud massinatel.

Seega on tecdoc'is olukord, kus 164 rattalaagrid, rummud jms on 25 hamba jaoks, mis tähendab seda, et pmst on kõik tükid valed :D

pisike kaevetöö näitab, et õiget tükki saab ikka kah- lihtsalt see on Lancia Kappa loetelus :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#188
oojaa- sellks, et jõuda õige veovõlliotsani (või kütusefiltri, õlifiltri vms-ni) peab olema süvateadmine kõigist sel ajal Fiati poolt ehitatud autodest ("vanasti" oli muidugi asi veel parem- mäletan juttu tüübist, kes suutis 90-dat keskel suvalisele autole sobivad saaled leida...)

kuna tecdoc kasutab ristreferentse, siis piisab, kui mingi suvaline "chinagoodparts" paneb oma rattakeskme üles ja kinnitab selle sobivust kõigile 164/155/Kappa/Ypsilon ja abarth masinatele ja teiste tootajate osas on pilt segamini (ma kunagi leidsin esimese rattakeseme, mis pidavat kõigile sobima... lisainfona siis, et selle universaaltüki poldivalemid peaks olema sel juhul 4*98+5*98+5*108 ja see peaks olema kahes erinevas läbimõõdus :D )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#189
Vahepeal - 1 tellitud ots jõudis kohale ja on paigas, teine ots läks poolel teel kaotsi (või ununes lisada)

Igatahes - nüüd on mul hullult tagavaraotsi :D

Pidurid said kokku ja peale, nina veel maha ei saanud , kuna 1 rehv ei pea üldse õhku... Ja kuna sobiv veljekomplekt on liiga kaugel ja liiga kallis, et seda nägemata osta, siis tõenäoliselt jätkan ikkagi Fiati 15" velgedel...

Leidsin pagassipõjast mõned väga koledad roostekohad kah ... Oh well
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#190
Üllataval kombel siis juba aasta möödas ...

Hetkeseis - esisillas on kõik vahetatav vahetatud :)
Täna sai ka piduriring kokku ning rattad alla ...

Tagasillaga on natuke kehvem lugu - eks paistab, kuidas auto piisavalt kõrgele fikseerida saaks, et sinna alla toimetama saaks

Genekas, starter ja roolivõimupump on korras - vajalikud asjad vahetatud ja ootavad puhastamist.

Ac pumbaga on kehvasti - täiesti kinni... Uut pumpa kuskilt ei saa - kangutan originaali lahti, eks paistab kas saab liikuma või mitte ja kas mõne teise pumba repair kit võiks sinna sobida :)

Torudega sama lugu - nii roolivõimu, kui AC torustik tahaks täies pikkuses uuendamist...

Ääremärkus - vaatasin täna rehve ... Suverehvid on 11 aastat tagasi toodetud (ja üsna slikid), talverehvid 10 (ja täiesti korraliku mustriga ning isegi naelu oli parajalt)
Viimased 5 aastat poleks nagu väga sõitnudki sellega :D

Mootorini pole ikka veel jõudnud :(
Sisudetailid tahavad tõsist puhastamist
Kere tahab samuti värvi (täies ulatuses tegelikult aga ... eks paistab - leidsin täna 159 ukse pealt uue mõlgi - kuidagi ärritav on mõelda, et see juhtuks just värvitud uksega.)
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200715_185500.jpg
IMG_20200715_185500.jpg (4.67 MiB) Vaadatud 3746 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#191
Vahepeal jälle natuke aega möödunud
164 ac pumpa kakkudes selgus, et seal oli üks kolbidest eraldanud osa kinnitustest ning pmst kuulub kogu pump utiili.

Küll aga on lootust, et ehk õnnestub GTV pumba keskosa kuidagi 164 pumba otstega kokku sobitada :D

Peale pikka kangutamist sai ka mootor lahti ja tuleb tunnistada , et kõige hullem ei ole - klapid on sirged, silindriseinad paistavad puhtad ja vist õnnestub pääseda vaid saalede ja rõngastega (+ tihendid muidugi)

Klapipesad tahavad kohendamist (tahma on omajagu) aga ei hullu miskit.

Silindrid ise on muidugi üsna mustad, tihend oli suht õnnetus seisus ning paari koha pealt juba ka läbi andnud ...

Alumise osani täna ei jõudnud aga eks varsti...

Differ tuleb samuti laiali tõmmata, kuna kiiruseanduri plasthammakas vist ei haagi...
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200717_174726.jpg
IMG_20200717_174726.jpg (5.66 MiB) Vaadatud 3726 korda
IMG_20200718_192321.jpg
IMG_20200718_192321.jpg (4.99 MiB) Vaadatud 3726 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#192
Vahepeal siis sai eemaldatud kiiruseandur ja plastlullu, mis kiiruseandurit ringi veab.

Selgus, et täiesti toimib- vahetestimiel muidugi kukkus see tükike difrisse aga õnneks sai selle ilma suurema lammutamisega sealt haaratsiga kätte :F

Tegin vahepeal kokkuvõtte, et kuigi mingi 100+h on kulunud, siis lõppu ikka ei paista.

Praegu meenus, et peaks uuesti küsima üle, kas trk tahab pead teha või mitte (kui mitte, siis läheb windorfi) :)

Ootel siis jätkuvalt alumise osa lahti võtmine ja kõigi vajalike tükkide vahetus (saalede saadavusega on kehvasti , rõngad aga õnneks on olemas)

Peale pisikest kaalumist sai otsus , et kui juba, siis juba - mootoriruumis lähevad kõik asjad vahetusse , mida vähegi kuskilt saada on (andurid, pistikud, kaablid, klambrid, poldid, tihendid ja ka voolikud)

Seega tuleb veel natuke ootamist enne , kui jätkata saab.

Tagasillani ei ole siiani veel jõudnud - jupid on olemas aga head ilma oleks vaja :D

Sisu osas sama - garaažis on ruumi jube vähe selleks, et seal hakata veel armatuuri lahti lappama
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200719_142713.jpg
IMG_20200719_142713.jpg (4.62 MiB) Vaadatud 3687 korda
IMG_20200720_163703.jpg
IMG_20200720_163703.jpg (5.14 MiB) Vaadatud 3687 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#193
ts kirjutas:
29 Juul 2020, 11:08
Vahepeal siis sai eemaldatud kiiruseandur ja plastlullu, mis kiiruseandurit ringi veab.
...
Sisu osas sama - garaažis on ruumi jube vähe selleks, et seal hakata veel armatuuri lahti lappama
corseartcarparts.de on ka üks koht, kus üsna juhuslikke vidinaid võib leida. Peavalu põhjustavaid tükke pole muidugi seal ka märganud

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#194
1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna... 1000 sõna aga jälle ütlevad ilusti ära selle mis pildile ei mahu

Samas- tuhandet sõna ei viitsi tänapäevases maailmas keegi lugeda ... Seega lühemalt

Eile siis lõpuks sai alumine osa lahti ja tagumine pool autot maast lahti.
Mis aga lahti ei saanud on rihmaratas (tekkis kanguta mis kangutad aga ei miskit - sisetunne ütleb et see ratas on tehases külge keeratud ja mitte kordagi maha võetud. Tõenäoliselt on vaja paremat rakust, mille küljes seda hoida ja pneumovõtit.

Kuna 3 ja 4 silindri kaelal on paar kriipsu, siis läheb niikuinii kuhugi tegemisse - arvatavasti trk'sse koos peaga

Tagasillas paistab ennekõike meeletu kogus roostes metalli, kuid kangutamine ja toksiine avaldas, et iseenesest asi ei ole üldse nii kriitiline :D

Eile sai muidugi päev õhtale enne, kui sild põrandale jõudis - pean mingisuguse kavala viisi välja mõtlema selles, et paagi vitsad välja vahetada ilma et paak maha kukuks... Eile aga heureka momenti ei tekkinud.

Ja mõni tuhat sõna manustes
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200808_175405.jpg
IMG_20200808_175405.jpg (4.47 MiB) Vaadatud 3650 korda
IMG_20200808_175425.jpg
IMG_20200808_175425.jpg (4.91 MiB) Vaadatud 3650 korda
IMG_20200808_194856.jpg
IMG_20200808_194856.jpg (5.08 MiB) Vaadatud 3650 korda
cron