Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#16
Booom
Pilt
Velg on all... Rehv läks 225/40r18 terve ring. Kindlasti peab madalduse leidma/tellima. Kellelgi ideid, teadmisi kus kohast mõistliku hinnaga vedrud saab siis võib julgelt teada anda. Ette -40mm ja taha -60mm.
Lisaks Reedel sillastendi. Koos velgede alla keeramisega tekkis nõme ,,tee otsimine,, ehk kohati ujub. :/ Tagumine parem ülemine ööts saab ka siis vahetatud ning ehk peale sillastendi saab korda selle ujumise.

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#19
amordikäik ei ole 40mm madaldusvedrude puhul eriti oluline (eeldusel, et vahetad amordid ära või siis valmistud vahetama vähemalt).
Tegelikult on suurimaks probleemiks see, et vana amort hakkab käima edasi selles vahemikus, kus tavaliselt käinud ei ole ning mingi aja peale võib amorditihendid sealt läbi peksta. Reguleeritavad oleks muidugi kõige paremad, kuid Sul on praegu vaja ju vaid visuaali
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#20
Ideaal tuleks jah coilid AGA 166le mõistliku hinnaga coile vist ei leia. See ehk pikemas tulevikus. KW pakub mingit lahendust 1k euri kanti. Ja BC-l oli pakkumine 1.2k euri kanti.
Odava otsa omasid (JOM/TA-tech ei toodeta vist ja ausalt õelda ei soovi neid kuna e36-l(seisab hoovis ja ootab kuni huvi tekib jälle) on JOMid all ja ega nendest peale visuaali eriti tolku pole.

Mis madaldusse+amorti puutub siis jah tuleks koos amordiga vahetada kui amort on juba pikalt all olnud, sest muidu juhtub nii nagu TS kirjutas. Mul endal esiamordid hiljuti vahetatud(Bilstein B6 mudel) siis vaatab mis nende tagumistega juhtub. Esmalt aga tuleb madaldus ära tellida :D :D

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#21
Pikalt on vaikus olnud. Ega eriti midagi toimunud pole. Pigem tavaline kalla ja talla reziim peale üleeilse vahejuhtumi aga sellest postituse lõpus.
Ujumis probleem sai lahendatud läbi tagasilla käändmiku alumise puksi(see väike metallpuks) vahetuse. (tänud kasutajale Faif kes vihje andis oma teemas millest mure tulla võib) Nüüd hea rahulik. Lisaks sai paarpäeva tagasi tagumine veidi räbal summutipütt asendatud ajutiselt otsetoruga kuni uus pütt kohale jõuab.

Eile jäi Kuressaare vahel silma ka üks must 166. Tundus mingi mitte kohalik olevat. Viskasin käppa aga vastu ei tulnud midagi :D AGA peab omal laskma ka ikka kas musta kile või värvi selga tõmmata.

Aga sellest üleeilsest vahejuhtumist. Oli vihmane ning ristmikult veidi nobedamalt ära minnes tiris ratta ringi. Ning siiis kui järsku haakus otsustas mootor, et nüüd on kõik ja suri ära... SIdur alla ja veeresin lähedal olevasse poe parklasse. Veeremise ajal peas juba sada mõtet stiilis: opppaaaa nüüd läks hammasrihm ja kõik p*tsis... :crazy: Jäin seisma, vaatasin kapoti alla nokkisn kaane ääre lahti ja kõik timm... Istusin autosse, andsin võtit... Käiab käiab käiab ja ei luba ka mitte. :? :? :? Mõistus hetkeks otsas. Panin uksed lukku ja et käin poes ja siis vaatan edasi. Tagasi tulles autol ohukad vilkusid... tegin uksed lahti istusin autosse, panin ohukad kinni, keerasin võtit ja pill käis nagu poleks midagi viga olnud... :wtf: :wtf:

Seniks aga üks pilt...
Pilt

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#22
Nii... Ükspäev töstuki peal käies selgus, et vaja on uut kastipoolset mootoripatja(esimest mis kinnitub poolraamile ja kasti ette otsa)... Naljakas kuna sai siin eelmise aasta suvel vahetatud samat jubinat(läks küll kasutatud tükk aga vaadates tundus täitsa timm seisus)
Vaatasin veits ringi ka ja ükski online varuosapood vähemalt antud tükki ei paku.(Aeromotors mingi hetk on pakkunud aga hetkel pole neil ka) Kas siis ongi ainuke variant et Pilotisse ja ehk nemad leiavad uue tüki?



Käisin ükspäev ja tegin vähe pilte ka...
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#24
Velg on hea! 8-) aga hädasti vajaks flantse.
Madalduse puhul piirdu ikka esialgu 40-45mm vedrudega, ära üldse taha ka rohkem. See on juba 166e jaoks piisav. :D äärmisel juhul investeeri coilidesse ja muuda ka püstaku nurka vaheplaadiga. ;)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#25
Vahepeal on peaaegu aasta jagu vett merre voolanud. Selle aja jooksul on alfa kogunud juurde ehk 5000km, üv lõppes ning kuna igapäeva auto oli olemas mõtlesin et võtan alfaga vähe rahulikumalt . Lühidalt öeldes on auto lihtsalt seisnud ja olen vaikselt nokitsenud kui aega rohkem olnud on.
Tehtud:
*Vahepeal olnud parktulede vilkumise mure sai lahenduse. Nimelt oli auto voolusüsteem korralikus massi vaeguses. (Mootori ja kere vaheline massijuhe oli rüü alt ennast kuidagi nii ära söönud/nätsutanud et ei andud enam korralikult massi läbi) sai uus massikaabel+kontaktpindade puhastus.
*Külge läks uus(kasutatud) tagaklaas.
*Kunagi ehitatud bi-xenon esitulede sisu sai veidi ümber tehtud. Tulemus sai tunduvalt parem ja rohkem ,,tehase,, moodi kui ennem.
*Koguesisild sai uued vilauued öötsad,rooli otsad,roolivardad, kummikotid. (Vaja veel ühte abs andurit mille ära suutsin lõhkuda)
*Taga vahetasin ülemised öötsad+sillaga laulsid
*Uued käsipiduritrossid

Vaja veel teha:
Taha uus sumbutipütt
Tagumised amordid võiks vahetada(läbi ei ole aga üks veidi õline
Luugipealsed tagatuled tuleks uued korralikud leida.
Üks pilt suvest kui sai autot korraks liigutatud ja pesulas käidud.
Pilt

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#26
Endale märkeks:
Ette vasakule sai uus Boschi abs andur.
Sirvisin üksõhtu ladu24s ringi ja järsku jäi silma, et esimene Boschi abs andur 6.75€ (ilmselge näpukas kellelgi sest igalpool mujal on antud andur 100+ euri) kasutasin juhust ja tellisin ära. Kohale jõudis tõesti Boschi tükk ja külge pannes ka täiesti töökorras 😁😁😁

Lisaks käisin ülevaatuspunktis uurimas, et mis veel vaja teha ennem kevade tulekut, et puhtalt ülevaatus läbida ja alfat nautida.
Vead:
*Esimene vasak udutuli näitab liiga ülesse
*Tagasilla stabikavarda otsas olevad kondid tahavad vahetust
*Tagumine vasak piduritoru rattakoopa juurest roostene

Tundub, et hakkab ring peale saama kõikide asjadega mis vahetust vaja on olnud 😁
Järgmine etapp saab olema mõnede iluvigade eemaldamine. (Paar pisikest ,,parkla ukse köksu kere peal)

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#29
Kahe kuuga umbes 4000km vuratud ja nädala alguses järsku salongis laagri undamine...
Vasak esimene laager otsustas lampi koostöö lõpetada.
Juu sattus lihtsalt kehv laager.
Täna lammutasin käendmiku laiali ja panin uue laagri külge. Ehk püsib see kauem.

Kui kellelgi on juhiistme uksepoolset plastikut pakkuda siis andke teada. Suutsin kannaga autost välja tulles puruks tõmmata selle osa kus seljatoe regul.nupp küljes on. :oops:

Re: Alfa Romeo 166 2.4tdjm Tolmulest

#30
Mõned nädalad tagasi tekkis järsku keset sõitmist mootori töösse imelik vibratsioon ja käikude lülitamine muutus veidi. Sai auto Saarde toodud ning hoovi seisma jäätud mõneks ajaks.
Foorumis arutelu käigus jäid variandid, et kas hooratas või kast kutu.
Kuna kast tuli nagunii maha võtta siis varusin vahepeal juba uue hooratta (valeo)ja siduri komplekti(luk) ja täna hommikul alustasin garaazis lammutamist. Jämedalt kolm h jebimist ja nikerdamist ning kast oligi alt ära. (Juhipoolne püstak kogu täiega küljest ja siis tuli koopa poolt välja)
Sidur maha(nägi väga värske välja) ja juba paistis täiesti tsentrist väljas hooratas. (keskel olev laager oli täitsa kutu).
Naljakas muidugi, et ei mingit hoiatust ei olnud polnud ennem kui laiali jooksis.
Uus hooratas ja siduri komplekt külge ja köik kokku tagasi. Ning kõik toimib jälle.

Lisaks avastasin, et õhutoru filtrist turbosse on veidi katki. Tegin ajutise isoleeri paranduse kuni kusagilt uue leian.