Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#92
nüüd siis selgus, et geneka ergutust ei ole... et nagu üldse ei ole...

seega on lahendatud mittepõleva laadiumistule müsteerium (mille ma panin esmalt vigase dioodsilla arvele)

mis ei ole kadunud on küsimus selle kohta, et mis nüüd edasi ja veel olulisemalt- mis kuradi moodi enne genekas laadida sai :I
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#93
eile õhtul võeti ergutus uuesti lahti ja kannäe imet- auto sai korda (kuidagi ... nagu ikka)

Täna hommikul sain auto kätte, akutuli tühikäigul hõõgus, laadimine 14,1V, kaugtulede lülitamisel lükkas korraks airbagi tulukesele pinge järgi....

esimene 100 km läbitud, kõik tulukesed töötavad korralikult, laadimine on 14,2V ja tundub hea olevat...

Välja arvatud see, et pikaajalise kogemuse baasilt võib kindlalt väita, et auto elektroonika ei ole iseparanevate võimetega
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#94
+400km ja ikka tundub kõik hea (kusjuures tuled on oluliselt paremini näitavad - arvatavasti oli laadimine 13-13,5V juba palju pikemat aega ...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#95
1 aasta aniversary update-> 36 tuh :D

esmaspäeval mõõtsin- akupinge oli sõidust tulles 12,4; seega on uus aku nurgas- autole jõuab homme; ehk saab laadimise jama kah lahendatud (praegu pikast sõidust tulla, siis on laadimine ilusti 14,2 aga akutuli hõõgub kergelt)

eile sõitsin rahulikult mööda maanteed, kuulasin vaikselt muusikat ja järsku hakkas midagi kõrva kriipima... makk kinni ja mis ma kuulen-> undab saadanas (kuuldub nagu rattalaager või vigane õõts). Ma ei ole ühegi autoga kordagi sattunud kuulma seda hetke, kui laager kuivaks jääb...

eniveis-> kokkuvõte remondipäevikust siis kah:
üks tagumine laager
käigukangi põhi
üks ring kojamehi
tagasilla puksid ja pikivardad
genekas
aku
kliima hooldus
tagumine amort
kolm parktule pirni
kaks lähitule pirni
3x õli + salongifilter+õhufilter+kütusefilter
2x sillastendi
diisliuputus umbes aasta tagasi vigase voolikuga

kellal on ees 322 tuh- eilse teistina-> kütusekulu tehase normi järgi (maantee 4,8; keskmine 5,5); kiirendus tehase andmete järgi (10,8sek) ... Üldiselt tundub, et 8V diisel vastab legendile (suht pommikindel)

vaatame, mida uus aasta toob :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#96
köh köh köh...

paganamase kõrgsurvepump saadan pole suutnud aastaga ära paraneda :mrgreen:

hommikul oli peale pikka ketramist ilus vahune loik auto all :problem: tuleb nagu uduselt meelde jah, et algusest peale temperatuuridel alla 6 külmakraadi kipuvad pumbatihendid lekkima .... ja et uued tihendid on samuti olemas ja ootavad...

proovin seekord paremini meelde jätta
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#97
niisis- update...

oli laager ja veovõlli ots... juhi poolt (ju siis kuskil ikkagi mingi paugu sai)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#98
Right - eelmisel suvel vahetatud kojameeste mootor jäi mainimata...

Eile õhtul maanteel sättisid kojamehed ennast vastupidisesse asendisse (välja lülitatuna 90 kraadise nurga all, sisse lülitades ilusti klaasi allaserva ja siis tagasi)

Õhtul nikerdasin need mingitpidi 20 kraadise nurga alla. Eks paistab, mis homme saab...

Enivei- täna koju sõites mõtlesin, et peaks hakkama filtrite vahetusele mõtlema :) 38 tuh keris ette ...

Peaks omale ikkagi mingi talveauto muretsema... Vahel leian ennast mõttelt, et olen selle jama jaoks liiga vana :/
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#99
Talveauto mõte ka endal peas, tihti. Aga just seepärast, et mitte selle soolase plägaga autole liiga teha. Rahulikum sõita talvel suva diiselPassatiga.
Aga jällegi, miks peaks talvel millegi näotuga sõitma.
Midagi erilisemat ja nelivedust, siis jälle lõpuks kakub nägu hapuks, et meeldivat autot talvel soolaga piinata :D

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#100
niisiis... -20 ja käivitamine läheb juba natuke raskeks (pump ei suuda enam hästi vajalikku survet üles saada vist); soojendamine on juba väga raske (maanteel 1800rpm juures stabiilselt 80-85; foori all seisma jäädes hoobilt 70)

eelmisel aastal jäi rekordiks -21; praegu lubatakse järgmiseks nädalaks hullemat ilma :)


vahepeal vahetasin välja õhufiltri (kõigist hooldustöödest, mida ma kunagi olen pidanud Alfade juures tegema on 156 õhufiltri vahetus üks haigemaid) ning hakkasin uusi filtreid tellima (praeguseks on jälle ostukorvis mingi miljon asja).

eniveis- juhtus see, mis paratamatult pidi juhtuma-> esisild koliseb (stabika kondid kindlasti ja üks ülemine õõts tundub samuti läinud olema)...

ah jaa- meeleolukaid seikasid samuti... paar nädalat tagasi lõi sisselaskest tuuningtoru laiali (ilgelt lahe... klambrid andsid korraga alla, toru lahti, terve kapotialune õli täis, terve maailma diislitossu täis). Soovitan kõigile :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#101
-19 ja tuleb tunnistada, et aastaga pole midagi paremaks muutunud-> 5 käivitust, mille käigus kerkis auto alt meeletu tossupilv ja mootor tegi sellist häält nagu oleks keegi õli asemel sinna kruusa kallanud...

5 sek peale käivitumist hääl normaliseerus. Igatahes-> komputron näitas kuluks 5,0; kütusenäidik näitas umbes 1,5 korda rohkem (temp muidugi üle 70 ei tõusnud ja nagu kohale jõudes selgus oli ka turbolõdviku klamber taaskord käivitamisel alla andnud (peab pärast ära vahetama...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#102
-22... 3 minutit ja 7 katset (peale kolmandat sai lõpuks kütuse liikuma ja peale viiendat sai korraks tööle...)

AGA üldiselt see tempetatuur ei ole autodele mõeldud enam :)

ja see tuuningtoru lendas jälle laiali... on kellelgi ehk päris diisli sisselasketoeu juppi (mis üle aku läheb?)

PS. kütusekulu on miinu 15 juures räme... praegu mõõtes oli 5 päeva (600km) keskmine 6,3 :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#103
Kevade hakul sulas veermikus mida lahti.

mis seals ikka-> natuke kangutamist, paistab, et 2 õõtsa ning 2 stabikaotsa kutud.. mõeldud tehtud-> auto üles, kundepoolne püstak lahti... ja mitte midagi (ratas all oli lõtk olemas, peale eemaldamist mingit lõtku enam ei olnud.)
küll aga juhipool-> stabika kont-> kutu; ülemise õõtsa sarniir- kutu; alumine sarniir- ei andnud tunda, rooliots ei andnud tunda. ja loomulikult jäid vahetamata . Ja loomulikult oli lõbu tervelt kaheks päevaks (eile hakkas jälle midagi koputama)

Küll aga tagasillas on jama kui palju - tundub, et tagumine stabika varras on pika aja jooksul läbi paindunud ja ühelt poolt jummala pehme..

oh- right... uued tuled said külge ja pasunad said vahetatud (vanad olid lihtsalt ära kukkunud)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#104
update:
eelmisel neöljapäeval tundus, et auto hakkas pidurdades imelikult käituma, pilk piduritele (tagumised pidurid metall vastu metalli)... pühapäeval tunnike auto juures ja voila... pidurdab häste (stabikas oli kuidagi veel vedelam-> lükkasin teist näpuga ja pool autot nihkus kaasa WTF?)

Eilsest uus õli sees, uus tagumine stabikas all (TRK-st saab kõike )... eile õhtune test näitas, et ringteed on lõpuks ometi läbitavad 50km/h nagu peavad olema.

loomulikult ei saa liiga kaua asjad hästi olla- hommikul lonkasin koliseva autoga kuidagi imekombel parklasse, kus selgus, et üks esimese stabika kont oli ennast lahti keeranud ... 5 min ja jälle hea.

Edit:
mulle meenub praegu, et 147-ga oli kunagi sama probleem (juhipoolne kont keris ennast mingi aja jooksul lahti... veider)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156, JTD 2002 ts

#105
tüütuks muutub :D

check engine tuluke hakkas põlema. Viga oodatult sama, mis eelmine aasta (EGR+venitka teine kiirus), avaldumine vist samuti (kõrgetelt pööretelt koos kondi sisselülitumisega tühikäigule).

Summuti sukk sai kah uus ...

ja kuna tagasillas midagi naksub, siis tellisin ära ka uued amordid (vanad olid juba vanad) niis amordipatjade ja muu mudruga (s.h pidurisadula remontkomplektid ja käsipiduritrossid..)

paar nädalat ja saab ehk tagasilla paremaks, kui uus :D
Tegelikult ma olen normaalne....
cron