Alfa romeo 147 2.0 selespeed

#1
Kuna siin foorumis eriti tegevust ei toimu , siis teen ka teema oma alfast.
Sai siis paar kuud tagasi vahetadud mitsubishi vastu alfa 147. Esialgu ei tundunudki asi hull(ainult rattad olid läâpas all ning ei liikunud) kuid hiljem tuli vâlja , et käigukasti tugipadi oli purunenud ning selle tõttu lõhkunud silla puksid, poolteljekummid , roolivõimutoru ning pooltelg oli ka ise välja tulnud. Pârast kätte saamist sai tollega tegelema hakatud. Paar päeva tegemist ning auto oligi sõitev, kuid , siis hakkas vigu vâlja tulema (Roolivõim millest ka enne rââkisin), peale seda jâtsin auto seisma kuni selle kuu alguseni. Sai , siis sealt kütet võetud kapoti alt , aga küte oli mingi rohekas ning otsustasin pumba maha võtta. Sai siis pump eemaldatud , aga see vaatepilt mis seat vastu polnud hea , küte oli paagis mingit solki tâis , mingid rohelised jamad olid paagis ning mis kõige hullem , see ise oli täiesti must vârvi poolest , polnud enam eriti kütte haisugi. Sai siis paak ning pump puhastatud. Pârast seda hakkasin küünlaid puhastama , olin sinna kogemata kütet peale ajanud ning too oli rikkunud küünlajuhtmed. Küünlajuhtmed murenesid näppude vahel âra pärast nende eemaldamist. Nüüdseks jälle auto seisab ning ootab oma aega.
Keegi võiks siia kirjutada mida peab täpsemalt eemaldama , et päâseda ligi geneka alusele roolivõimutorule. Keegi võiks ka kūtte kohta arvamust avaldada (on kellegil veel sellist solki paagis olnud?).
Vabandan kirjavigade eest kui neid siia sattus. Tekst sai kiiruga kirjutatud.
cron