Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#31
Alfa Romeo 33 kirjutas:
23 Aug 2020, 13:07
Pidurite upgrade'misel soovitaks vaadata veidike asisemad kettad ja klotsid, näiteks Brembo soontega või aukudega ketta ja Ferodo klotsi poole. Lisaks kindlasti asisem ringrajale mõeldud pidurivedelik sisse (see ei tee paha ka linnaliikluses kulgedes).
Mannergu ajast
SAAB 900-le sai ostetud peaaegu kõige odavamaid kettad (ehk tavalised kettad) ja siis sinna tollajal Ferodo DS Performance klotsid
esi klotse kulus aastas 1 paar - kettadid vist 2 komplekti. Tagumised eriti ei kulunud.
Tava klotsid kärssasid suht ruttu ja pärast esimest 2h sõitu neid enam ei kaasutanud
Bemmi CUP-i mehed soovitasid ka seda ... pidi kokkuvõttest tulema odavam, kui kalleid soonte ja aukudega kettadid vahetada ...
Ühesõnaga piduri juttu (kui sa juba pole lugenud) loe Opentrack-i foorumist.
Seitsekümmend Viis

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#32
Jah, nii on.
Tava stock kettad ja korralikud klotsid.

Kui valida siis soovitan neid:
https://newalfaparts.co.uk/gtv-2-0-ts-b ... ndard.html

Endal on GTA'l ka selle tootja omad.
Sisuliselt paremad kui Ferodo DS2500'd kuid ei tolma nii palju ja ei kiunu selliselt.
Väga populaarsed UK GTA omanike hulgas.
Lisaks on hind väga hea.

Kuid, et toimiks peab need kuumaks pidurdama, et muutuks väga headeks. Ehk siis rajapäevadeks ideaalsed :)
Külmalt on umbes stock pidurite kanti.

https://www.alfaowner.com/threads/revie ... ry.100479/

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#33
mmm... good old times- vastuseks fraasile- kindlasti ei taha sellest rinkapilli tuleb lehejagu tehnilisi soovitusi rinkapilli loomiseks :D

kui teema autor selle rahul on , siis jääb siia; kui mitte ja sellest märku annab, siis teeme spliti
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#35
Ei, las jääb, mine tea, võib olla sõidab katus ära ja hakkangi ikka rinkapilli ehitama :D.

Vahepeal jõudis uus mootor Poolast kohale. Kalvo saatis ka teate, et "Postiivset uudist vahepeal, et võtsime klapikambrikaaned maha, mootor on seest ilus puhas, nukkvõllid ilma kulumisjälgedeta. Kirikuõpetaja mootor."

Kuigi kindlasti lubatud sisse-ja väljalaske kollektorit küll kaasas polnud. mul pole otseselt vaja, aga mingi disainelemendina oleks ikka kasutust leidnud. Samas lubati, käsi piiblil, need üles otsida Poolast ja järgi saata.

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#36
Auto kodus tagasi. Täpselt kuu aega hiljem.

Uus mootor tuli läbi Leedu Poolast ja, ptüiptüiptüi, oligi heas korras. Ainuke jama, et 166 pealt pärit, mitte 156, seega mingit ehitamist oli ikka olnud korralikult. Kronsteinid ja muud keerulised sõnad.

Muidugi sai ära tehtud nii palju muid asju, kui võimalik, mis maha võetud mootoriga mõistlikud oleks. Starteri hooldus, väntvõlli ja nukkvõllide simmerid, veotelje otsakummid, uus radikas jne.

Numbritest ma ei taha enam rääkida... <facepalm>. Aga its alive! :) Vaatame, mis siis edasi saama hakkab. Prooviks vahelduseks sõita või nii.

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#37
Loen ja mõtlen, et huvitav mis ikkagi alfistadel viga on. Normaalne oleks olnud ju koheselt käega lüüa (vana ja odav auto tegelikult ju - olgugi, et hea).

Nüüd oled siis niikaugele et mida iganes sel autol veel varuks on, siis kannatad ära ja mingil hetkel lased lihtsalt kogu veermiku, pidurid jms täielikult uuendada ... ja ise mõtled iga autost eemal viibitud hetk, et oh miks küll...

Kuniks autosse pääsed - siis leiad mingi jaburalt kalli plasttüki, mis ei ole nii hea kui võiks ja hakkad selle vahetamise üle juurdlema (kuna ülejäänud on kõik tehasekorras).

Trust me I know ... kõrvalt vaatajale tundub nagu Stockholmi sündroom ... Ja kes teab võib-olla ongi :D

P.s. Passati või corollaga sõites sellist asja ei juhtu (kuulu järgi lähevad nende puhul teed lahku hetkel, kui aastane remondikulud jõuab sinna, mida alfista mõistab "aastase hoolduse" nime all)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#39
I know. GTA all on mul hektkel korraliku renoveeritud 1 toalise korteri raha, Tartu kesklinna kandis :D
Raha tagasi ei saa, kuid odavalt müüa ei tahaks ka, kui kunagi peaks olema vajadus :P
Seega tuleb korras hoida niipalju kui võimalik, kui ta juba olemas on :)
Viimati muutis Slicer, 09 Sept 2020, 18:22, muudetud 1 kord kokku.

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6

#40
küll aga kevadine 159 saaga oli täpselt samast kategooriast- kui "uus auto" maksab samapalju, kui olemasoleva remont, siis pole ju pointi... ja kui juba on korras, siis mis see natuke veel ja veel je veel

ja kuigi mul õnneks nii hullusti, kui sliceril veel läinud ei ole, siis võibolla mingi lääpas maamaja hind tuleb autode peale kokku (164 puhul oli see siiski planeeritud väljaminek - muidu oleks asu puhta kohutav)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6 Tahepold

#43
Kui uut-vana cuoret tahad, siis anna märku :) mul vist keldris veel üks on (17 tolli veelgi ei ole, mingeid muid edevaid asju vist kah mitte)

Helitehnika osas - enne ostmist võta kindlasti kõlarid maha ja vaata mõõdud üle.

Et asi huvitavam ja parem otsustada oleks- 156 uksepostreid ei ole vaja kõlarite vahetuseks eemaldada...
Sellest tulenevalt ainsaks pobleemiks on siis polstrite ja - suured magneteid ei mahu lihtsalt sinna.
Ma lõpuks leppisin kõige õhemate herzi 6.5 kombodega ees ja 6.5 kolmeribalistega tagaustes.

Esimesel 156-l olid esiustes mingid tõsised 6.5 kõlarid. Nende paigaldamiseks oli polster ära lõhutud. Tulemuseks oli hea bass, mille saatel uksepolstrid kaasa värisesid (vahetasin need üsna kiirelt originaalide vastu tagasi)

Pigimatid on selline asi, mis minu arvates kuidagi 156 hingega kokku ei lähe :) aga jällegi - minu arvamus
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2.5 V6 Tahepold

#45
Oot, see pigimattide teema. Mulle nagu audiokohas öeldi, et see mootori ja väljalaske heli ei mõjuta, sest need tulevad pigem eest, alt ja tagant. Ustest võtab ära maantee ja rehvimüra aga aitab helile kaada. See jutt ei päde?

Kõlarite osas ma jällegi noh, laseks spetsidel teha ja vahetada. Eeldan, et leiavad õiged suurused ja nii.