Ega palju nagu midagi öelda pole:
- värviparandusi pole mõtet teha motipi toodanguna
pigipesuga voolas kogu 10.- eest värvi ja lakki ilusti pesula äravoolutorust alla
sellist jama pole varem näinud... tulemus- kojamehed ja peeglid ja tiivaääred vajavad värviparandusi
(s.t. tuleb ikkagi teha korraliku krundi, korraliku värvi ja korraliku lakiga)
peale selle on jäänud veel:
- summutikinnitused
- rihm
- summutisukk (kräpp)
- esiklaas
ja efekti mõttes lähevad ikkagi mõlemad alumised õõtsad (suurt loksu pole aga krudisevad), mõlemad välimised ning üks sisemine veovõlli ots ning välimised/sisemised rooliotsad vahetusse (siis on ring selleks korraks tehtud).
nice to have asjad on veel juhiukse polster (kuna kaks kinnituskohta on katki, siis nagiseb nagu vanakurat), mingi arv salongiplastikuid (väljanägemine võiks olla parem), tagumised ukselingid (töötavad aga mõlemal on serv lahti), üks uksepiiraja (mingil tingimusel hakkab krigisema)
Mootoriga on mingid kummalised lood (peab ikkagi mingil hetkel minema kuhugi lugemisse ja mõõtmisse) - surve on nagu niru, samas jälle keskmine kütusekulu on enamvähem normaalne (7-7,5) ning LÕPUKS ometi on õlitase vähenenud ca 300ml võrra (vahetusest on praeguseks 6000 möödas ja nuka simmerid lekivad)
Tegelikult ma olen normaalne....