Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#152
sõidab sõidab- natuke kangutamist ja rool jookseb enamvähem sirgelt jälle... aga ülemised õõtsapuksid annavad mitmemillimeetrise lõtku

õõtsad pagassis ootamas, hulk juppe veel...

muidugi natuke morniks teeb kütusekulu (kuram 7,8 peale tõusnud :thumbdown: võta siis nüüd kinni millest see tingitud on... sisetunne ütleb, et lamda on paigast; samas võtab käivitamine senise 0,3 sek asemel juba umbes 0,5 sek aega...)

nädalivahetusel vahetan paar küünalt ja klapikambrikaane tihendi ära ja vaatan teised silindrid üle.... mingi jama igatahes kuskil on

tegelikult hakkavad tingimused juba selliseks muutuma, et teist pereautot on vaja (nädalavahetusel selgus, et lapsed on vahepeal niipalju kasvanud, et ei mahu enam sedaani ära :D )

plaan nagu natuke küpseb auto välja vahetada aga eks näeb, kas midagi asjalikku tuleb silmapiirile või mitte- aus olla, siis kohalik turg on kuidagi jube ikaldunud ... Ja kui täiesti täiesti aus olla, siis uuemat Alfat vaadates tekib juba ka järgmine tõrge-> ega 2002+ lineupis enam selliseid masinad pole, mida niiväga tahakski (kuni 2002 aga on enamik pakutavaid masinaid kuidagi müstilises konditsioonis :think: ... või veidra varustusega või kuidagi muud moodi veidrad). Kuram, et krossivagunit bensiinimootoriga ei tehtud :geek:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#153
Kas need loksuvad õõtsapuksid ja üleülde vanad ja väsinud õõtsad kuidagi auto esiosa tervikuna ka lõhuvad? Et nagu peaks selliste asjadega kiirustama või ei peaks liialt muretsema. Saan aru, et mingi hetk võib esiots vastu maad kukkuda.. aga siiski?

Mis lapsi puudutab, siis sedaani mahuvad ikka lapsed ära, vaja lihtsalt pikemat ja suuremat :D
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#154
suuremat sedaani on kah vaadatud... see saadan aga ei sobi kohe teps mitte talvel tööl käimiseks (plaanid A ja C on samuti õige pakkumise ootel...)

Ülemiste õõtsade puksid hakkavad peksma sarniiri, rooliotsi ning alumisi õõtsi ja veidi pikemas perspektiivis ka veovõlli ja sealt edasi difrit

Üldiselt- tasuks vahetada a.s.a.p (isegi, kui õõtsapukse enam üldse ei ole ei kuku auto laiali... küll aga kui sarniir väga otsas on ja pesast välja hüppab, siis on ratas viltu all ja jama kui palju)
Pilt
Muidugi mitte nii palju, kui rooliotsa eemaldumisel. Kui ots ära tuleb, siis käib ratas vastu esiust nagu laudauks ja jama kui palju
Pilt

EDIT: ka kerge kolin sillas ei lähe kah kunagi iseenesest üle .... kriginad võivad minna :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#155
hõuli kräpp

kui nii jätkub, siis kuu aja pärast pole autost midagi alles enam :evil: hommikul otsustas kojameeste mehhanism keset sõitu, et enam ei viitsi ja jäi tümps kapitaalselt kinni ... ja üks löökauk hiljem on tagasillas keegi koputamas, et tuppa saada...

dääm... ei tea enam kas nutta või naerda

et siis ootavad tööd:
ülemised õõtsad
alumised õõtsad
esimesed stabikad
mingi asi tagasillas
summutikinnitus
õli (järsku avastasin ennast mõttelt, et 15+ tuh peaks juba täis olema... normaalne inimene paneks omale selle autosse kleepsule kirja... mitte ei jälgiks õli värvi)
õhufilter
salongifilter
koopa servad vajaks uut värvi
esiklaasi on vaja
peotäis pirne vajab vahetust
klapikambri kaas (katki on läinud saadanas)
peeglitallad tahavad jälle värvi
tagumisi välimisi linke on vaja
kojameeste mehhanism vajab määret (jälle)
rihmavahetuse aeg hakkab kätte jõudma (jälle)
diagnosti tahaks vist kah
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#156
Hiljuti kutsus üks suvaline noorem meesterahvas appi, kui koduhoovist üritas välja pöörata oma Saab'ga.
Kas ma teadvat puksiiride numbreid? :) Õnneks oli mul neid rohkem kui üks. Õhtusel tipptunni ajal suht keeruline neid saada. Aga õnneks Viking Motorsi hooldus polnud teab mis kaugel tema elukohast.
Pilt

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#157
ts, ilmselt ei pea sulle selgitama, et 2/3 nimekirjast on iga auto loomulik kulu.
Muidugi, kui kõike korraga peab tegema, on väljaminek päris krõbe. Selline 1000€?

Auto muidu väärt seda raha? Ma oma VW Passati müüsin maha teadmisega, et ca 1200-1300+rooste, selle peale ka müüki läks. Sinu alfa tundub märksa kobedam ja emotsiooniderohkem olevat.
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#159
urmask kirjutas:ts, ilmselt ei pea sulle selgitama, et 2/3 nimekirjast on iga auto loomulik kulu.
Muidugi, kui kõike korraga peab tegema, on väljaminek päris krõbe. Selline 1000€?
Hommikul märkasin, et jäi mingi pidur jookseb peale :roll: tundub vasak tagumine (sellest siis arvatavasti ka kütusekulu suurenemine).

veermikuga on asi masendav- sisetunne ütleb, et teede lagunemine alles algab (thus- praegu ring peale teha, siis saab paari kuu pärast uuesti ülemised õõtsad välja vahetada)

Summaarselt- vaatasin pakkumisi ning koos tööga umbes 1300.- (millest ca 1200 läheb meie suurepäraste teede ja teehoolduse arvele)... peale mida on tegemist autoga, mis maksab umbes 1000.- :think: Aga noh- alati on võimalik jupid mööda maailma kokku otsida, päevake garaazis veeta ja summa kukub kuhugi sinna 300 peale (hetkel on pagass ääreni juppe täis ja nädalavahetuseks garaaz broneeritud... peale seda peaks jälle aastake hooleta olema). v.a muidugi esiklaas (mida ise ei tahaks vahetada ning juhipoolse tagumise ukse link .. mille eest küsitakse ebanormaalseid numbreid...)

Positiivne on see, et Alfa jupid tegelikult ei maksa rämedat raha (v.a. ukselink, milleeest tuleks välja käia pool esiklaasi hinnast) ja tegelikult ei ole nende vahetamine garaazi ja tööriistade olemasolul ka mingi ületamatu kunst ... töökodades töötundide arvestamise alused on muidugi rämedad...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#160
Seda isetegemist olen ka enda autoga mõelnud. Hetkel veel kusagilt ei kolise ja ootan ka esimese kolina ja/või suurte aukude möödumise ära.
Kuigi ilmselt ma lasen lähiajal veermiku üle vaadata, et olla kindel, et poole möödasõidu ajal rattad risti ei jookse vms :)

Tööraha on suur võit ;)
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#161
eks see on peamine põhjus, miks meil kipuvad vanad autod tänavapildist kaduma- kui garaazi ei ole, siis sõltudki täielikult töökodadest ning numbreid vaadates on absoluutne soodukas uhiuue autoga ringi sõita (päeva töö eest poole kuu palk töökotta jätta ei tundu eriti mõistlik)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#164
niisiis- alumiste õõtsadeni ei jõudnud, kuna veovõlli ots keeldus koostööst :-D küll aga ühtegi olulist lõtku ei leidnud, seega jäävad kaugemasse tulevikku

uppdeitt:
veovõlli kattekummid (pigem siis läheb selle peale, et vahetab kõik ära-> juhipoolsel välimisel on auk sees, sisemine on mõrane, kundepoolsel välimine mõrane, sisemine puru)
esisilda on mingi pisike kolks tekkinud (võibolla samuti summuti)- vahetab rooliotsad ära (veidi pehme oli juhipoolne, siis vaatab edasi)
mingi asi tagasillas - kurat no ei leia üles (mingi veider koputamine, toimub ainult sõites risti üle vagude) ... ehk on ikkagi ainult summutikinnitus (mille ehitamiseni ei jõudnud)
koopa servad, peeglitallad ja kojameeste varred vajaks uut värvi
esiklaasi on vaja
tagumisi välimisi linke on vaja
rihmavahetuse plaan (koos simmerite ja variaatoriga) tuleb üha enam päevakorda . Käepärasel testimisel- auto nina 20 kraadise nurga alla- tundus mootor hõre olevat... vast ei visanud küünal pooleks minneks tükke silindriseinale ning variaator on lihtsalt väsinud (kui rõngaid vahetama peaks hakkama, siis on asi natuke nirum)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

#165
Alles nüüd jagasin ära, miks sa selle auto ostsid- nimes on ju sinu initsiaalid!

Igal juhul su tööde nimekiri on vanale autole omane :) Krt, et see kõik nii palju maksab- autod on ju ilusad.

Jõudu tegelemisel!
--
Urmas