Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#1
Peale mõningast organiseerimist, ootamist, majandamist ja klapimist sai aprilli keskel Lätist soetatud oma teine Alfa:

Alfa Romeo 156 TI 2.0 JTS aastast 2004.
Auto on uuena Riiast ostetud ja mina olen järjekorras 3. omanik.
Tänaseks on läbisõit u 112 000 km.
Käigukastiks on 5 käiguga manuaalne kast.
Turismo Internazionale paketiga on kaasa tulnud:
* TI logoga 17'' Toora T670 veljed
* Musta naha ja punaste õmblustega Recaro Sport Line istmed
* tagasihoidlik seelik

Kuna tegemist on tänaseks ikkagi 7 aastat vana autoga, siis nipet-näpet ikka teha oleks, aga üleüldises plaanis olen autoga väga, väga (ja rõhutan ka kolmas kord, et VÄGA) rahul.

Esimene sõidukogemus ja tõsine üllatus tuli Riiast Häädemeeste kaudu Tartusse sõites. Üksi sõites väga tempot ei söendand teha. Kui üks must BMW minust mööda vuhises, siis otsustasin sappa võtta, et kiiremini kodumaale tagasi jõuda. Peale tuule mühina polnud auto käitumises ühtegi märki suurest kiirusest. Pidin siiski BMW eest ära laskma, sest enda üllatuseks olin vasaku näidiku peale juba 160 jooksutanud.

Edasine kogemus on näitand, et väga raske on 90 ja 100 vahel hoida. Ma ei ole raske jalaga liikleja, aga paistab, et mugav maanteel liiklemise kiirus on 110 juures. Peab kiitma JTS mootorit - igas olukorrasa pädev ja võtab siiani 9,1 sajale.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#12
Täna oli Tartu-Tallinn-Tartu rataste all.
Kella 22 ajal Tartusse tagasi sõites möödusin härrast s-klassi roolis, kes lasi ilma igasuguse valehäbita pudelist veini. :icon_cop: kitusin mentidele ära
kui see vaheseik välja arvata, siis on sõita imeline - kiire ja vaikne. Ainult möödasõitude ajal uriseb rõõmsalt. need TI istmed on väga mugavad ja 4h roolis ei tõmbagi selga ega jalgu kangeks.
varsti jälle.

Alfa Romeo 156 2,0 JTS Turismo Internazionale (2004)

#15
Üks asi, millest ma uues autos kohati puudust tunnen, on püsikiiruse hoidja ehk cruise control. Ühest autoelektroonika kauplusest pakuti mingi kolmanda tootja varianti koos paigalduse ja hinnaga 450 eurot.
Õnneks on internet ja järgmised lingid:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... guide.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... %20control" onclick="window.open(this.href);return false;.
ja
http://www.ebay.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja nii õnnestuski mul oma käsutusse saada Cruise Control Stalk nimeline jupike:
Pilt
Jupikese ühendamiseks tuli eemaldada alumine roolisamba kate:
Pilt
Pistik, millesse jupike ühendada, oli juhtmete ja kaablite vahel nukralt peidus ja ootas ühendamist:
Pilt
Peale kangi ühendamist ja õige hoova pööramist süttis armatuuril rõõmus roheline tuluke:
Pilt
Cruise control toimetab väga hästi ja kõik töötab. Kahjuks ei ole mul õiget alumist roolisambakatet, millega kangike hästi autosse sobiks, aga küll see ka juba kuskilt välja ilmub.
Cruise Control Stalk hind eBay'st tellides koos saatmisega 72 eurot.