Maserati 222 SR, 1994, Luman

#331
aga ma kardan, et probleem on lihtsalt selles, et pole piisavalt pealetulevat õhku, sest reaalsuses mingi üüratu radika suurune võre ees puudub ning täpselt radika keskkoha eest jookseb läbi suhteliselt lai aukudeta stange osa.
kui raatsid, siis augusta numritagune osa ära, nii et nuber need ära varjab.
rajal ollese kruvid numbri eest ära ja saad rohkem õhku (kui sul seal taga just mingit toeakat värki ei ole

minu panus virtuaalsesse tuuningusse :icon_think:
Viimati muutis spark, 17 Aug 2010, 14:08, muudetud 1 kord kokku.
Seitsekümmend Viis

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#333
Ma ei usu, et see paar auku seal stanges midagi väga oluliselt juurde annaks, pigem võtan ja pesen need kärpsed IC-st välja.
See dušivoolik läheb ühest radikatorust paisupaaki, pidavat hea olema, sest ei tõmba kokku.
Seal allpool on veel mingi väikene täiendav kliimaradikas, ei teagi mis otstarbel täpselt neid kaks olema peab (üks suur ja teine väike). Õliradikat paraku neile pole kunagi pandud.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#334
Ma arvan, et kõige tõenäolisem on see, et intercoolerid lähevad lihtsalt rajal paugutades nii kuumaks, et pool radikasse jõudvast õhust on kenasti üles soojendatud.
Kas radikat tahapoole ei anna veidi nihutada- käiks õhk võibolla paremini vahelt läbi vms?
a.k.a Anthrax

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#336
Kuna tikutaku foorum on tarka täis kirjutatud, siis siin sama juttu korrata oleks kohatu - mina ühinen hr Rustangi arvamusega parema õhuvoolu (õhukanali) tekitamisest, kuidas sa selle teostad on juba sinu kompromissivalmiduse küsimus ;).
Soovin sulle edu kulla Luman ja jälgin jätkuvalt huviga Sinu auto teemat, mis siit foorumist on üks väheseid huvi pakkuvaid teemasid üldse!

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#339
Paar täieku võhiku küsimust:

Kas enne olid BP ja asendad need BOV-ga?
Kas mootrijuhtimisele on selgeks tehtud, et vahepeal paneb hea kogus õhku vasakule ja pole vaja kütusega uputada?

(kui ei, siis ennustan humoorikaid paugatusi summutist jne, mis lõppkokkuvõttes on efektsed aga täiesti ebavajalikud kiire sõidu kontekstis).

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#340
Enne ei olnud midagi, sellepärast ka see tuuning. Oleks BP olnud, siis ehk ei hakkaks isegi vahetama.
Kuna antud autol kasutatakse MAP sensorit, mitte MAF-i, siis ei tohiks ka mingit probleemi ajuga tekkida, sest ta ei teagi, et midagi õhku tagasi lasti korraks.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#342
Ei kaitsenudki miski, kui jala pedaalilt tõstsid, siis jooksis kogu kokku surutud õhk turbiinist tagurpidi välja tagasi, mis iseenesest pole just turbiinile hea, sellest ka BOV-ide vajadus, eriti kui tahan tulevikus rõhku tõstma hakata.
BP klapp võeti alles Ghiblidel mingi hetk kasutusele, Biturbod ja selle muud derivaadid olid minu teada kõik ilma. Eks Maserati insenerid pidevalt täiendasid ennast selles ülelaadimise valdkonnas. Esimestel Biturbodel polnud isegi intercoolereid küljes, aga sõitsid siiski (küll võrdlemisi kuumalt).