Lancia Thesis 3.0i Emblema

#1
Tere!
Olen uus kasutaja siin foorumis.

Olen olnud pikkalt Jaguarite fänn, kokku olnud 6tk. Hiljuti müüsin enda haruldase kassi (278tk toodetud), ja otsustasin osta ühe Itaalia imekest - Lancia Thesis, itaalakaid ma ei karda, kuna semul on mittu Alfat ja lisaks õel Alfa 147 1.6TS.

Läksin autole järgi Hamburgisse, sellise autoga pole varem sõitnud, ja näinud ka maksimum 1.5 minutit linnas sõitmas. Aga kuna olen täielik autopervert, otsustasin osta sellist looma, auto meeldis juba miskit 9 aastat, ja kuna hinnad olid kirved, lubada endale ei saanud.

Hamburgis võtsin takso lennujaamast selle platsini mis müüs seda autot, pidin 30 minti ootama enne, kui tuleb platsi omanik, kaugelt vaadates auto meeldis täiega, reaalselt on ta palju suurem, kui tundub pildil. Tuli omanik, andis võtmed. Ma kontrollisin õli tase, õli korki, vaatasin paisupaaki, kõik oli ok. Leidsin paberi, et juulis oli õli vahetus, ja samal ajal tehtud TÜV.

Nii panin käima, mootor töötas lahedalt. Tegin väikse proovisõidu, kõik sobis ja meeldis. Läksin maksin ära, ja jäin ootama numbreid. Toodi tunni pärast, kõik see aeg auto töötas, kuna autol paak täis. Kontrollisin kõik lisad, kõik toimis ilusti. Toodi numbrid, hakkasin koju poole sõitma. Sõitsin linnas kõik oli OK, maantel oli lubatud 80km/t, samuti OK.. hakkasin sõitma 120km/t, ja hakkas temperatuur tõusma, kõige pealt 100, siis 110 siis läks põlema punane tuli. Lülitasin mootori välja, ja ootasin kui jahtub ära. Jahtus ära, hakkasin sõitma 80km/t, ja kõik oli OK! sõitsin nii 100km Kielini, kuhu oli vaja mu tuttavale, kes oli kaasas. Seal tema tuttavad ütlesid, et viga on termostaadis, et võtta maha ja sõida nii koju, nii ma tegin. Võtsin õhufiltri korpust maha, ja sain termoka kätte, võtsin välja ja hakkasin sõitma kodu poole, kuid ei keeranud korki ilusti kinni. Sain sõita 6km ja auto läks keema.. jätsin autot maante ääres ja läksin jalksi otsima vett, kuna kõik pritsis paisupaagist välja. Ostsin 4l vett, vaalasin sisse, ootasin nats ja sõitsin tuttavate juurde, auto enam ei läinud keema, kõik oli OK, aga ma ei hakkanud riskima, ja ostsin seal vana Golfi ja sõitsin sellega koju. Lanciat jätsin tuttavate juures, loodan, et see nädal saan kätte.

Varustusaste mul Emblema

Pildid tehtud Hamburgis:
Pilt
Pilt
Viimati muutis Def, 06 Veebr 2012, 13:41, muudetud 2 korda kokku.

Lancia Thesis 3.0i Emblema

#7
uiskur kirjutas:Ole siis tähelepanelik. et kõrvalistuja jalgealune kuiv püsib,
seal mati all on päris palju niiskust kartvat elektroonikat nagu skyhook juhtplokk jne.
see kõik on kuiv seal :) tean sest otsisin VIN koodi, mis on samuti seal samas

Lancia Thesis 3.0i Emblema

#8
Thesis on nüüdseks Eestis (läks aega, närve ja raha, poolakad on mittu korda peatunud ja kokkuvõttes 750 EUR eest trahve teinud)

auto hetkel töökojas, kus pannakse peale uus veepump, rihmad, rullikud jne, kokku varuosad lähevad maksma 407 EUR + tööraha

Varustus:
xenon tuled ees, ja LED tagant
2x el.istmed ees, mõlemad mäluga (3le inimesele)
MF rool, saab regullida elektriliselt
kui lülitad mootori välja, siis juhiiste liigub tagapoole, ja rool ülespoole ja sisse
Navi+TV+CD-vahetaja+Parda arvuti
parkimis andurid
3x tsooniline kliima (juhile, kaassõitjale ja tagumistele istujatele)
tagumised peatoed liiguvad el.alla, kui juht ei näe mis toimub tagant
tagumiste istujate käetoe sees on 2 nuppu: tagumine kardin, ja esimese kaassõitja iste saab regullida (edasi-tagasi)
vihmasensor
automaatset päevatuled

kahjuks millegi pärast pole salongis isetumenevat peegli.

muud ei tule meelde
Pilt
esituli
Pilt
seest
Pilt
Pilt
Pilt
tagumine kliimaplokk
Pilt
esimeses käetoes on mingi vanamobla (ei saanud tööle, vb olla olen rumal)
Pilt
tagumises on esimese kaassõitja iste regull ja kardina regull
Pilt
samad kangid, nuppud on Maserati Quattroporte V, pange tähele, et tulede ümbrus on nahaga kaetud (on näha, et nahk venib jne, käsitöö rsk :))
Pilt
CD-vahetaja on kindalaeka sees
Pilt
LED-e päeval raske pildistada
Pilt
gabariit
Pilt
suunatuli
Pilt
17" valukad
Pilt
Alfa Romeo V6 "Busso" mootor
Pilt

Lancia Thesis 3.0i Emblema

#13
nii nagu arvata oli, veepumb oli kinni kiilunud ja tiivastik pragunenud:
Pilt
rihma, rullikute, veepumba, termostaati jne vahetus koos jubinadega läks makmsa 620 EUR.

küünlad ja õli olid värsked.

Veepumb lagunes ära, sest mingi polt oli kinni jäänud, ja ilmselt esinduses ei suutnud seda lahti saada, kuid endised NSVL meistrid ei ole näppuga tehtud, ja pool päeva raisatud, ja ongi see polt kätte saadud (6 korda keevitati selle polti külge lehtvõttit).

Eile sai auto arvele, sai sõidetud 40km, ja auto hakkas jälle kuumaks minema, ei tööta ventikas, relee klõpsub, kuid tööle ei lähe, tiivastik pole kinni kiilunud, ilmselt mingi temperatuuri andur?

Ei ole üldse mingit rõõmu, kahjuks :(

Ah, unustasin veel, tuli välja, et mootori padjad on läbi omadega, kolmapäeval pressin uued puksid, uued padjad on 73EUR ja 45 EUR + transport, sobivad ainult Thesise omad.
Pilt
Pilt
AR V6 Busso mootor
Pilt