166 diisli elektrilise mootoribloki soojenduse võimalikkus?

#1
Nagu diislitel ikka, soojeneb aeglaselt. Peale uue termostaadi panekut eelmine sügis muidugi kordades kiiremini kui ennem.

Kuid siiski, kuna võimalus oleks juhe otse auto juurde vedada, võiks ju teda elektriga kütta ja salongi ventileerida sooja õhuga.

Paraku tundub, et lisasoojendite tootjad on 166 puhul diisli unustanud. Nii Defa kui Calix pakuvad 166'le vaid bensukatele.
Mõte läks siis 156 peale, "sama" mootor ju :)
Aga.... 156 pakub elementi nr 411428 veesärki. Ja siis pakub alates 2005 aastast elementi 412877 õlivanni külge.

Ja 159, millel ka "sama" mootor, kasutab hoopis teist küttelementi 413815 õlivanni külge.

Kas kellelgi on see tee läbitud või teab kindlalt, millist elementi võiks kasutada? Tegu siis 20v 2.4 JTD 129kW mootoriga mu traktori puhul

terv, teager
Pilt

Re: 166 diisli elektrilise mootoribloki soojenduse võimalikk

#2
loogiliselt- ei ole vahet, kas kasutad õlivanni või jahutussärki- kuna mootor on sama, siis peaks mõlemad variandid sobima (õlivanni oma küll veidi kindlamalt aga isiklikult muidugi eelistaks jahutussärgi varianti)

159 ja 156 erinevuse osas- neil on õlivannid erineva ribikujuga, sellest erinevus (ma eeldaks, et kui siis võiks 166-le sobida 156 oma... sama aja masin)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 166 diisli elektrilise mootoribloki soojenduse võimalikk

#4
Kõige primitiivsem variant, kus element ja juhtmed, alla 200€, oleneb firmast ja tutvustest. Mõistlik oleks ka salongiventilaator juurde võtta. Pluss paigaldus sinu lemmikkohas või oma garaazhis.

Mul jäi see tee katki, kuna Kalvoga konsulteerides selgus et see on igavene kepp ja käpikud ja ühele olevat isegi külge vägistatud kuid asi ei jäänud "viisakas". Seega loobusin plaanist ja enamus ajast on auto garaazhis talvel :mrgreen:

terv, teager
Pilt
cron